ben begonnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

ben begonnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 17:48

ha ik ben vandaag begonnen met de mok pilletjes van de paardendrogist cure mok ben benieuwd of het helpt Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:49

Ik heb positieve berichten gehoord, maar ik zou behalve die pilletjes blijven wassen met betadine en je paard niet in de modder/blub zetten, maar op een droog stuk grond of in een schone droge stal.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:57

Cassidy schreef:
je paard niet in de modder/blub zetten, maar op een droog stuk grond of in een schone droge stal.



Het schijnt dat de urine van het paard de mok als het ware wegbijt. Veel mensen laten de urine liggen omdat dit een positief effect heeft op de mokwondjes. Ik zelf ben er niet zo'n voorstander van

Wat veel handelaren doen is Tinner verdunnen met water en dit op de mok spuiten... Zo schijn je er met 2 dagen vanaf te zijn, alleen doet het verschrikkelijk veel pijn bij het paard.
Ik hou het op de mokzalf van de VA. binnen een week is het weg.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 04:58

fsoudan schreef:
Het schijnt dat de urine van het paard de mok als het ware wegbijt. Veel mensen laten de urine liggen omdat dit een positief effect heeft op de mokwondjes. Ik zelf ben er niet zo'n voorstander van

AU ?!?!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

mijn vriendin d'r paard had ook mok en gaf ook pilletjes de mok was ook weg maar of het nou zalf is of pilletjes het help alle bij en het duurt even lang voordat het weg is Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

Je moet het idd langere tijd geven.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:39

Avuloxil halen bij de DA en dan 1x met betadine wassen, daarna drooghouden en de avuloxil(eerst tubetje schudden, is nml op oliebasis) er 1x per dag opzoen\

mijn paard had aan 4 benen mok en was er met 5 dagen vanaf

een tinker die ik ken had hele erge mok en was er met 11 dagen vanaf!(had van te voren al heel veel andere dingen gebruikt maar niets hielp.)

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:50

ik ben al ruim 2 maanden die pilletjes aan het geven maar het help bijna niks nu heb ik weer een tip van iemand gehad ze zegt dat zij comboetsja heeft gesmeerd op het been en in het voer heeft gedaan je kan dit kopen bij het reformwinkeltje dus dat ga ik maar eens proberen