wat vinden jullie nou?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

wat vinden jullie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 02:04

het valt mij erg op dat de laaste tijd erg wordt gezeik op foto's enz.
vooral of je wel of niet een cap draag? IK VINDT dat je het zelf uitmaakt .
als jezelf geen cap draag dan maar niet dat bepaalt je toch lekker zelf zolang jij het niet bent .je kan nog geneens meer even leuk een paar foto's erop zetten en je krijg commetaar terwijl er duidelijk staat dat je dat niet wilt.maargoed nou las ik net weer een topic met foto's en dan krijg je dit. Ik dacht de titel te zien "hele mooie foto's"maar hier draai ik mn hoofd niet voor om sorrie houd niet van tinkers en al helemaal niet met een melkmuil.... of Ik vind alleen zijn hoofd niet zo mooi voor een tinker. en zo zijn er wel meer topic's Scheve mond
oke je mag een mening geven maar als het geen leuk reactie is zeg dan liever niks:? en zo denk ik erover.ik wordt het een beetje zat. dat je overa
maar niet leuke reactie op krijgt .terwijl je eigenlijk foto's neerzet op bokt om leuke reactie te krijgen of om er wat over te leren enz.
bokt wordt meer een afkraak forum dan een leuke forum terwijl ik het begin het erg leuk vondt en dit niet eens merkte.\
ik wil alleen nog zeggen MENSEN LAAT ELKAAR IN DE WAARDE,EN ALS JE NIKS BETERS HEB TE ZEGGEN VAN WAAR IS JE CAP OF WAT EEN LELIJKE KNOL.OF JE VERZORG JE PAARD NIET GOEDD.hou dan liever je mond dan krijg je ook geen ruzie of mensen die niet meer graag op bokt komen terwijl het alleen voor de ontspanning is en omdat mensen gewoon leuk vinden om foto's te plaatsen en wat meer te weten willen komen.en ik hoop dat bokt nu weer een stuk leuker gaat worden OK dan!
dit wilden ik even kwijt sorry dat het zolang is geworden en dat jullie even te moeiten hebben genomen om dit te lezen OK dan!

wat vinden jullie de laatste tijd van bokt

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:26

Ik vind dat je tegen kritiek moet kunnen. Het liefst natuurlijk wel opbouwende kritiek. Maar als je er niet tegen kan moet je het maar niet op bokt zetten.

Als mensen zeggen wat een lelijke knol. So what? Diegene van wie het paard is is zelf gek op het best, wat zou dan de mening van een ander daar aan moeten veranderen? Er lopen genoeg paarden rond op deze wereld die echt niet een schoonheidsprijs kunnen winnen, maar dat wil niet zeggen dat de eigenaren daarom minder van het paard houden!

Ik vind het alleen maar goed dat mensen zeggen waar is je cap. Het is ieder verantwoordelijkheid of je een cap draagt of niet, maar die cap is er niet voor niets! Er zullen genoeg mensen zijn op bokt die van een paar zijn gevallen terwijl ze geen cap op hadden. Ik herinner me het verhaal van Nathalie [VvdD] Mijn nachtmerrie is uitgekomen. Boos!
Het is dit geval redelijk goed afgelopen, maar het kan ook veel slechter aflopen.
In vind het een goede opmerking wanneer mensen zeggen dat je een cap moet dragen. Ik heb liever dat mensen het 50 keer tegen mij zeggen dan dat ze het niet zeggen en ik het zelf moet ondervinden hoe dom het is geen cap te dragen.

Dat wil niet zeggen dat er soms best wel eens aan de emoties van een medebokker kan worden gedacht en er op een nette manier met elkaar moet worden omgegaan Ach gut

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:33

ben het met je eens.

DIt is een forum met 10000+ man. Als jij hier foto's neerzet, en je vraagt daarbij om commentaar, dan krijg je ook negatief commentaar, punt. Daar is het een forum voor... toch?

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:54

Ellende schreef:
ben het met je eens.

