Aura-lezeres geweest vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Aura-lezeres geweest vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 17:39

Nou vandaag was het dan zover, Loeky Groeneveld kwam langs om de aura's te lezen van Nuala en Aranca. Ik had beloofd te vertellen hoe het was gegaan!

We begonnen met Nuala, Loeky zei dat Nuala ook eerst wilde.

Ze begon gelijk te vertellen dat Nuala heel erg trots was. Een paard wat heel erg zelfverzekerd is en goed weet wie ze is. Ze vond haar heel erg bijzonder omdat ze bijna nooit zulke paarden tegenkomt.

Nuala vertelde dat ze in Engeland de leidende merrie van haar kudde was geweest. Ze leefden zonder dat er met ze gereden werd. Ze heeft een aantal kinderen gekregen in die kudde. Ze begreep niet waarom ze daar weg gehaald werd en helemaal naar Nederland moest. Ze had geen nare ervaringen met mensen, maar ook geen goede. Nuala wilde weten waarom ze naar mij toe moest komen.
Hier word alles voor haar geregeld, maar ze kon ook heel goed voor zichzelf zorgen.
Ik heb toen geantwoord dat ik haar nodig had. Toen vroeg Nuala waarom ik haar nodig had. Ik antwoordde dat ik een vriendin nodig had.
Dat vond Nuala heel erg fijn om te horen.
Toen liet ik Loeky vragen over Maddox, het veulen wat Nuala afgelopen zomer heeft gekregen. Zij is sinds 2 weken van haar weg gehaald. Nuala zei dat ze zich heel snel er overheen had gezet dat ze weg was.
Ze aanvaarde de situatie, maar stopte de pijn zo snel mogelijk weg. Verdriet was een teken van zwakte en dat wilde ze niet tonen.
Ik liet Loeky vertellen dat Maddox terug zou komen. Nuala wilde weten voor hoelang ze dan zou blijven. Ik zei voor altijd.
Toen werd Nuala heel blij want dan konden we een kudde worden!:D
Loeky vroeg of Aranca (onze andere pony) ook in de kudde mocht.
Dat mocht wel als ze maar naar Nuala zou luisteren. Nuala zei dat Aranca heel eigenwijs was en dat Nuala haar niet kon corrigeren zoals ze vroeger in haar kudde deed. Daar was Aranca te zwak voor.
Ik vroeg toen of Nuala het leuk vind om te rijden. Ze vertelde dat ze liever ging wandelen, dat rijden vond ze nog steeds een beetje onnatuurlijk. Toen vertelde Loeky dat ik niet zulke sterke benen had als Nuala en dus niet zo ver en hard kon lopen als haar. Toen zei Nuala dat ze me wel zou dragen dan!
De hoefsmid vond ze eng omdat hij zo kriebelde. En ze begreep niet waarvoor hij kwam. Zag het nut er niet van in.
Ik vroeg of Nuala nog meer veulens zou willen krijgen. Loeky zei dat Nuala dat heel normaal zou vinden. Dat hoorde gewoon zo.
Toen vroeg ze of Nuala ergens pijn had. Nuala wilde daar niet over praten, daar had je het nou eenmaal niet over. Later heeft Loeky haar wel gevoeld langs haar lijf en het leek allemaal goed te zijn. Helemaal gezond dus!

Toen zijn we met Aranca gaan praten. Zij noemde Nuala meteen een trut Haha!
Loeky vroeg haar of ze wel in Nuala's kudde zou willen. Aranca vroeg of ze gek was; ze zou toch nooit gaan vechten met die grote Nuala!
Verder gaf Aranca aan dat ze pijn had in haar voeten, vooral rechtsvoor. Aranca is hoefbevangen, dus dat was bekend. Verder had ze een zwaar gevoel in haar buik. Ik vertelde dat Aranca al 2 jaar niet drachtig werd.
Loeky vertelde dat Aranca dat voelde alsof ze gefaald had. Ze wist dat ik wachte op een veulen van haar. Het gevoel in haar buik was dan ook psychisch zei Loeky. Ze vond het heel erg dat het niet lukte.
Ik vroeg of ze weleens veulens had gehad. Maar Loeky zei dat ze alleen een miskraam had gehad. En dat ze daar nog steeds verdriet van had.
Aranca voelde zich nutteloos, ze kan niet meer rennen als vroeger. Ze voelde zich schuldig. Dat hoefde echt niet zei ik. Ze mag voor altijd bij ons blijven. Ik heb Loeky ook laten vertellen dat Aranca nu voor de rest van haar leven niet meer op de wei mag. Dit ivm bevangenheid. En dat dit dus geen straf is, maar omdat we van haar houden. Dat begreep Aranca wel. Ze zei ook nog dat ze eigenlijk een grappenmaker was.
Aranca heeft bachbloesems gekregen om dat depressieve gevoel weg te halen. Ben benieuwd of het werkt.

