Even lekker uitwaaien in de wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Even lekker uitwaaien in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 18:52

Vandaag heb ik Laiser even lekker laten uitwaaien in de wei, terwijl ik in de stallen even wat aanrommelde.
Toen hij eenmaal door had dat hij even lekker naar buiten mocht met die sterke wind, werd hij helemaal opgewonden Hyper!

Ik zette hem even in de dichtsbijzijnde wei zodat ik niet helemaal door de modder hoefde.
Zodra ik hem losmaakte en de draad dichtdeed, rende hij weg en zocht even een heerlijk plekje om even uitgebreid te rollen. Om daarna heerlijk op je allerhardst door de wei te rennen en bokken. Van dat rennen heb ik geen foto's, maar wel van toen ik terug kwam om hem te halen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:09

Liev!!! Haha! hij vond t duidelijk erg leuk dat je weer even langskwam hij komt naar t hek lopen Haha! ik vind de blub hier erg mee vallen bij ons is t veeeeel erger

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 20:47

Ach, na een tijdje gaat het vervelen. Schijnheilig
In je eentje is het niet zo leuk om te rennen, dan wanneer je vriendje in de wei naast je staat. Dan kun je wedstrijdje doen we het laatste nog op tijd kan remmen om net voor de draad stil te staan Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:01

Wat is het toch een lieverd Lovers

Stond er dan geen vriendje in een aangrenzende wei? Arme schat Ach gut
Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lenora_C, mirriejj en 75 bezoekers