DIt is een forum met 10000+ man. Als jij hier foto's neerzet, en je vraagt daarbij om commentaar, dan krijg je ook negatief commentaar, punt. Daar is het een forum voor... toch?

jah maar dan vraag je daarom .als je dat niet wilt dan moet je dat erbij schrijven Lachen

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:55

Siempie schreef:
Ik vind dat je tegen kritiek moet kunnen. Het liefst natuurlijk wel opbouwende kritiek. Maar als je er niet tegen kan moet je het maar niet op bokt zetten.

Als mensen zeggen wat een lelijke knol. So what? Diegene van wie het paard is is zelf gek op het best, wat zou dan de mening van een ander daar aan moeten veranderen? Er lopen genoeg paarden rond op deze wereld die echt niet een schoonheidsprijs kunnen winnen, maar dat wil niet zeggen dat de eigenaren daarom minder van het paard houden!

Ik vind het alleen maar goed dat mensen zeggen waar is je cap. Het is ieder verantwoordelijkheid of je een cap draagt of niet, maar die cap is er niet voor niets! Er zullen genoeg mensen zijn op bokt die van een paar zijn gevallen terwijl ze geen cap op hadden. Ik herinner me het verhaal van Nathalie [VvdD] Mijn nachtmerrie is uitgekomen. Boos!
Het is dit geval redelijk goed afgelopen, maar het kan ook veel slechter aflopen.
In vind het een goede opmerking wanneer mensen zeggen dat je een cap moet dragen. Ik heb liever dat mensen het 50 keer tegen mij zeggen dan dat ze het niet zeggen en ik het zelf moet ondervinden hoe dom het is geen cap te dragen.

Dat wil niet zeggen dat er soms best wel eens aan de emoties van een medebokker kan worden gedacht en er op een nette manier met elkaar moet worden omgegaan Ach gut

ik ben het hier nog steeds niet mee eens Scheve mond
maargoed .ik hou me mond wel Haha!
en ik ga gewoon lekker verder bokken Lachen

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:36

Ik ben het helemaal met je eens sharonaollie. Ik keek ook net dat topic van die tinker. En echt niet normaal hoeveel stomme reacties kwamen. Gelukkig zijn er nog mensen die normaal zijn.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 20:23

gelukkig dan ben ik niet de enigste Haha! zuch

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:56

Och, ik vind het allemaal nog wel meevallen. Het is een openbaar forum dus dat soort reacties kun je verwachten. En als je een reactie niet leuk vind, dan lees je daar toch overheen? Zou ik wel doen. 50% vind je leuk en 50% vind je niet leuk.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:34

Shetty schreef:
Ik ben het helemaal met je eens sharonaollie. Ik keek ook net dat topic van die tinker. En echt niet normaal hoeveel stomme reacties kwamen. Gelukkig zijn er nog mensen die normaal zijn.


Ja, ik heb gerageerd in dat topic over die tinker.. Heb netjes gezegd dat ik het niet moedersmooiste vind.. MAAR dat het belangrijkste is dat hij lief ed en dat ZIJ hem leuk vind...
Als je foto's plaatst, kan je reactie verwachten.. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting...

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:25

SymO"]
[quote="Shetty schreef:
Ik ben het helemaal met je eens sharonaollie. Ik keek ook net dat topic van die tinker. En echt niet normaal hoeveel stomme reacties kwamen. Gelukkig zijn er nog mensen die normaal zijn.


Ja, ik heb gerageerd in dat topic over die tinker.. Heb netjes gezegd dat ik het niet moedersmooiste vind.. MAAR dat het belangrijkste is dat hij lief ed en dat ZIJ hem leuk vind...
Als je foto's plaatst, kan je reactie verwachten.. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting...
[/quote]

Ik was ook 1 van diegene die een reactie gaf ik dat topic.
Heb verder niks aan SymO toe te voegen als dat ik het er mee eens ben.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:41

Ik durf nog wel verder te gaan, ik zit regelmatig naar foto's of tvprogramma's te kijken met bekende ruiters/amazones erin en tot mijn verbazing geven ze mensen les zonder cap/ rijden ze zelf zonder cap/ leuke foto's zonder cap. Dat is niet het juiste voorbeeld. Kritiek op foto's als je om opmerkingen vraagt, daar moet je tegen kunne zolang het maar niet kwetsend is.