Mijn kat is vermoord....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 01:53

Hey, luitjes! doorzeuren heeft geen zin meer. Ergens anders stond al een update dus wat mij betreft kan hier een slotje op.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pril op 2001-11-26 00:15 ]</font>


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 01:58

he hallo
ja je zal wel weer van die reacties krijgen van dieren mishandelaar
slaan is ook niet goed
maar ja met alleen zeggen van foei doen ze het zo weer
nou ja sterkte

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 02:24

Hai,
Dit is echt rot voor je en zeker voor het katje.
Weet je niet waarom de hond dit heeft gedaan?
Heeft hij ooit eerder zoiets geprobeerd?
Is het een jachthond?
Kan je hem geen muilkorf omdoen buiten?
Kan je hem niet aan iemand geven die geen andere dieren heeft en er rekening mee houd zodat hij niet los op de straat loopt maar aangelijnt blijft.
Ik begrijp dat dit nu heel moeilijk voor je zal zijn maar om een dier gelijk een kogel door de kop te willen geven Verward .
Ik hoop dat je er nog even rustig over nadenkt en tot een goede oplossing kan komen voor jou en je dieren.
Ik wens je veel sterkte toe met het verlies van je katje.
Smousje.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 02:56

Wat verschrikkelijk!!!

Ik hoop dat ik nog een oog dichtdoe vannacht maar iedere keer zie ik beelden voor me langs schieten hoe jij dit hele gebeuren ervaart moet hebben!
Oh wat erg!

Heel veel sterkte!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 06:33

oliebol, ik ben gewoon zo boos. Het is nu 10:10 PM en ik heb uit woede nog steeds de honden niet gevoerd. Ze liggen allebei buiten vast aan een touw, ik hoef ze echt niet in huis. Ik heb mijn ouders gebeld (die zijn nl. op vakantie en ik pas op hun lab) en mijn vader was woest. Van hem mocht ik de buurman bellen om hem af te laten schieten. Mijn vader is een onwijse dierenvriend, maar dit ging ook voor hem te ver. Hij weet hoe gek ik met die katten ben. Iedere ochtend als ik naar stal ga komen ze aanrennen en dan blijven ze me volgen, wat ik ook doe. Echt een zot gezicht, zo`n heel rijtje katten achter je aan. Ze zijn totaal niet bang voor de paarden en weten precies bij welk paard ze wat kunnen flikken. De paddock van de hengst gaan ze nooit in, maar wel die van Perry en dan klimmen ze in z`n staart Haha! Per vindt het allemaal maar best, ze mogen ook op zijn rug zitten en uit zijn voerbak mee eten (deze katten zijn gek op graan Verward ) Als ik op de grond ga zitten komen ze alle 6 (nouja, nu dus nog maar 5) op schoot zitten en lekker in je nek kroelen Lovers Als ik ga rijden gaan ze allemaal mee naar de bak en tijdens het longeren jumpen ze in de longeerlijn *LOL* De vermoorde kat is als laatste gekomen. Ze was ontzettend schuw maar begon eindelijk een tijdje terug door te breken en werd ook echt een knuffeltje. Ik heb die pokkehond als puppie van de straat gepikt (net als mijn katten) en altijd heel consequent afgeleerd achter katten en paarden aan te gaan. Hij is heel onderdanig en vertouwt alleen mij (nu dus niet meer). Hij is vooral heel erg bang van mannen. Omdat ie altijd zo bang is ben ik altijd superlief en zacht voorhem geweest (maar wel dus consequent). Hij heeft nog nooit meegemaakt dat ik tegen hem schreeuwde, laat staan dat ik hem sloeg. Tot nu dan. En het is ook goed tot hem doorgedrongen denk ik want ik liep net naar buiten en hij ging piepend op zijn rug liggen. Schijnheilig mormel. Ik weet niet wat ik moet met dat beest. Gelukkig heb ik hem wel op heterdaad kunnen betrappen en straffen, maar nu kan ik niets meer doen. Het beest is te stom om te begrijpen waarom ik nu nog boos ben. Ik denk dat dat killer gedrag wel in hem zit. De Lab is erg jolig en die ziet jagen en blaffen naar katten en paarden als een spelletje. Natuurlijk mag dat ook niet. Maar die rattekop van mij wil niet spelen, maar puur killen. Hij heeft het nog nooit eerder gedaan, omdat ik dacht dat ie wist dat het niet mocht. (en dat weet ie ook, maar zijn slechte natuur speelde op). Ik heb hem ook wel eens heel agressief naar de paarden zien blaffen, maar hij durfde nooit dichterbij te komen. Het probleem is, waneer ze eemaal het bloed geroken hebben is er geen houden meer aan. Dit gaat ie zeker weer proberen denk ik. In ieder geval kun je hem niet vertrouwen. En what`s next? We hebben in de wei een miniatuur ponietje met scheve pootjes lopen (yep ook geadopteerd). Die kan echt niet wegkomen voor agressieve honden. Onze buren hebben ook een kattenkiller en die hebben ze weggeven. De volgende dag kregen ze het beest terug omdat ie een hangbuikzwijn had aangevallen. Het killerinstinct zit in mijn hond en hij heeft iets gekilled dat me heel dierbaar was. Weggeven is denk ik geen optie want niemand wil een killerhond. Als ik het klerebeest niet aderhalf jaar geleden van straat had geplukt, had ie nu niet eens meer geleefd. Een kogel is denk ik de enige oplossing. Ik vind het echt niet leuk, maar om zo`n beest nu de rest van zijn leven gemuilkorfd aan een touw te leggen Verward

