Bandages en springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Bandages en springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 02:02

Kan het kwaad als je met bandages gaat springen of belemmer je hiermee zijn bewegingen iod? Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 02:47

Nee, dat kan geen kwaad. Zorg er wel voor dat ze niet zomaar los kunnen raken, maar daar hoor je natuurlijk altijd op te letten. Peesbeschermers geven trouwens wel meer bescherming dan bandages.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 02:50

Ik zou ook liever peesbeschermers gebruiken, als je die hebt zou ik die gebruiken. Als je van plan bent veel of vaker te gaan springen zou ik ze aanschaffen. Of het kwaad kan zou ik zo niet weten, vandaar dat ik zelf altijd peesbeschermers gebruik (en omdat die meer bescherming bieden)...

[edit]Mooie typfout eruit gehaald...[/edit]

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 02:52

Dus peesbeschermers en strijklapppen zijn beter?
Ik heb namelijk een springwedstrijd zondag en het leek mij wel leuk om voor een keertje wat sjieker te gaan dan normaal Haha! Dus ik dacht aan een sjiek wit dekje met sjieke witte bandages.
Maarja, aan jullie reacties te lezen word dat dus even mijn peesjes schoonmaken Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 02:55

Tsja, als ik erover nadenk: hoevaak zie je mensen springen met bandages? Ik nooit... Persoonlijk zou ik sowieso al voor peesbeschermers gaan, die laten het paard sowieso meer vrij in de beweging.

Heb je een mooi setje peesbeschermers?

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 02:59

Ik heb wel gewoon zwarte peesbeschermers en strijklappen, maar om dat nou een mooi setje te noemen.. neuh Knipoog Haha! Ze zijn aan alle kanten verstrapt en zitten onder de modder. Maar dat valt er vast wel af te wassen. Het is trouwens geen officiele springwedstrijd.
Je moet binnen 2 minuten zoveel mogelijken punten bij elkaar zijn te springen. Hoe hoger een hindernis, hoe meer punten.
De hindernissen verschillen in hoogte, ze beginnen zo ong. vanaf 70 cm en de hoogste is zo rond de 130 cm. Het is de bedoeling dat ik de wat hogere sprongen ga nemen met Arco Ach gut

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 03:01

Ah, klinkt wel leuk! Poets gewoon die zwarte op zou ik zeggen en ga ervoor! OK dan!

Heel veel succes gewenst alvast!
(stille hint: neem je ook een fotograaf mee? Haha!)

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 05:22

bandages kunnen zelfs de doorbloeding belemmeren, ik zou ook voor de peesbeschermers gaan!
tip: na het wassen , je peesjes insmeren met zadelzeep (niet te dik) gaan ze mooi glimmen!
succes met je wedstrijd!

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 113 bezoekers