Verzorgpony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
o0Lassie0o

Berichten: 15
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: België

Verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 20:11

Hey!
Ik zou dolgraag een verzorgpony willen maar hoe zoek je zo eentje?
Hoe hebben jullie die gezocht? Verward

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:14

Via maneges en supermarkten, daar een briefje ophangen. Evt. als je iemand ziet lopen met een pony vragen of die nog iemand weet, zo ben ik aan mn stalling gekomen.
Misschien kan je ook op marktplaats 1 zetten?

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:17

Ja, internet wil ook nog wel helpen ja..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:23

Het beste is om op verschillende plaatsen een advertentie te zetten. je streekkrant, marktplaats, andere plaatsen op internet, in de buur in de winkel vragen als je een briefje mag ophangen enzo...

En probeer ook zo volwassen mogelijk over te komen, dan ga je veel vlugger reactie krijgen. Kijk eens rond op marktplaats.nl waar sommige teksten beginnen met heeeeeeeeeey en eindige met dikke zoen en msn-taal en een hoop overbodige info, dan krijg je al snel als paardeneigenaar het idee dat de schrijfster een pennykind is en die worden nogal graag overgeslaan Knipoog

het beste is om ordelijk in je bericht te zetten waar je woont, in welke omgeving je verzorgpony moet staan, hoeveel keer per week je beschikbaar bent, hoelang je rijervaring is, als je al ervaring hebt met omgaan van paarden, naar wat voor paard je het liefst zou hebben(d-pony, shet, merrie, oud, rustig, temperamentvol...) en als je eventueel een bijdrage wilt leveren.

veel succes met zoeken allersinds Knipoog

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:06

Zijn er geen paarden bij je in de buurt, zoja, het eerst volgende huis dat er aan vast ligt bel je aan enzo, zo kom je meer te weten, als er geen ponys/paarden bij je in de buurt zijn, kijk dan eens in de krant of bij supermarkten
groetjes aniek

baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:15

idd... zo zijn wij ook aan b&t gekomen... gewoon naar een huis lopen... en anders kun je ook naar een manege gaan... daar kun je ook verzorgen .... of je gaat naar een huis waar je zit waar stallen zijn... dan kun je ook gwoon aanbellen... wie weet zoeken ze wel een verzorger en mag je wel wedstrijden rijden... en als het lukt? zeg het hier dan ff

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:21

ja langs mensen met paarden gaan... advertenties zetten, manege etcetera.....

o0Lassie0o

Berichten: 15
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 07:57

Er zijn 5 paarden echt in de buurt, 4 daarvan staan in 1 wei en komen daar precies nooit uit :s
De andere is een shetlandertje waarbij ik alleens met een vriendin ben gaan aanbellen hoe dat shetje heet. (Klient)
Voor de rest zijn de paarden nogal ver :s
Ik wil best wel bij dat shetje komen verzorgen maar dan met een vriendin:p (ik ben verlegen)
Ik zal eens vragen of ze tijdens een vakantie of weekend eens met de fiets mee daarnaartoe wilt gaan.
Duimen he jongens! (en meisjes natuurlijk)

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 08:56

Heej, nou wij rijden ook in de wei, daar hebben we een stuk afgeezet wat nu zand is, en daar kunnen we lekker rijden in de frisse lucht, en het gaat er toch niet om dat ze alleen in de wei staan, je kunt er heel veel mee doen! je wilt ze toch verzorgen (uitmesten,poetsen,mee wandelen, etc.)
gr aniek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:28

Ik zag Moon zielig met kapotte benen in de wei staan, en toen heb ik (VRIENDELIJK!!!) aangebeld om te vragen of ik haar mocht verzorgen.
En het mocht! Hyper!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:33

kijk op www.marktplaats.nl ! daar heb ik ook röskva vandaan!
voor de rest, ja alle tips staan hierboven al vermeld Haha!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:38

ik kwam er via via achter, een vriendin van mij zocht namelijk een andere stal voor haar verzorgpony. dus toen ze bij een staal aan het kijken was had ze meteen ff gevraagt of er daar niet toevallig nog een paard/pony stond die een verzorgster zocht. en dta was dus zo, dus toen heeft ze het tel. nummer meegekregen en heb ik de volgende dag meteen een afspraak gemaakt *LOL*

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:58

Ik zou als je een advertentie maakt die eerst na laten kijken door je ouders. Dan kunnen die de spelfouten enzo eruit halen: hoe volwassener je overkomt hoe beter het is Lachen

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:13

ik ben gewoon wat rond gaan fietsen en aan mensen vragen of ik ze mocht helpen met verzorgen

