reunie amstelparkmensen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

reunie amstelparkmensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 23:25

hoihoi,
het leek ons leuk om binnenkort een reunie te organiseren voor alle oude ponymeiden uit het amstelpark. wij hebben zoals jullie ook konden lezen 3 van de pony’s gekocht, namelijk pepper, loocky en dammiate(dammi). omdat wij ook al heel lang in het amstelpark hebben verzorgd, vinden wij het leuk om iedereen weer is te zien en informatie en foto’s uit te wisselen. (graag dus veel foto’s, dagboekjes enz.. meenemen)
Wij komen uit de tijd van 1997 tot eind 2003.. iedereen die daarvoor in het amstelpark heeft verzorgd is natuurlijk ook welkom! (zelfs leuk).
het lijkt ons leuk om een hele groep te maken dus nodig iedereen uit die je nog kent en die er ook ooit heeft verzorgd.
verder hebben wij nog foto’s en herinneringen van deze pony’s: pepper, loocky, dammi natuurlijk, maar ook arona, tommy, nienke, noushka, polly, summer, blacky, bixy, misty, crocky, virginia, en dat was het wel zo’n beetje
natuurlijk komen er ook mensen die jullie vroeger ontzettend haatte dus een goed moment om het weer bij te leggen Tong uitsteken

we houden de reunie bij ons op stal op zaterdag 13 maart tussen 4 en 6 ’s avonds.
graag even bellen of mailen naar pepper_muse@hotmail.com (0617606472) of jolienspeelman@hotmail.com(0204165131)
echt iedereen is welkom, dus kom gewoon, gezellig.
groetjes
lucila en jolien

ps:tuurlijk zorgen wij voor het hoognodige lekkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:14

Muiszje, als je Arola-Ria nog eens tegenkomt, doe haar dan maar de groetjes van mij. Niet vanuit het Amstelpark, maar van bij Nelly Haha!.

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:21

erh? sorry echt geen id waar je het over hebt...
arola -ria?!nelly?!bwaaaaaa, sorry ben ff de kluts kwijt Verward

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:33

Bedoelt Lovely niet Ria van Arona? (*denkt hard mee* Haha! )

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:39

hmmm.. ik zal dr es ff een pb'tje sturen denk ik.. (best vaag mensje )..(thnx voor je harde mee denken ;p)

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:06

arona!!mijn lieve crossmonstertje!!!
jeetje das ook al lang geleden!!ik heb daar ook nog rondgelopen, even denken dat was in 1998 geloof ik, al weer wat jaartjes trug

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:11

Ik had al gereageerd in het andere topic, weet nog niet of ik kan, dat hoor je nog wel..

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:16

mag ik vragen waar de andere topic staat?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:19

Princess schreef:
mag ik vragen waar de andere topic staat?


Staat in je PB Tong uitsteken

Voor de anderen: op Boktmeetings stond een tijdje terug ook een topic erover, maar die is denk ik wel stuk naar onder gezakt...