BR-Zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

BR-Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 12:47

Wie heeft ervaring met deze zadels en wil hem delen met mij Haha!


Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:48

ik heb alleen ervaring met het jos lansink springzadel... opzich zit hij wel fijn, maar is absoluut niet geschikt voor paarden met een wat hogere schoft. op noury pastte hij ook niet Verdrietig

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:59

Vriendin van mij heeft een BR dressuurzadel.
Ik vind het een heerlijk zadel

Mijn vriendin vindt het zadel wat minder omdat ze haar kont er regelmatig op stuk rijdt Scheve mond


boemel

Berichten: 8258
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:16

Ik heb een paar keer een BR leenzadel (dressuur) gehad van de ruitersportzaak. Hadden beide een uitgesneden kamer en pasten juist wel goed op een paard met redelijke schoft.

Ik vond ze wel fijn, maar niet spectaculair. Het laatste zadel was pas 6 maanden oud en ik vond het leer heel erg stug. Van het oudere zadel (ca. 2.5 jaar) vond ik het leer juist heel mooi soepel

M1+10

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:00

Ik weet niet over welk BR zadel je meer wilt weten? ik heb een BR springzadel (Jos Lansink - niet dat dat er voor mij zoveel toe doet). En ik vind m erg fijn zitten en lag goed op mijn paard.. Maar wat voor de een geldt, geldt misschien niet voor een ander, dus het gaat om jou met jouw paard. Als je een zadel zoekt, zou je de passervice kunnen vragen onder andere dat zadel mee te nemen, kunnen zij ook kijken of het goed op jouw paard past (en of jij er lekker op zit)..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: N_B_N, Trendiction en 30 bezoekers