Virginie

Berichten: 398
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:35

ik zou via een paardentijdschrift het doen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:14

Overal advertenties ophangen , maar wel serieuse zoals hier boven al genoemd was ( geen msn taal enz ) .
Ga eens naar een aantal plekken toe waar pony's staan en bel eens aan.
Je kan altijd vragen !
Hou de paarden tijdschriften in de gaten en je streek krant .

heel veel succes

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:49

Ga met je vriendin naar die mensen van die shet en vraag of je die shet mag verzorgen... Zo is het ook bij mij gegaan. Ik was (en ben nog steeds) best verlegen, en bij ons in de buurt stond ook een shet. Toen is mijn (beetje) vriendin en mijn broertje naar die mensen gegaan en hebben ze het voor mij gevraagd. Dat is ongeveer een jaar geleden en eerst ging mijn vriendin en mijn broertje nog mee maar nu verzorg ik haar alleen. En probeer overal rond te kijken. Misschien staat er op bokt wel een advertentie voor een verzorger.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:54

ben gewoon langs de stal waar bel nu staat langs gegaan om te vragn of ik de paarden mocht verzorgen. Mocht gelijk, nu loop ik daar al bijna 5 jaarrond, en staat bel daar ook al 1,5 jaar

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:55

idd gewoon rond gaan fietsen en bij iedere boerderij waar een pony in de wei staat/waar je weet dat een pony staat aanbellen. hallo, is die pony van U? (zo ja) Zouden wij mogen helpen met het verzorgen?(of iets in die vorm). deed ik ook altijd vroeger, gewoon bij iedereen aanbellen Tong uitsteken

baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:46

veel sucses!!!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:22

Ik heb bij huizen aangebeld toen ik 10 jaar was ofzo, misschien 11. nu lach ik mezelf daar wel om uit Bloos
Hahaha, als ik zelf een pony had en er kwam een totaal onbekend meisje van 10 aan mijn deur met de vraag of dat mijn pony is en of ze die mag verzorgen.... weet ik ook niet of ik dat zomaar goed zou vinden Knipoog

Ik ben aan een verzorgpony gekomen door een advertentie op te hangen bij de supermarkt (nouja, na iets van 8 advertenties Clown)

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:48

Marinke schreef:
Ik heb bij huizen aangebeld toen ik 10 jaar was ofzo, misschien 11. nu lach ik mezelf daar wel om uit Bloos
Hahaha, als ik zelf een pony had en er kwam een totaal onbekend meisje van 10 aan mijn deur met de vraag of dat mijn pony is en of ze die mag verzorgen.... weet ik ook niet of ik dat zomaar goed zou vinden Knipoog

Clown)
Maandelijks heb ik ze aan mijn deur,meisjes die vragen of ze mijn pony mogen doen. Jaren terug kwam zo ook Polly [hier op bokt] in de hozende regen aan de deur. Kon toen geen nee zeggen Haha!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:27

binky"]
[quote="Marinke schreef:
Ik heb bij huizen aangebeld toen ik 10 jaar was ofzo, misschien 11. nu lach ik mezelf daar wel om uit Bloos
Hahaha, als ik zelf een pony had en er kwam een totaal onbekend meisje van 10 aan mijn deur met de vraag of dat mijn pony is en of ze die mag verzorgen.... weet ik ook niet of ik dat zomaar goed zou vinden Knipoog

Clown)
Maandelijks heb ik ze aan mijn deur,meisjes die vragen of ze mijn pony mogen doen. Jaren terug kwam zo ook Polly [hier op bokt] in de hozende regen aan de deur. Kon toen geen nee zeggen Haha!
[/quote]

Haha, weet je meteen dat je dan iemand hebt die niet alleen maar met mooi weer komt Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:44

ik heb eerst pollie en amazone verzorgd, die kreeg ik te verzorgen via ene vriendin(die verzorgde toen ook daar) daarna ben ik op de ponyclub gaan verzorgemn, daarna had ik ee advertentie gezien bij de winkel, ben ik heen gegaan.
darana hbe ik selena gkekregen, omdat ik vroeg naar een shetlander in de b uurt van de goorn,(zij stond in hoofdorp, maar viavia is ze hierheen gekomen, en stond ze bij mn buurmeisie, die haar later overnam, om te verzorgen) nouwe, toen arzu, die stond bij mn buurman, daar vroeg ik of ik mocht verzorgen, en zo heb ik arzu nog steeds.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:45

Ik zocht ook jaaaaaren! Nu eindelijk heb ik een verzorg/bijrijd pony.
Gewoon zomaar toevallig hier via bokt Lachen