Of ik er nu in geloof weet ik nog niet. Een hoop dingen waren een schot voor open doel. Maar toch vond ik het erg leuk en leerzaam. Ik heb een een fijn gevoel aan overgehouden iig.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:43

Citaat:
Zij noemde Nuala meteen een trut Haha!


Hier moest ik wel om lachen *LOL*

Ik weet nooit zo wat ik van deze dingen moet denken eerlijk gezegd. Als je er zelf in gelooft, is het natuurlijk heel mooi allemaal. Ben er zelf iets te nuchter voor denk ik Lachen

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:46

Apart... Ik vind het ook altijd moeilijk om dit soort dingen te geloven. Maar ik heb wel een vraagje. Ik begrijp niet zo goed hoe je met het lezen van aura's hele gesprekken kunt voeren. Hoe deed die Loekie dat dan?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 17:50

Nou... ze stelt zich helemaal in op jouw paard. Ze krijgt de antwoorden gewoon door. Maar ze is niet helderziend ofzo.
Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, en of het echt waar is heb ik ook geen idee van Haha!
Ik ben er ook aan begonnen onder het motto: "waarschijnlijk word ik opgelicht, maar het kan zeker geen kwaad om te proberen"

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:51

Fijn dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden, daar gaat het ook om. Ik vond het leuk om eens een ervaring te lezen van iemand, dat omdat Loeky mij persoonlijk niet zo trok en ik me wel afvroeg in hoeverre zij zuiver is..

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:51

Wat je zegt, toch leuk om te horen en zo iets eens mee te maken.
Ik zou ook niet weten of het waar kan zijn, maar dat geeft toch niet?

Je hebt een leuke dag en je voelt je beter, wat wil je nog meer.

Ik vond het wel leuk om te lezen. Leuk om eens te lezen over paarden die Humor hebben..... Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:58

heeft die vrouw ook een website?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:59

klinkt wel grappig *LOL*
zelf geloof ik er niet zo in, ik geloof best dat sommige mensen kunnen voelen hoe een paard zich voelt bijvoorbeeld, misschien ook nog hoe zijn verleden is geweest.. maar dingen zoals dat een paard de hoefsmid vind kriebelen of dat een paard "zegt dat hij je dan wel zal dragen".. ik geloof niet dat een paard dat echt aan een mens kan vertellen..

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 18:08


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:29

het zal wel vertaald worden zoals de mens het wel begrijpt denk ik... ik vind het een mooi verhaal esmeralda, fijn dat je er wat aan hebt. Lachen

ik ga die pagina maar ff favo-en!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:32

Wat leuk. Ik wist niet eens dat zoiets bestond Bloos
Maar ik denk wel dat je erin moet geloven

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:59

Ik zou dat ook wel eens bij onze paarden willen laten doen,

Maar vraag jij dan via de auralezers dingen aan je paard of vraagt zij die?
kan zij ook vragen doorgeven van het paard naar jou toe?

Geloven vind ik moeilijk ik vind ook dat het vaak antwoorden zijn die je door goed naar de verhalen v.d eig. te luisteren en het paard te observeren kan achterhalen en beantwoorden.
Ik zou er ook iets van gaan geloven als ik het bij mn eigen paarden heb gezien en dan zou ik de lezeres niks vertellen anders kan ze wellicht daar weer info uit halen om antwoord te geven.

Maar wel erg leuk om jou ervaring hierin te lezen, hopelijk helpt de bachremedie bij je paard.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 20:14

Ik had opgeschreven wat ik allemaal wilde vragen. We hebben die vragen eerst doorgenomen. Toen heeft zij het voor mij gevraagd.

