Iemand ervaringen met slipcursus?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 09:23

Ik zit te denken om dit aan mijn vriend cadeau te geven voor sinterklaas en zijn verjaardag (week later). Hoef ik gelijk niet meer over een cadeautje na te denken.
Ik weet zeker dat hij het hardstikke leuk vindt.
Maar nu mijn vraag, waar kan je allemaal slibcursussen doen, hoe duur is het en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Hij heeft waarschijnlijk zelf geen auto tot de beschikking dus zal het in een 'les'auto moeten.
Ik heb al wat op internet gezocht maar veel wijzer wordt ik nog niet. Misschien met jullie hulp?
Tnx.

_________________
<FONT COLOR="purple"><FONT FACE="georgia">Er is iets aan het uiterlijk van een paard
dat goed is voor het innerlijk van de mens!
~~SIR WINSTON CHURCHILL 1874-1965 ~~

</FONT COLOR="purple"></FONT FACE="georgia">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-11-22 08:52 ]</font>


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 09:27

Wat is een slibcursus nou in hemelsnaam? een kursus hoe je het meeste slib kunt vervoeren met je auto Verward *LOL*

Goed, ik neem aan dat je een slipcursus bedoelt. Ik geloof dat er daar wel een aantal van zijn. Wat je ook gewoon kunt doen is een vakantie naar Finland boeken en een auto huren. Vanmorgen 10 cm sneeuw gevallen, was weer lekker glad hier Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 09:51

mmmm foutje ga het zo wijzigen. Bloos Vakjargon. Ik moet hier nogal vaak slib tikken dus dat gaat dat te vanzelf Verward moet dus sliPPPPPcursus zijn Party!!

:evaw:


Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:43

Ik heb een dagje slippen van m'n schoonvader cadeau gekregen. Was in Lelystad in auto's van daar (mag wel met eigen auto, maar bijna niemand deed dat). Was heel leerzaam, eerst theoriegedeelte, daarna praktijk. Met 4 man in de auto en ombeurten de onderdelen.

Wat ik ervan geleerd hebt is dat je in gevaarlijke situatie met een hoge snelheid heelk snel de controle over je auto kwijt bent. Op die dag oefen je ook veel met onder en overstuur en wanneer je daar op welke manier op moet reageren. Ik weet niet of ik dat nu in het echt goed zal doen, ik ben bang dat ik in in noodsituaties toch bijv. een ruk aan het stuur zal geven.

Iets anders wat ik wel goed ingeprent heb is niet remmen en sturen tegelijk en koop een auto met abs, dat scheelt echt enorm (we wisselden ook van auto zodat je het verschil kon voelen).

Kortom een echte aanrader en ik zou als ik jou was eens op de site van de anwb kijken voor meer info over prijzen enzo.
En als je het aan je vriend cadeau doet kun je jezelf misschien ook opgeven?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 12:05

een vriend van mij heeft hem ook kado gehad.... hij kan nu veel beter rijden Haha! Knipoog nee hoor, hij vond het ontzettend leuk en wil het vaker doen!!! kzal wel om meer info vragen! hij had trouwens een eigen auto (lees: blikje!) Haha!

....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 12:18

Ik wil het zelf wel, maar ik ben net jarig geweest Haha! Dan moet ik het maar aan mezelf cadeau doen. Clown
Mijn vriend is iets ouder als mij en heeft zijn rijbewijs korter en hij heeft er iets langer als mij over gedaan. Dus ik dacht om zijn ego Schijnheilig omhoog te krikken dat ik hem dit maar geef. Haha! Nee hoor grapje. Ik wist niet om te geven en toen bedacht ik dit. ik zeg nu af en toe : "je krijgt een leuk duur cadeau van me, het is heeeeel nuttig maar je kan het niet beetpakken en je vindt het onwijs leuk" Hij snapt er niets van haha, dat vind ik echt leuk.
anwb site is wel een idee ja, ga snel ff kijken.

:evaw:

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 22:34

Hoi Sjimmy!

Ik heb zelf vorig jaar de slibcursus gedaan en het is echt een aanrader voor iedereen die auto rijdt. Ik heb het bij Bleekemolen op Zandvoort gedaan en het was best duur, maar dan heb je wel een hele dag! Volgens mij koste het iets van 300 gulden... Je gaat standaard in een auto van hun en als je wilt mag je op het laatst even met je eigen auto!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Amazonbot, Appeltje00, ComscoreBot, FCSA, JitskeJeldau, mriek1990, speedfiets_2 en 193 bezoekers