Niet alweer |( |( |( |( (hamster dood)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Niet alweer |( |( |( |( (hamster dood)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 01:06

Een tijdje geleden, een paar dagen nadat mijn vorige hamster Pinky overleed, had ik een nieuwe hamster gekocht, Yugi. Hij was ongeveer 2 maandjes oud. Hij was altijd heel erg vrolijk. En gisteren rende hij nog rond in zn kooitje.........ik ging net naar boven om naar bed te gaan en ging nog eventjes kijken bij mn mannetje........en hij lag daar.......stil.......reageerde nergens op en was helemaal stijf....... Huilen Huilen Huilen Huilen ik heb hem nog maar 4 maandjes en hij is nu al dood. Elke dag heb ik hem lekkers gegeven en aandacht. Maar toch is hij dood. Huilen Waarschijnlijk was het iets inwendig denk ik. Want we konden het niet zien...... Huilen waarom nu al? Ik heb hem nog maar zo kort.......... Huilen Morgen ga ik hem begraven, vlak naast Pinky..............

Afbeelding

Kuzz Jen Huilen Huilen


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:13

hee wat balen joh
wel rot dat het zo snel achter elkaar gaat ook,
die van mij gaan momenteel ernstig lang mee, een jaar zowiezo en hij is kerngezond
blijven rare dingen hoor die hamsters

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:09

hoi,

wat vervelend zeg!heb je m uit een dierenwinkel?misschien kun je er volgende keer er beter een uit een knaagdieren opvang halen of bij een erkende fokker,het hoeft niet altijd zo te gaan met dieren uit een dierenwinkel maar er zijn veel slechte omstandigheden en inteeld bij een broodfokker waar de winkel ze meestal van koopt.kijk eens op www.dehamster.nl dat is een forum met als www.ratten.nl en daar kun je heel veel op vinden.veel sterkte met dit verlies...

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

o0Lassie0o

Berichten: 15
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:14

Ik heb ook 2 hamster, nu al ongeveer een jaartje.
Ze zijn op dit moment kerngezond.
Ongeveer 4 maanden geleden had mijn ene hamster evenwichtsstoornissen en zei die dierenarts dat er veel hamsters stoppen met eten en dood gaan. die van mij is gelukkig nog in leven en erg actief.
Ik hoop dat ze nog meer dan een jaar mee gaan.
Sterkte met dit verlies, 't was zo te zien een echt schatje

<center>Greetzzz!
Lassie de paarden&honden freak! </center>

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 10:44

ebony schreef:
hoi,

wat vervelend zeg!heb je m uit een dierenwinkel?misschien kun je er volgende keer er beter een uit een knaagdieren opvang halen of bij een erkende fokker,het hoeft niet altijd zo te gaan met dieren uit een dierenwinkel maar er zijn veel slechte omstandigheden en inteeld bij een broodfokker waar de winkel ze meestal van koopt.kijk eens op www.dehamster.nl dat is een forum met als www.ratten.nl en daar kun je heel veel op vinden.veel sterkte met dit verlies...


Ik had hem idd uit de dierenwinkel.......mn vorige hamster ook.....alleen leefde die 3 jaar.......kvind t echt niet leuk dat die beestjes niet zo oud worden

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:26

veel sterkte
weet nog dat ik had gereageerd had toen je een nieuwe hamster had....
Mijn eerste had ik nog maar pas nog niet een half jaar en die was nog maar 1 jaar (fretten kunne 8 worde) en ze was ook gewoon ineens dood ....
soms kan je ze nog zo goed je betst doen maar je merkt er niks van gewoon mss een hartstilstan ofzo...
nog veel sterkte

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:44

Jee... dat is inderdaad erg vervelend....
Sterkte Ach gut !


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:54

een vriendin van mij had ook een hamste die heette pinky die is ook pas dood gegaan , die heeft nuneen nieuwe hamster die ook bijna dood ging ....

toevalllig maar niet echt leuk ,nee!

veel sterkte

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:58

Heel veel sterkte!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:09

Heb toen in dat stem topic nog op hem gestemd.... Verdrietig
Snap wat je voelt heb chicky (zie profiel) gister laten inslapen hij had veel pijn en was pas 1 jaar. Woensdag was er nog niets te zien, donderdag avond naar de da (had dikke wang) toen was hij actief en gisterochtend had hij een hele dikke mond en viel iedere keer op zijn rug en draaide alleen rondjes. Mijn vorige goudhamsters zijn 4 en 2 geworden. sterkte Ach gut
Afbeelding


[AM] Hammie gaat dood?

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:25

Aaaaah, nee dit is echt niet leuk, dat je maar zo kort van hem hebt mogen "genieten"...
Lieve foto trouwens!!!
Heel veel sterkte gewenst!!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:33

Wat erg, zo snel achter elkaar.
Had dat ook met mijn ratten.
De ene krijgt s'morgens een beroerte en gaat dood (ochtend spreekuur DA) En sávonds de andere (avondspreekuur DA)
Maar dat is wat anders.
Heel veel sterkte.
Wel een mooie foto.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:38

Vriendjes zijn? Heel veel sterkte. De kleine kwam me al zo bekend voor....

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 22:07

Bedankt iedereen! Dit helpt me echt.
Ik kwam vandaag thuis van Jena en mn moeder zei dat k m'n ogen dicht moest houden.......zie ik het hok van Yugi staan, maar dan verschoont. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat er een gerbil in zat, een bruine. En m'n moeder zei dat er nog eentje in het slaaphokje zat. Ze zijn echt heel lief. Dit helpt echt om het verdriet (alweer) te verwerken. Nu maar hopen dat deze niet ziek worden. Ik heb nog geen namen voor ze......kben nog aan het zoeken. De bruine is wel heel erg actief en ong. 10 weken oud. De zwarte is erg klein en wat verlegen. Zij is 8 weken. Het zijn 2 vrouwtjes...... ik weet dat het wel erg snel is......gisteren was Yugi dood, en nu heb ik al nieuwe beestjes. Maar vorige keer toen Pinky dood was heeft Yugi me erg geholpen om over Pinky heen te komen. Ik was nl heel erg gehecht aan haar geraakt. En ik hoop dat deze 2 me ook zullen helpen.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:33

Wat een lief gebaar van je moeder. Het kan inderdaad helpen om over je verdriet heen te komen. Veel plezier met je gerbils. Je kan er 1 ger noemen *LOL*

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:53

mijn gerbol heet monzo... is t iets? en de ander heet dame.

ik heb ook eens een hoop dood moeter verwerken, zeg maar gerust, 14 hamsters in 14 dagen.
ik had een nestje van een goudhamster.. 13 jongen, een russische dwerghamster was van de tafel gevallen en lag de volgende dag dood in zijn hokje en een week later kwam ik er achter dat de 6 mannetjes jongen alle vrouwtjes jongen hadden opgegeten.. dus das al 8 en weer een week later hadden de jongetjes een bacteriele infectie die veel voorkomt bij zogende knaagdieren. ze waren toen 5 weken en om 1 uur 's middags speelden ze nog en om 5 uur liet ik de laatste 2 inslapen.
nou.. das me ook wat.... was me ff te veel. maar ik hoop dat je heel veel plezier hebt met je gerbils.. ik vind die van mij helemaal het einde

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:06

AAH wat zielig zeg
Mijn hammie is nu best oud al bijna 2 en ook niet mijn eerste ze zijne echt leuk he *LOL*
veel sterkte.... Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Googlebot, Hobbyhorse, Igniss, Raineri, Sanet en 110 bezoekers