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 09:44

Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor Pril. het is moeilijk want het is toch je hond maar hij is te ver gegaan en meestal blijft het niet bij 1x meer als ze bloed hebben geproefd.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:05

En ik heb er toch moeite mee dat je als dierenliefhebber 2 honden neerschiet waarvan er een een kat gepakt heeft. Mijn katten en honden zijn allemaal gelijk, bij jou staan de katten blijkbaar op 1, dan een hele tijd niks en dan de honden.
Verder weet je als je een zwerver opneemt die voor zichzelf heeft moeten zorgen, dat ze een overmatig jachtinstinkt hebben. Ik vind dus dat het ook een beetje je eigen schuld is. Je was er blijkbaar al bang voor, want anders stopte je ze allebei in een box. Dat je dit nu niet gedaan hebt is je eigen nalatigheid geweest.
Verder denk ik dat de lab geen "killer"is, omdat je zei dat hij er jolig om hen sprong, en waarschijnlijk uit lompheid of zo daarna erop sprong.
Heb zelf ook labs en weet hoe ze zijn.
Ik kan me voorstellen dat je heel erg kwaad bent, maar je hebt ze allebei al afgeranseld, en ik denk dat ze daar behoorlijk van geleerd hebben. Trouwens, een afranseling kan ik ook niet echt diervriendelijk vinden.
Dat vind ik het nadeel van Amerika, elke banketstaaf heeft een geweer en dat gebruiken ze te pas en te onpas

Goedgekeurd onderschrift :)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:24

'Mijn katten en honden zijn allemaal gelijk, bij jou staan de katten blijkbaar op 1, dan een hele tijd niks en dan de honden. ' Wat een onzin!
Haar katten hebben haar honden niet vermoord. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je je zo voelt. En een afranseling is in dat geval alleen maar logisch. Wij hadden op stal een rotweiler en die is met een veulentje aan de haal gegaan. Gevolg; dat beest is inmiddels 3 maar heeft aan een kant geen kont meer (oftwel een grote hap) en de rotweiler is afgemaakt.
Als je er niet 100% zeker van bent dat dit de laatste keer was, dat ie het echt donders in zn oren heeft geknoopt, dan zou ik het risico niet nemen. Daar heeft dierenliefhebber zijn niks mee te maken.
En amerikanen met geweren ook niet
Frusty
Ik denk dat Pril het al moeilijk zat heeft zonder 'dierenvrienden' die haar nog eens een schuldcomplex gaan bezorgen.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:33

ik vind het heel erg voor je van je kat, maar moeten ze echt worden afgeschoten??ik snap dat je boos bent, ik zou zelf ook over de rooie zijn, maar bij de meeste honden is het jachtinstinct er in gefokt en is het hun natuur om te jagen. geef je honden nog een kans, of doe ze naar het asiel, misschien kan hij ergens anders een beter "katloos" leven krijgen.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:37

