divoza, roelstoel vriendelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 21:50

elk jaar ga ik met mijn nichtje en onze oom voor onze verjaardag shoppen. vorig jaar in arnhem geweest en dit jaar wilde we graag naar een paardenzaak. dusja dan zoek je iets groots en dan kom je uit op Divoza Haha! (iemand nog andere ideeen?) zelf zat ik aan Leek te denken (oom komt uit Soest naar Apeldoorn en dan Nijverdal) Maarja mijn oom zit in een rolstoel (vorig jaar leuk, in Arnhem lijkt het net alsof je de hele tijd heuvelop loopt) dusja als wij ergens heen gaan waar hij niet naar binnenkan en waar als hij binnen is hij nog geen kant op kan schiet het nu op. dus weet iemand hoe de toegankelijkheid van divoza is? (of een andere grote paardenzaak) in de buurt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:18

Volgens mij is die in Leek wel rolstoelvriendelijk...is ook kinderwagen vriendelijk Lachen

Anders zou ik voor de zekerheid even bellen als ik jou was Lachen

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:28

Cool wat leuk leek is zeker rolstoe vriendelijk je kan als je binnen komt er wel met 3 naast elkaar rijde Haha! (niet door de deur hoor Knipoog)
nou iig suc 6 ermee!!!

groetjes Party!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:51

In Leerdam, da´s niet zo ver weg bij jullie Lachen , zit ook een grote ruitersportzaak (ik weet niet hoe die heet, als je van de snelweg Utrecht-Den Bosch afkomt en richting Leerdam rijd, kom je er vanzelf voorbij, aan de rechterkant van de eerste of tweede rotonde). Beneden in zit een doe-het-zelf zaak en boven zijn de paarden spullen en ik geloof ook een grote sport afdeling.
Ze hebben daar van die roltrappen zonder treden Lachen en ik dacht dat er ook een lift in zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 00:36

In Leerdam zijn ze gestopt met de verkoop van ruitersportartikelen. Stelde niet veel voor ook. Was een hele grote sportzaak die ook een hoekje had met paardendingen. Maar het was niet veel soeps en het personeel wist er ook niks van.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 01:07

Divoza in Leek is rolstoelvriendelijk. Genoeg ruimte om je te kunnen bewegen daar en dat kan je over vrij weinig winkels zeggen. Veel plezier.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:31

Divoza Zoetermeer is overigens ook rolstoelvriendelijk, al hebben ze volgens mij geen aangepast toilet. Er was maar een pad waar mijn moeder met haar rolstoel niet doorkon. Dit is wel eens anders in sommige winkels.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:33

Waarom niet divoza Zoetermeer. Alleen zijn ze daar niet erg vriendelijk en behulpzaam, maar zeker wel rolstoelvriendelijk. Volgens mij is het nog dichterbij ook.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:00

Er komen regelmatig mensen die in een rolstoel zitten dus dat is geen probleem. Er is alleen geen aangepast toilet.