Bij Sily & Palermo geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Bij Sily & Palermo geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:24

Vandaag heel vroeg om kwart voor 7 ging de telefoon...toen ik naar beneden was gerend hield ie op >;)
Ik terug proberen te bellen, bleek dat ik het verkeerde nummer gekregen had Blond

Later ging gelukkig toch weer de telefoon, met Sil of ik nog wel mee wilde gezien de storm buiten. Ik: 'Tja, ben nu toch al wakker, laten we maar gewoon gaan!' Oke Sil ging een poging wagen om mij op te komen halen.

Later gaat weer de telefoon...'eh ben verdwaald geloof ik' Haha!

Uiteindelijk kon ik haar bijna vanuit het raam zien en nog presteerde ze het om het niet te kunnen vinden Haha! Schijnheilig Geeft niet hoor Sil Ach gut
Ben dus zelf maar erheen gelopen en toen gingen we eindelijk op weg naar Parretje!

Gezien het weer en de weinige ervaring die Par buiten onder man had, hebben we besloten toch maar een gewone wandeling te maken. Eerst losgegooid en wat energie eruit laten lopen, leuke donder is het, want ze besloot zich daarna niet meer te laten vangen. Sil bracht de zweep naar binnen en ondertussen ik een poging doen om Par te pakken te krijgen...Mutsie liep braaf mee. Lovers

De wandeling daarna duurde helaas niet al te lang, want toen ze over een plas water sprong raakte ze met der rechtervoet de linkerkroonrand. Daar heeft ze nu een schaafwond zitten Ach gut
Weer terug op stal meteen ontsmet met betadineoplossing. Stal uitgemest en in een schone stal gezet.

Toen moest Nicky, een andere haflinger ook naar binnen, want alleen staan vind Par maar niks Ach geef haar is ongelijk, is ook wel erg ongezellig Tong uitsteken

Nadat een verzorgmeisje Ellie had gereden (in de stortbuien met hagel en al...) gingen we naar Arti Pling

Met een geleend zadeldekje van Par (ik was er thuis 1 vergeten Bloos! ) gingen we een buitenrit maken met Arti. Het was droog en in de bak heel druk dus dan toch maar naar buiten

Het ging heel goed, al was ze vrij heftig hihi...bij het hertenkamp mocht ze even kijken, daarna gingen we al snuivend en dansend verder, want alles was eng!

Op de terugweg mocht Sil erop, ik moest opeens wel heel stevig beethouden want ze wilde erg snel naar huis. Gelukkig ontspande ze na een tijdje en ging ze weer wat rustiger. Ook kleine stukjes gedraaft OK dan!

Arti terug op stal gezet met een paar lekker wortels en weer op weg naar huis. Luxe hoor, gebracht en gehaald met een auto! Haha!

Het was erg gezellig, als het wat beter weer is doen we de buitenrit alsnog hoor!

Hier wat foto's: [ITP] Meeting bij Palermo, Arti & Sily!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:17

Jaaaaaa zodra de zon schijnt, regen is niets

Ennuh...Rotterdam is wel een rotplek om de weg te vinden hoor Haha!
Heb maar 3 keer ofzo gebelt? Valt heel erg mee voor mijn doen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:29

Gezelli hoor.En zeker jammer van het weer.Natuurlijk wel geluk toen jullie met arti naar buiten gingen.Volgens mij willen ze daar boven niet dat syl met die kleine meid naar buiten gaat hihihi.

Syl???VOlgens mij is niet alleen rotterdam moeilijk he???Aangezien je mijn huis ook niet echt kon vinden en dat is nog wel in jou geboorte plaats.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:31

Ilona!!!! Dat zouden we niet verraden he Tong uitsteken

Ik geef het eerlijk toe..ik is een ramp in straten en de weg vinden enzo...rijden gaat ook nog weleens mis he Ineke Knipoog
Geloof dat ze bijna doodsangsten in het autootje van mijn paps heeft uitgestaan..want echt weten hoe dat ding werkte deedt ik natuurlijk ook niet Blond