Je hebt kans dat hij deze kat gepakt heeft omdat hij van de anderen begreep dat ze hoger in rang stonden, dat had je wel duidelijk gemaakt...
Je schreef dat deze kat er als laatste bij kwam, dat heeft er misschien mee te maken gehad.
Ik hou nu mijn katten binnen omdat er gedreigd is en siberische wolfshond op los te laten, 1 van mijn katten schijnt vis uit zijn vijver te hengelen.
Als ze eenmaal zoiets gedaan hebben, dan is er vrijwel geen weg terug.
Mijn ene rode poes is eens gegrepen door een labrador kruising, ze heeft het overleefd doordat ze hem zo hard over zijn neus krabte dat het bloed eruit gutste...daarna kon ze onder een hekje doorkruipen en is ze bij iemand naar binnen gevlogen. Ze heeft ontzettend veel geluk gehad, en een gruwelijke hekel aan honden gekregen.
Ze had een stukje vel op haar kop verloren door het hekje en haar nagels waren helemaal gebroken en kapot, ze had daarna wat vocht in de buik maar gelukkig stelde de DA vast dat de blaas niet gescheurd was.

Ook heb ik dit dus mogen aanschouwen en ik was laaiend, de mensen zelf hebben nooit een verontschuldigingen aangeboden of gevraagd hoe het met de poes ging..kleine moeite zou je zeggen als overburen zijnde.

Was er ook nog een buurman die doodleuk verkondigde dat als er jonge kittens van die en die buren in zijn tuin zouden komen dat hij ze zou verdrinken...ik wist niet wat te zeggen, wat een lef, wat een klootzak!

Ik zou in jouw positie die hond iig wegdoen, ik denk dat er bij een baas zonder kinderen/ zonder kinderwensen/ zonder dieren, misschien wel een plek te vinden zou zijn.
Anders misschien in laten slapen. De lab klinkt meer dat hij opgewonden was van het schouwspel.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:43

Jeetje mina, ben je ongesteld ofzo?
Ik sta er echt van te kijken hoe jij over je honden praat. Ik kan me niet voorstellen dat jij ook maar een klein beetje van je honden houdt en blijkbaar al helemaal niet van muizen want die katten killen die weer in overvloed en dat doet je niks, maar als je hond een kat dood ben jij in alle staten. Ik kan me echt voorstellen dat je er ontdaan van bent, want het moet afschuwelijk zijn wanneer een van mijn honden op stal een van de katten dood, maar ik ben het helemaal met Billy eens dat dit je eigen nalatigheid is geweest. Jij houdt gewoon echt niet van je honden, je bent ze dan ook niet waard. Ik zal er als ik jou was heel snel voor zorgen dat er iemand is die jouw honden van je overneemt. Als jij een kogel door hun kop heen jaagt ben je een grotere killer dan je honden. De hond heeft een jacht instinct die wij mensen tot een bepaalde hoogte bij hun kunnen onderdrukken, maar jij behoort een stel hersens te hebben en die te gebruiken. Ik sta echt perplex, onvoorstelbaar wat een agressieve reactie. Gecondoleerd met je kat.
Huilen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:47

marieke Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Zit ze echt op te wachten hoor zo'n opmerking? ben jij ongesteld ofzo dat je zo aangebrand reageert?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:47

Ik ben zelf een enorme dierenfanaat en toch geef ik pril gelijk. Vroeger heb ik een hond gehad en die was een kattenkiller. Dat is niet fijn, maar we konden hem redelijk handhaven. Buiten katten heeft hij nooit iets anders gedood gelukkig. Ik kon niet de beslissing nemen die pril nu wil nemen. Achteraf, maar dat is weer eens een koe in de kont kijken, had ik hem moeten laten inslapen, want dit heeft 8 katten het leven gekost. Nu is het een kat en iedereen roept, ach joh het is maar een kat. Straks is het een paard, en iedereen roept, daar moet je wat aan doen. Maar later kan het ook een kind zijn en dan is de wereld te klein. Dat pak slaag verdient die hond ook, zou ik ook doen. En wat betreft die amerikanen met hun geweer, kijk hier in nederland eens rond en zie wat er gebeurd. Weet jij hoeveel dieren er neergeschoten worden? Daar wordt niet over gesproken. En nog vaak voor de lol ook.
Pril, ik wens je veel sterkte, want het is een moeilijke beslissing en alleen jij kan die nemen.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 10:56

dat je ze afstraft oke, zou ik ook doen maar dan geen eten meer geven en over afschieten praten gaat me te ver. die honden snappen echt niet meer waarom ze geen eten krijgen, je hebt ze gestraft op ht moment dat is goed, maar laat het daar dan ook bij.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:00

Nog ff wat, dat "schijnheilige mormel" toonde zijn onderdanigheid door op zijn rug te gaan liggen. Waarschijnlijk heb je beide honden doorgestraft door te blijven schoppen toen ze zich al overgaven. Een hond begrijpt dat dus niet, overgave is het laatste wat hij kan doen. Daarna nog straffen is in zijn ogen geen normaal gedrag, en de hond weet niet meer wat hij moet. Ook het in de box schoppen van honden heeft geen zin. Ze zijn allebei gestraft, de hond heeft niet door dat als hij weer geschopt wordt dat nog steeds in verband staat met die dode kat.
Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend kwaad bent, zou ik ook zijn, maar als je hondengedrag een beetje begrijpt, zou je ooik geweten hebben dat dit geen eerlijke reactie is tegenover een hond.
Veel sterkte met je beslissing, het is dat ik in Nederland woon, anders had je die Lab zo kunnen brengen. Ik geloof nl niet dat hij de kat aangevallen heeft.
De andere hond zou ik probereen te herplaatsen, met het eerlijke verhaal erbij. Succes

Goedgekeurd onderschrift :)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:11

voor de verandering ben ik het helemaal met Mytens eens. Marieke, heeft ze nou wat aan jouw reactie? Jij was er niet bij en weet niet hoe jij zou reageren. Pril heeft al ellende zat nu, en dan ga je d'r maar lekker even veroordelen op basis van een emotievol bericht, dat ze harteloos zou zijn en niet van dr honden zou houden?
Ik vind jouw berichtje ook behoorlijk harteloos eigenlijk. Leuk om mensen maar meteen zo te veroordelen.
Pril, nogmaals, sterkte, en doe wat je hart je ingeeft en laat je niet op de kop zitten door de reacties hier. Ik kan me helemaal voorstellen dat je woest was, misschien dat je het later wat genuanceerder zal zien.
Succes

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:22

Mytens, daar heb je wel gelijk in dat ze daar waarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten. Ik neem die opmerking terug, met mijn excuses (tenzij ze zegt dat ze het is). Pril nogmaals gecondoleerd met je kat en zorg voor een goed tehuis voor je honden. Ik hoop dat je er wat rustiger over na kan denken na een nachtje slapen.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:22

Laura,
Mijn reacties zijn niet bedoeld om iemand de grond in te trappen, maar meer als analyse van wat er gebeurd is zoals ik dat uit het verhaal begrijp.
Ze geeft zelf aan dat ze de hond(en) normaal in een box deed omdat ze ze niet vertrouwde, nu heeft ze dat niet gedaan, en heeft helaas de kat het leven gelaten. Dat is heel jammer, en ik begrijp dat ze de hond niet meer wil houden. Maar is het dan nodig om hem voor z'n kop te schieten? Ook in Amerika zijn herplaatsingsorganisaties, daar kun je toch ook wat mee doen?

Goedgekeurd onderschrift :)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:24

Ik kan me voorstellen dat je in je woede die honden geschopt hebt. Ik weet zeker dat mijn hondje dat nooit zou doen, die heeft ooit een konijntje met die oogziekte kunnen doodbijten maar dat doet ze gewoon niet.
Toch vind ik niet dat je hond de kogel verdient. Je zou hem naar mensen kunnen doen die geen katten hebben. Ik weet dat de honden zich gewoon naar instinct hebben gedragen. De kat gedroeg zich als een prooidier door weg te rennen en dan volgen de honden alleen maar hun instinct. je moet NOOIT voor een hond wegrennen, want dan wek je dat op.

Zelf ben ik geen kattenliefhebber maar meer een hondenliefhebber. Ik vind het dus vreselijk als een hond opgeofferd wordt voor een kat. Maar ik snap wel dat je iets afschuwelijks doorgemaakt moet hebben, zelf zou ik het ook vreselijk hebben gevonden en ik zou mijn honden niet minder hebben gestraft. Maar de kogel..... nee.
bij mij hebben mijn hond en paarden een rang die een kat weer nooit zou kunnen bereiken. maar ja, misschien ben je inmiddels wel afgekoeld.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:43

Overigens geef ik Billy wel gelijk. Je moet een hond ook niet schijnheilig noemen, dan overschat je hem. Die hond onderwerpt zich uit schrik, niet uit schijnheiligheid. Dat is nu juist het voordeel van dieren weet je nog? What you see is what you get. Dat met mensen nu juist niet zo, die kun je schijnheilig noemen. Ik hoop wel dat dit hondje bij andere mensen nog een kans krijgt. Het kan heel goed zijn dat jij niet begrepen hebt, dat de dieren onderling de rangorde probeerden te bepalen, die kat was er immers als laatste bijgekomen. Dieren volgens gewoon hun instinct, en soms is de roep van de natuur luider dan die van het baasje.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:50

Pfff, wat een rotsituatie zeg!!
Kan me heel goed voorstellen dat je razend was op de honden en ze flink hebt afgerammeld, zou ik ook hebben gedaan.

Het is natuurlijk lastig om zo'n hond te herplaatsen, niemand wil een kattenmoordenaar op z'n erf.
Toch vindt ik het nogal wat om hem nu al een kogel door z'n kop te schieten, misschien kun je eerst eens rondvragen of er een ander tehuis voor hem is en de hond zolang aan een touw te leggen of zo?

Echt een stinkmoddersituatie kan me je reactie heel goed voorstellen.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 11:58

Ik kan me ook je reactie wel goed voorstellen, maar bij mij zijn altijd al mijn dieren me even lief geweest.
Je had deze situatie voor moeten zijn. Je kan er bij een hond (en al helemaal bij een uit het wild) nooit op vertrouwen dat het jachtinstinct verdwenen is.
Voor de hond is het iets natuurlijks wat hij gedaan heeft en waarschijnlijk zal hij geeneens begrijpen waarom jij zo kwaad op hem werd en al helemaal niet waarom je het nu nog bent. Ik zou het ontzettend oneerlijk vinden als je deze hond(en) afmaakt. Jij hebt voor je dieren gekozen, los het dan ook goed op! Laat de hond niet meer los op je erf als er andere beesten lopen. Er bestaan toch goede lange kettingen? En wissel het eens af, haal je katten ook eens binnen en laat de hond dan lekker hollen. Sorry, maar je bent aan al je dieren ooit begonnen, ken je verantwoordelijkheden, en zoek een goede oplossing!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 12:47

Ik ben het met Billy eens.
Heb er verder niets aan toe te voegen.
Gecondoleerd met je kat.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 13:14

Wat verschrikkelijk!! Ik zou precies zo reageren als jij Pril, ook al ben ik ook gek op honden, en op katten en paarden en alle dieren eigenlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je helemaal gek wordt als zoiets gebeurt!! Verdrietig

Wat een akelige dood voor een kat zeg, ik krijg hier helemaal de rillingen van. Sterkte.

Ik vind trouwens ook dat het geen schijnheilige reactie was van de hond. Hij was bang en onderdanig, en terecht natuurlijk. Ik hoop dat je hem toch ergens anders kan plaatsen en niet de kogel geeft...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 13:59

Gecondoleerd met je kat.

Ik zou er wel eerst een nachtje over slapen voordat je dingen doet die niet meer terug te draaien zijn. Ik denk dat je wel gelijk hebt als je hem afmaakt. Honden die eenmaal bloed hebben geproefd schijnen het toch snel weer te doen. De volgende keer is het misschien geen kat, maar een kind.

Chrico, waren dat jou katten die je hond heeft doodgebeten of van een ander? Er zijn van ons vroeger 2 katten vermoord door de buurman, en ik zou behoorlijk kwaadzijn als iemands hond al meerdere katten heeft gedood en ook de mijne zou pakken. Onze kat Loekie houden we nu binnen of in de tuin, om te voorkomen dat iemand zijn hersens inslaat ofzo. Je snapt het al, ik ben kattenliefhebber, geen honden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, fohadie, GoogleAdsense, Jessica_1998, kaatje89, lissssan, lovemyhorse1, Mutsie93, Myrsky, nienke555, Stephaniiee_ en 158 bezoekers

cron