Verschrikkelijk,toch naar een flat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Verschrikkelijk,toch naar een flat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:16

[VvdD] straks kijken naar huis....

In bovenstaand topic staat dus dat we naar een flat zijn gaan kijken...Het is dus een verschrikkelijk geval,waar ik níet in wil gaan wonen..Mijn ma wel Lachen dus krijgen we half maart de sleutel en gaan we deze verschrikkelijke bouwvallige tent omknutselen naar een enigzins leefbare flat..
Stiekem ben ik wel benieuwd naar het resultaat,misschien dat het dan toch best mee gaat vallen...
Gelukkig ben ik niet verplicht óf daar óf hier te gaan wonen,dus ik blijf voornamelijk in dit huis.Met tussendoor eens een paar nachtjes in die flat.
Toch goed geregeld.

Nu het leukste,omdat de maandlasten aanzienlijk lager zijn,is er geld over voor .... Een trailer!!
Over enkele maandjes dus op trailerjacht! Yoepieeeee! Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:30

Gefeliciteerd... zorg maar eerst dat het een paradijsje wordt anders kan je straks nog in je trailer gaan slapen.... Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:44

eej leuk bericht joh..maak er maar een mooi plaatsje van !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:52

Heel dubbel dus....
Jammer dat je toch naar die flat moet (een paar nachtjes per week dus), maar gefeliciteerd met je toekomstige trailer!
Om het maar even van de positieve kant te bekijken, de flat kan er niet op achteruit gaan. Dus verandering = verbetering, succes!

Enne, betekend dit wedstrijden? trailer + gekortwiekte manen? Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 00:00

In de staat waarop de flat nu verkeerd blijf ik inderdaad liever in mijn toekomstige trailertje slapen Haha! jammer dat ik nu geen foto's kan maken..Maar,het is er écht érg....Brrrr.

Inderdaad Richtje! Zo bekijk ik zaken in de meeste gevallen ook..Maar dit is een extreem geval ... Haha! Maar oké álles wat eraan wordt veranderd is een verbetering....*krijgt kippenvel bij gedachte aan de flat*

Enne,wedstrijden(met korte manen Haha! ) is de volgende stap he...Altijd een beetje subtiel aanpakken die zaken waar ouders voor moeten opdraaien Tong uitsteken

Bedankt voor jullie reacties hoor,vind het echt super!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:09

Maak er wat van in die flat .
Mijn vriend en ik zijn ook in een flatje begonnen wat er niet uitzag.
Het is nu echt een klein paradijsje geworden Haha!
heel veel succes en ik ben benieuwd naar de foto's