kruidvat -->bedankt voor de tip >:(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

kruidvat -->bedankt voor de tip >:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:13

nou ik loop al een aantal dagen op een paar fotos EN poster te wachten die ik had besteld

en vandaag was het zover....

nou de mooiste "kleine foto"stond er half op de 2 andere waren voor de rest wel goed

de poster was echte te bizar voor woorden

en het plaatje stond er half op.... maar dat was nog niet alles hij zat vol met vlekken en er zaten kreukels in Boos!

ik ga hem morgen terug brengen want het is geen podem ..... nu ergens anders zoeken waar ze zo'n groot formaat (50X75 of groteO:) )voor een redelijke prijs afdrukken (iemand nog tips Schijnheilig )

dat van die hoofden had ik trouwens al gelezen-->nadat ik ze besteld had dus...

ze hadden toch wel even een waarschuwing neer kunnen zetten op welk formaat de foto's moeten zijn willen ze der "heel" opkomen ofzo

en dat van die kreukels en vlekken ( en het was zo'n mooi aandenken aan boy Verdrietig )


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:21

Het kan ook komen door de grootte van je foto, denk ik?
Was het een digitale foto?
Want ik had voor Kerstmis met PSP allemaal foto's van vriendinnen en hun pony's bewerkt, tekst erbij enzo, om ze erna dan te laten afdrukken en op te sturen. Wat bleek toen ik bij de fotograaf kwam: ik had ze te klein gesaved, dus moest ik ze op een heel klein formaat laten afdrukken. Bij verschillende stonden er dus stukken niet op enzo ...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:24

Ik had ook problemen met Kruidvat, gewoon terug gaan en eventueel opnieuw laten afdrukken. Als je echt niet meer door hen willen laten afdrukken kan je naar een 1 uur service gaan ( zorg dat alles nu wel in de goede verhouding is 2:3). Dan weet je haast zeker dat het goed lukt.

Succes OK dan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:19

dat ie er niet heelopstond is nog te begrijpen ik principe ....

maar die poster was gewoon verkreukeld en vuil


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, ComscoreBot, DWensink, fohadie, Happy16, Jungles, Lottehorse27, Marlou91, Toushie, Winged en 155 bezoekers