Ik had als laatste vraag of Nuala mij nog iets wilde vragen of vertellen. Nuala zei:'"die brokjes die je me soms geeft, die vind ik erg lekker" Haha!

Gwendolynn

Berichten: 220
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

ik ben wel erg geinteresseerd in dit soort zaken, heb ook iemand die door middel van hand opleggen veel wist te zeggen o.a dat gwen nooit was gereden en dat ze mij niet begreep, rug pijn had en heimwee naar haar veulen waarvan ik het bestaan niet eens wist maar het is bewezen dat ze eerder is bevallen door een veearts en die vrouw wist dat door dat gwen haar dat liet voelen heel maf, ik geloofde het eerst ook niet maar de feiten pleieten anders. Jammer dat ze Maddox niet ondervroeg ik was benieuwd naar de mening van die nieuwkomer hahahahah. Tja het klinkt als magie maar wie weet is de kern ervan waar

Succes ermee en leuk om te horen

Liefs

Marije

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:34

ik denk ook dat je alleen als persoon die sterk verbonden is met je paard, weet of er de waarheid gesproken wordt of niet. Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:14

leuk om te lezen... Lachen

Loeky is ook bij Banjer geweest vorig jaar... in het begin was ik ook erg achterdochtig, ik dacht dat ze bepaalde dingen verzonnen had, maar nu... pngeveer een jaartje later... nu blijkt dat ze in alles waar ik over twijfelde gelijk heeft gekregen... (of dat eigenlijk al had... Haha!)

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:25

wow, mooi zeg,
ik sta echt heel erg open voor dit soort dingen en vind het mooi om te lezen,
hoop dat je er wat aan hebt gehad, is altijd wel leuk om te horen natuurlijk,
en nu hopen dat die bachdruppels aanslan bij arcane,
als het degene zijn die ze echt nodig heeft dan slaan ze wel aan!

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:45

Ik vind het mooi. Ik zou het zelf ook wel willen doen maar ik durf eigenlijk niet.
Leuk dat je nou weet hoe je paardjes over elkaar denken.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:27

Ik weet nooit zo goed wat ik van zulke dingen moet denken. Àls het waar is, dan is dat in elk geval wel heel erg mooi dat iemand zo iets kan.
Maar volgens mij lopen er ook een hoop oplichters rond (niet persoonlijk bedoelt!).

In elk geval vind ik het wel een heel apart gesprekje tussen jou en je paardjes Knipoog

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:35

Ben benieuwd: heb je nu eiegenlijk het idee dat het effect heeft gehad op je paardjes? Betere onderlinge verhoudingen, minder depressief, meewerkender o.i.d.?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 23:58

De verhouding was niet verkeerd. Dus ze hoefde ook niet iets te veranderen. Alleen Aranca was wat neerslachtig. Daar krijgt ze nu die bachbloesems voor. Dat is dus even afwachten.
Nuala wilde wel heel erg knuffelen met me vanavond, maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:03

1 vraag, geloof je alles wat Nuala zei via Loeky? Echt alles, of heb je bepaalde twijfelpunten, of zijn er punten waardoor je het echt geloofd?

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:09

rona schreef:
Wat leuk. Ik wist niet eens dat zoiets bestond Bloos
Maar ik denk wel dat je erin moet geloven


Nee hoor hoeft niet.
Wij hebben iemand op stal die ook "met paarden kan praten" en zij heeft vaak met Jolynn gepraat.
De eerste keer had Jolynn haar dingen verteld die zij echt niet kon weten en die ik alleen wist, dan ga je er vanzelf in geloven hoor!!
Jolynn is ook stapelgek op die vrouw, ze trekt echt naar haar toe als ze er is. Heel schattig.
Lovers

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 00:56

Nee alles wat Nuala zei klonk plausibel. Dat zou dus kunnen kloppen.

Alleen dacht ik echt dat ik een foto had gezien van Aranca met veulen bij de vorige eigenaar.. en volgens Loeky had zij nooit een veulen gehad.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:30

Ik sta er erg sceptisch tegenover. Ik ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, en er zullen genoeg mensen zijn die zuiver dingen doorkrijgen. Maar ben er nog meer van overtuigd dat er veel kwakzalvers rondlopen.
Gelukkig heb je er een goed gevoel over, dat scheelt natuurlijk.