Weekje achterstand...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Weekje achterstand...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 17:37

Ik ben vandaag nogal pijnlijk tot de ontdekking gekomen dat ik een weekje achterloop... Ik leefde in de heilige overtuiging dat we het vandaag de 6e hadden, maar blijkbaar is het al de 13e... >;)

Vanochtend ging het nog wel. Mijn normale slaapschema is terug, dwz: max. 5 uurtjes slapen. Ik heb de laatste maand iedere keer een uur of 7 geslapen en dan erg moe wakker worden, gewoon vanwege de drukte... Woensdag sliep ik om half 9 al omdat ik al 2 dagen ziek was. Gisteravond nog steeds aardig beroerd, de 5 uur die ik sliep heb ik ook erg slecht geslapen... Maar ik was wakker! Hoofdpijn was ook weg... Alleen nog steeds het gevoel alsof ik rubber in mijn keel had.

En vanaf toen begon de ellende.

Mijn wc/wasbak zaten blijkbaar weer eens verstopt. Don't ask how, maar ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn kamer niet overstroomde... Scheve mond

Op mijn vrije dag naar mijn werk... *snif* Rij je op een 3-baansweg ivn voorsorteren, rechts zat een vrachtwagen, linksachter me een personenwagen. Zet meneer de vrachtwagenchauffeur zijn knipperlicht naar links aan. Ik, zo naief als ik ben, denk dat hij na mij naar links wilt. Nou, mooi niet he... Ik zat naast de cabine toen ie naar links ging Nagelbijten / Gniffelen De automobilist die links van me reed zag het gelukkig ook gebeuren, remde en gaf mij de mogelijkheid mijn stuur naar links te smijten... Maar het scheelde weinig of ik ervoer hoe het is om plat te zijn... Word ik ff later ook nog gesneden door een Duitse taart... Stoom uit je oren

O.a. gesprek over mijn vaste contract. Ik heb vorig jaar met solliciteren te horen gekregen dat ik allereerst een jaarcontract kreeg (wat dus in maart af loopt), en vervolgens een vaste aanstelling. Ik heb me in het begin verschrikkelijk moeten bewijzen, ik heb wekenlang zonder werk gezeten. Ik heb verscheidene klussen op me genomen nu, waarvan ik er met 1 ook al letterlijk wekenlang (dwz: 32 uur per week!) mee bezig ben. So far, so good. Paar kleine meningsverschillen over mijn opleiding... Ik switch tussen contactonderwijs en afstandsonderwijs, en in heel Ernst & Young Nederland is er maar 1 persoon die die constructie doet: moi. Nu hebben ze dus besloten mijn jaarcontract te verlengen en me geen vaste aanstelling te geven, vanwege die studie...

Ik baal echt verschrikkelijk... Heb me de poten onder mijn lijf uit gerend daar, veel overuren gemaakt... En dan krijg ik geen vaste aanstelling. Ik heb wel besloten dat ik ze eens zal laten zien waarom ze me toch maar een vaste aanstelling moeten geven volgend jaar, zal ervoor zorgen dat ze geen negatieve of neutrale dingen kunnen ontdekken... Maar voor nu voel ik me gewoon ff erg zielig...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:39

Volgens mij past je onderschrift wel bij wat je schrijft...

klinkt allemaal bagger... sterkte, en laat ze maar zien dat ze niet zonder je kunnen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 18:31

Correctie: mijn kamer is overstroomd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:49

*Gatver* Ten eerste, heel veel succes en sterkte met het opruimen van de zooi... Ten tweede, ik kan me helemaal voorstellen dat je het beu bent. Maar nu mag je je lekker zielig voelen, want zo te lezen heb je wel al de positieve instelling OK dan! Dus een dikke knuffel van mij, voel je maar eens lekker zielig, en ik weet zeker dat die zon wel weer vanachter z'n wolken vandaan komt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 21:23

Robert kient het zich weer lekker uit, die komt morgenochtend... En ik zit hier met een stapel gore handdoeken en kleren (die in het water lagen), een berg etenswaren die ik weg kon gooien en vuurrode handen van die ontstopper...

Mijn wc lijkt weer door te lopen *dadelijk nog ff checken*, maar de overstroming is inmiddels gevonden... De afvoer is in 2 stukken Scheve mond Al het water loopt dus langs die zwanenhals, aan de buitenkant... Imagine: een halve pot agressieve ontstopper, veel water erbij... Alles zit onder: ik, mijn kleren, mijn net schone was, de handdoeken, alles wat in mijn kastje stond... Wordt allemaal van die vieze plakzooi... Het is zo agressief dat ik blanco, uit elkaar vallende pakjes Cup-a-Soup en AH-zak tegen kwam... >;)

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:26

huh sorry of ik snap het niet of iets anders hoor, maar het is de 6e hoor

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 21:37

Hier in Limburg zitten we een weekje verder, bij vrijdag de 13e...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:05

Pervinco schreef:
Hier in Limburg zitten we een weekje verder, bij vrijdag de 13e...


Ze bedoelt dus vanwege de pech..vrijdag de 13e.... niet écht een vergissing dus....

Effe voor de duidelijkheid.. Knipoog Knipoog Knipoog