Mijn eigen paard!!!!! Eindelijk!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 11:16

Ontzettend gaaf ik heb een eigen paard!!! ik mag er alles meedoen omdat ik hem mag beschouwen als mijn eigen paard!!!! Party!!

Gisteren was ik op stal en ik dacht, ik ga ff lekker rijden, voornamelijk stappen (heeft net blessure gehad). Was het veelzijdigheidszadel kapot dus ik denk dan ga ik maar ff stappen aan de hand! Dusi k sta z'n hoofdstel in te doen en komt de eigenaresse binnenzetten, stelde voor om samen te gaan rijden, zij had haar dressuurzadel ook bij haar. Rijden opzich ging vrij goed!!

Na afloop zegt ze: Het ging al stukken beter dan de vorige keer (was 5 weken geleden), ik zou het prettig vinden als je ook ging lessen, tenminste als je wil (yeaaaaaaaaaah). We lessen bij dezelfde instruktrice! Dus ik zeg graag, dan leer ik ook weer wat bij!!! Haha! Ik zeg ik zal het er morgen wel met haar over overhebben..... als je wil zegt ze als tie weer helemaal genezen is mag je ook wedstrijden gaan rijden, buitenritten (mag nu inrpincipe ookal). Je mag hem beschouwen als je eigen paard! Zadels vetten als je wil, alles schoomaken, je mag alles met hem doen, ik vind alles best!!! En jij leert gelijk alles over het houden van een eigen paard (ik mag dan wel 9 jaar rij-ervaring hebben maar op een manege leer je inprincipe niet zo ontzettend veel qua verzorging e.d. dus vandaar dat ik gestopt ben met manege lessen en nu priveles heb en op een privestal kom, leer ik veel meer!)

Ze wil zelfs mijn lessen betalen, maar dat mocht niet van mij, ze hoeft niets voor me te betalen, zo duur is het nou ook weer niet (ik heb korting!).

Zo lieffffffffff?!!!!

Dus als het meezit en Leo geneest goed dan ga ik volgend jaar starten!!! het is niet helemaal het paard waar ik gek op ben, wat ik graag zou willen verzorgen, of waa rik mee wil starte....... maar ikl leer er ontzettend veel van en alle hulp is welkom!!!!
Enikh oef hem niet eens iedere dag te doen, ik hoef niet meetebetalen relaxxxxxxxxx

Gaaf he?????

Haha! Party!! Lachen *LOL*

....


Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:49

Gaaf joh!! echt gaaf wat een lieve vrouw is dat dan!!!je Boft maar!!!

Ik ben op zoek naar Gucci


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 11:53

Ja ze is ontzetten lief en makkelijk (eigen ook te makkelijk voor haar paard maar die gaan we ff heropvoeden Cool )!!!

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 32 bezoekers