Online GSMshops

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Online GSMshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 21:57

Binnenkort loopt mijn telefoonabonnement (T-Mobile) af, deze ga ik gewoon verlengen. Het valt me op dat de telefoons bij de internetwinkels vele malen goedkoper zijn dan bij de 'gewone' winkels.
Ik heb de Nokia 6220 op het oog, met mijn abonnement kan ik die bij Sitel.nl gratis krijgen. Heeft iemand ervaring met deze internetshop?
Ervaringen met andere gsmshops zijn ook welkom!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:53

Omdat gsm shops geen dure winkels hoeven te runnen.
Maar meestal hebben ze minder service, is er iets mis, kun je hem opsturen en lang kwijt zijn.
Ik heb zelf geen ervaring met internetshops, maar wat ik er van hoor, is het altijd negatief Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:53

Je moet tegen T-mobile zeggen dat je niet verder met ze wilt, komen ze binnen de korste keren met gratis toestellen om je te houden. Toen het nog Ben was, deden ze het bij mij voor de eerste keer en laatst weer... Heel handig... Ze willen je namelijk graag houden! Haha!


ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:57

Weet niet of je al op telecomvergelijker.nl had gekeken? Daar kunnen mensen (o.a.) hun ervaringen plaatsen met online gsmshops.

Hier staan de ervaringen met Sitel: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/79 (volgens mij wel aardig positief overig, maar dat mag je zelf lezen Tong uitsteken)

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:24

Ik heb dus ervaring met maar 1 gsmshop zie ook
[AM] Ervaring met gsmweb?
En ik ben er zeer tevreden over, alles keurig netjes op tijd binnen.

Zoals Carlaa al zei, wanneer je wel bij je provider wilt blijven moet je dat gewoon vragen om korting of een gratis toestel.

Kijk hier eens Contractvernieuwing.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:53

Vriendin van me had ook goede ervaringen. Duurde wat lang voor ze het nieuwe toestel had maar verder top.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers