Startkaart binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Startkaart binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 20:45

Ik hoorde hier van iedereen dat de KNHS niet zo snel is met het verwerken van het paardenpaspoort en startkaartaanvraag. Verward Ik had er dus ruim tijd voor genomen, want ik wil pas in mei gaan starten. Maar ja....na al die verhalen dacht ik dat ik beter nu alles kon aanvragen. 24 december is ze gechipt, heb gelijk alle papieren voor paspoort opgestuurd. Zowaar kreeg ik 3e week van januari al mijn paspoort binnen! Vond dat al verdacht dus ik heb het ff goed nagekeken op spelfouten ed. maar nee, ze hebben daar dus werkelijk werknemers die niet Blond zijn. Volgende dag alles weer opgestuurd voor de startkaart, en jawel....ik kom net thuis en hij is al binnen! OK dan! En ook daar hebben ze alles goed opgezet dus ik ben er klaar voor! Dit keer dus eens OK dan! voor de KNHS.

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:09

Dan denk ik toch dat je wel een beetje mazzel hebt gehad, want normaal zijn ze niet snel. Meestal heb ik alles net op tijd binnen, maar ze doen met vervangen met je startkaart gelukkig niet moeilijk (voor het nieuwe jaar dan), want daar ben ik nog steeds op aan het wachten.
In ieder geval veel plezier met je wedstrijden dadelijk.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:19

Succes met starten, en dat het altijd lang duurt is niet waar. Ik heb de mijne een tijd geleden ook aangevraagd onder het motto "dan heb ik hem alvast" en ik had hem ook met 2 weken binnen. Ik denk dat er gewoon periodes zijn(buitenseizoen?) dat veel mensen besluiten te starten en dat ze dan niet zo snel de nieuwe aanvragen kunnen verwerken.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:40

Beter zeg. De ene keer duurt het gewoon veel langer als de andere keer. Nu de financien bij de KNHS nog... Schijnheilig

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:49

vet cool gaaf voor je zeg!!

veel succe smet je wedstrijden

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:50

Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel, heb hem eind januari aangevraagd, de papieren zijn een keer teruggekomen omdat ze te licht gekopieerd waren en ze dus het transpondernummer niet konden lezen. Dit zorgt dus al voor de nodige vertraging......
Maar hopelijk heb ik hem voor het einde van de maand binnen, de manege waar mijn paard staat organiseerd de 27ste een dressuurwedstrijd, zal dan mijn eerste worden, mits mijn startkaart dus op tijd binnen is....

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:06

Ik heb ook net een statkaart en ik had hem in de cember besteld en ik kreeg hem in januarie wat ik ook wou en we hebben het nog gezegt dat we hem voor januarie wouden hebben maar ik weet niet of dat vroeg is of niet Verward

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:08

enne weel suces nog he met alle wedstrijden die je gaat rijden Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:13

Heb jij even mazzel, bij mij ging het ook al mis Haha! Heb hem gelukkig wel op tijd gehad, dat is al heel wat Succes met rijden!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:43

Ik heb haar ergens in januari laten chippen, en heb 'm gister binnen gekregen en nu ga ik ook een startkaart aanvragen, hoop dat dat ook zo snel gaat!

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 21:05

schrok wel van de prijs, weer een rekening van rond de
E 50,--. (volgens mij kan ik ondertussen wel een krantenwijk nemen!!!)

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:32

Hoi,

Bij mij was mijn startkaart er binnen 1 week en had hem dinsdags op de bus gedaan en donderdag lag hij weer in mijn bus, zo snel had ik niet verwacht, dus ik ga nu inschrijven.

groetjes Wendy

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:39

Wat fijn dat hij al zo snel binnen is. Succes met het starten!! Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:47

Ik wacht nog steeds op een aanvraagformulier voor een startkaart via de verneiging waar ik me vorige week heb aangemeld. Ik hoop dat het dan ook zo snel gaat.

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:57

Ik zat al een beetje te mopperen in mijzelf. Eind januari aangevraagd en nog steeds niets binnen. Kom ik gisteren op de manege roept de eigenaar "oh ja, heb ook nog wat van je liggen"
Komt hij met mijn startkaart aanlopen, bleek al een week in de kantine te liggen. De dame van de LR had hem aan hen afgegeven......
Had ik toch mijn startkaart al binnen 2 weken binnen, als ik het op mijn werk kan regelen ga ik de 27ste van deze maand nog mijn allereerste wedstrijd starten!!!!

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 23:38

Ik ga pas in mei starten, althans dat is de bedoeling.... Nadat ze haar veulen heeft gehad is ze een half jaar kreupel geweest dus we zijn pas sinds december weer begonnen met opbouwen en eigenlijk nu sinds januari echt weer aan het werk (lees: door de regen misschien maar paar x echt serieus bezig geweest) Ik hoop dus dat ik haar voor mei goed voor elkaar heb.