Over mijzelf, maar gaat nog steeds niet goed.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Over mijzelf, maar gaat nog steeds niet goed.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 18:28

Ik heb zo´n half jaar geleden een ongeluk gehad met mijn paard, want hij is ervandoor gevlogen en over de uitgang van de bak gesprongen van 2 meter hoog ong. en toen is het paard gevallen en lag op zijn rug Huilen en ik lag een meter voor hem...toen ik op stond had ik heel erg last van mijn linker kant van het hoofd en mijn rechter pols.
Nu heb ik dus aan mijn pols 2 operaties gehad doordat er een pees of spier verkort was en ik had 3 botten gebroken in mijn pols...dus het was heeeeeeeeeeeeel ernstig en heb er 2 pinnetjes in gehad.
Die zijn er ondertussen nu uit en nu ben ik zo´n 4 maand verder en kan ik gelukkig al wel wat.
Ik heb met school proberen mee te doen met gym en als ik mee gedaan heb dan krijg ik heeel erg last van mijn pols...en ik nu de laaste paar weken dat die begint te krampen (echt heel rot gevoel) en dan lijkt het net dat die pin er nog in zit.
Mijn ma zei misschien heb je kans dat er wel een pees/spier enzo.. blijft haken of zo iets...ik wil dus eerdaags naar het ziekenhuis en even foto´s laten maken want ik heb dan aan de rechterkant van mijn knobbel van mijn pols nog last en aan de boven kant nog pijn...wat denken jullie dat het is?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:45

Geen idee wat het kan zijn, maar het lijkt me wel verstandig om hiermee even langs een arts te gaan.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:47

idd teruggaan naar je arts die kan je antwoord geven op je vragen en eventueel foto's maken dan kan hij je zo vertellen wat je mankeert, sterkte!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:42

Ik zou het ook niet weten maar zeker terug gaan voor fot's.
Sterkte.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 16:22

Hoi,

Bedankt voor jullie medeleven dat ik heb al een afspraak gemaakt en ik moet 18 februarie naar de chirurgen toe...en dan ben ik benieuwd wat eruit komt.
En hopen dat het niks ernstigs is en dat ik niet weer geopereert moet worden Huilen
Laatst bijgewerkt door animals op 09-02-04 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:33

Zou idd ook niet weten wat dit kan zijn

Sterkte de 18e.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:31

Ik moet zeggen dat ik veel botten in mn lichaam heb gebroken en dat het lang duurt voor het weer helemaal over is.
Van sommige botten heb ik nog steeds last als ik bv iets zwaars heb gedaan, een zware belasting heb gehad op die botten. vooral mijnpolsen, terwijl het al jaren geleden is dat ik mijn polsen heb gebroken.

Ookal is het dan genezen, dan nog kan het een lange tijd daarna doorzeuren en pijn doen.

Een second opinion is nooit een slecht idee, ik wens je succes ermee, maar misschien valt het allemaal mee, en is het gewoon 'napijn'

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:52

Je spieren hebben ook een opdonder gehad natuurlijk.

Nu zijn ze waarschijnlijk slap en kort.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn linkerbeen, ik heb 8 maanden verkrampt rondgelopen vanwege een hernia.
Mijn linkerbeen spieren deden het gewoon op een gegeven moment niet meer.

Weken later ging het wat beter maar toen kreeg ik dus ook enrome krampen in mijn kuit en achterkant van mijn boven been.
In bed hoefde ik me maar ff om te draaien en huppa... kramp AUW!

Nu ben ik deze spieren aan het rekken en het werkt, de krampen zijn bijna weg.

Maar het is in jouw geval belangrijk dat je eerst naar de huisarts gaat voor overleg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 15:19

Cowgirl"]
Je spieren hebben ook een opdonder gehad natuurlijk.

Nu zijn ze waarschijnlijk slap en kort.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn linkerbeen, ik heb 8 maanden verkrampt rondgelopen vanwege een hernia.
Mijn linkerbeen spieren deden het gewoon op een gegeven moment niet meer.

Weken later ging het wat beter maar toen kreeg ik dus ook enrome krampen in mijn kuit en achterkant van mijn boven been.
In bed hoefde ik me maar ff om te draaien en huppa... kramp AUW!

Nu ben ik deze spieren aan het rekken en het werkt, de krampen zijn bijna weg.

Maar het is in jouw geval belangrijk dat je eerst naar de huisarts gaat voor overleg.
[/quote]
[quote="SANEX schreef:
Ik moet zeggen dat ik veel botten in mn lichaam heb gebroken en dat het lang duurt voor het weer helemaal over is.
Van sommige botten heb ik nog steeds last als ik bv iets zwaars heb gedaan, een zware belasting heb gehad op die botten. vooral mijnpolsen, terwijl het al jaren geleden is dat ik mijn polsen heb gebroken.

Ookal is het dan genezen, dan nog kan het een lange tijd daarna doorzeuren en pijn doen.

Een second opinion is nooit een slecht idee, ik wens je succes ermee, maar misschien valt het allemaal mee, en is het gewoon 'napijn'


Ja dat klopt dat mijn spieren hebben zeker een opdonder gehad....ik heb dan nu vooral last van mijn ellepijp en dat trekt dan naar mijn pink toe en dat is heel rot....en daar heb ik het meeste last van...maar ja we zien wel wat eruit komt.
Het enige waar ik bang voor ben is dat ik weer een operatie moet. Nagelbijten / Gniffelen

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:54

Wat vervelend voor je. Hopelijk
hoef je niet weer geopereerd te
worden.
Veel sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie