Valentijswedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Valentijswedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 20:02

Op 15 februari heb ik een onderlinge wedstrijd op stal in de Valentijnsstemming. We moeten dus iets doen (aantrekken, neem ik aan) wat met Valentijsdag te maken heeft.
En aangezien ik helemaal geen inspiratie heb, vroeg ik me af of jullie dat hebben!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:09

Maak allebei 1 groot hart en trek dat aan Haha!:D
Of ga beiden in rode kleren, een rood sjabrak en rode bandages met veel glitter Haha!
Of je kan nog als bruid en bruidegom gaan Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:10

maak allemaal hatjes van papier en maak die aal de manen en staart van je paard vast en doe zelf rose of rood aan en plak ook hartjes op je botten, tok enz

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:11

of als cupido Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:45

Citaat:
maak allemaal hatjes van papier en maak die aal de manen en staart van je paard vast en doe zelf rose of rood aan en plak ook hartjes op je botten, tok enz


Ik vroeg me af waar ze die hartjes nou op moet plakken, op d'r botten? Of zijn dat soms laarzen in Belgiƫ?

Om dan ook maar iets te bedenken. Misschien kun je jezelf omtoveren tot een bosje rozen? Of wordt dat misschien een beetje lastig? *LOL*

Wat een lastig onderwerp zeg...

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:55

hartjes op je botten.. Haha!:D vet.. Tong uitsteken
maar gewoon je pony/zadel/hoofdstel beplakken met hartje en in de staart touwtjes binden, met daaraan allemaal glitter hartjes.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:01

hartje op de pony zn kont spuiten. doe ik ook altijd met dit soort dingen, zal wel even een foto zoeken van een (door mij gemaakt Pling ) hartje
gevonden!
Afbeelding
dat doe je gewoon met zo'n spuitbusje voor haar, wat je er zo uit kan spoelen/borstelen. verder kan je meestal rond valentijn bij de xenos knipperlichtjes in de vorm van hartjes halen, die kan je in de manen doen.