Ludinga Tsaar Peter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Ludinga Tsaar Peter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 22:24

Hej hoi

Beetje rare plek maar wist niet zo goed waar ik dit onderwerp moest plaatsen. Aangezien het heel waarschijnelijk is dat Peter nog wedstrijden loopt (Zwolle en omstreken) plaats ik het maar hier.

Ik zoek namelijk foto's van de c-pony Ludinga Tsaar Peter (voskleurig). Een nrps pony, geboren in 1983 als ik het nog goed weet. De bovenstaande naam is zijn volledige stamboeknaam.
Tsaar Peter liep tweemaal mee op het EK pony's voor cross in 1993 en 1994. Daarbij Z-dressuur en Z-springen, met Anica Kortekaas. Misschien kent iemand haar of leest zij dit zelf?

Ik weet alleen dat Peter zo'n 6/7 jaar geleden is verkocht naar de Familie Kruse! Heb alleen geen idee waar ze wonen helaas.

Hopelijk kent iemand ze of heeft iemand spectaculaire foto's van Peter! Ik hoop snel wat te horen! Alvast bedankt!

Grts Des.


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:49

Ik ken Anica, rijdt bij ons in de club, sterker nog, bij mij in de les Lachen

Waar Tsaar Peter is weet in niet, maar ik zal haar volgende week wel even vragen. PB mij maar even zodat ik het niet vergeet Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:50

Heb de pony wel eens gezien op concours, in n-o overijssel/z-w drenthe...

* ik ga ff zoeken*

Minke Kruse- Ludinga Tsaar Peter C -PC Hasselt (komt van de startlijst van indoor NOP, jan 2004)


Code
NAW-gegevens verwijderd i.v.m. privacy, kan via PB

Karin


Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:30

Peter is idd van de familie Kruse,
maar als ik jou was zou ik nog ff niet bellen, aangezien ze Peter pas in hebben laten slapen ivm ziekte.
iedereen heeft er echt heel veel verdriet van.
logisch ook hij was echt een super leuke pony, en carlot was zelfs nog KNF kampioen SGW met hem geworden. ik moest eerst altijd tegen Carlot rijden op Peter (met SGW) en later tegen Pien.
ik vind het ook echt heel erg dat hij dood is...

Het verkeerde paard is er ook heus niet zo gelukkig mee als er op hem gewed wordt...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:46

Ik ben met Carlot tegelijk op kamp geweest. Vond Petertje echt een gave pony Lachen

Vorig jaar(?) was ze kampioen SGW, ik geloof in het L. Het is zelfs alweer twee jaar terug denk ik zelfs Bloos
Ik hoorde van de week van iemand dat hij er niet meer was Verdrietig Blijkbaar is het dus waar Verdrietig Je weet natuurlijk dat je zo'n beestje een keer kwijt raakt, maar leuk is het nooit

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:47

Ik heb je een pb gestuurd..maar dat ie dood was wist ik niet. Heb de pony ook nog nooit gezien..van horen zeggen. Maar toch erg sneu...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers