Alberts Banana-Hose...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iZZiDiZZi
Berichten: 49
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Apeldoorn, Ugchelen

Alberts Banana-Hose...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 02:50

hey..allemaal ik ben nieuw en het 'hulpje' van de eigenaar van 'Alberts Banana-Hose'..hehehe...(nickname: ilindra)
Ik rij al vanaf me 9de...en heb een C-pony gehad...een ruin..halfo-arabiertje...appelschimmeltje...
Daarna had ik een E-pony...merrie bruin...Afstammeling van Master de duitser..heheh..toen ben ik gestopt met paardrijden...omdat ik een vriend had en druk was met school enzow...blabla...
Een tijdje terug..stond ik in de winkel en kwam er een klant in de winkel met een paardenfoto in haar portomonnee....dus ikke nieuwschierig vragen.."goh..is dat jouw paardje?"...en zo kwamen we aan de praat..het bleek dat ze nog iemand zocht...om haar te helpen met de paarden....dus ik was...helemaal blij... Haha! ...en zei dat ik wel langs wilde komen... *LOL* ...zo begon het verhaal...heheh...volgende keer het vervolg..ojaah...de vraag die ik nog wilde stellen... Verward ...ZIJN ER MEER MEIDEN DIE GESTOPT ZIJN VOOR HUN VRIEND!?...


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:36

Ben met mijn vriend gestopt voor de paardjes....telt dat ook mee? Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:39

Ik ben er 1,5 jaar uit geweest omdat ik een mongool aan de haak had geslagen........... maar die sloeg mn verliefdheid er snel uit Haha! gelukkig!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:18

Ik ben ook een tijdje gestopt geweest voor mijn vriend maar nu ben ik al geruime tijd gestopt met mijn vriend en heb ik een nieuwe vriend die gelukkig vaak meegaat. Ik zal zkr weten nooit meer stoppen voor iemand *LOL*

Rona, Linanda en Oackly

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:48

Hoi, welkom! Ik kom je vast nog weleens tegen bij Lia, dan babbelen we verder, groetjes!


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:56

Mijn vriend houdt niet van paarden, ik wel. Soms zit hij te zeuren van: Moet je nu alweer naar de paarden?? En waarom ben je altijd zo lang bezig??
Tja dat negeer ik gewoon. (Lieverd, zei je wat? Schijnheilig )
Paarden zijn bij mij belangrijk en bij hem auto's.

Leuk dat je nu een nieuw verzorgpaard hebt! En grappig hoe jullie elkaar hebben leren kennen Haha!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:14

Sily schreef:
Ben met mijn vriend gestopt voor de paardjes....telt dat ook mee? Knipoog

OK dan! "you go girl!!!!!!!! OK dan! OK dan!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:55

Toen ik mn vriend leerde kennen deed ik even niets met paarden. Daarna weer wel en hij is nu ook helemaal om Haha!. Vriend en Paard dus Lachen.

Welkom op Bokt Lachen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:50

Welkom op bokt! Toen ik mijn vriend leerde kennen wist hij wel dat ik veel reed, hij kwam me regelmatig tegen te paard op het strand.
Toch vroeg hij zich in het begin wel eens af wat ik toch allemaal deed Verward
Hij begreep het wel redelijk snel en nu is hij helemaal into mijn paarden *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:01

Toen ik Albert leerde kennen had hij ook niets met paarden maar dat kwam al heel snel goed Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:03

Mijn vriendje was al into de paarden.Daarnaast zou ik nooit stoppen met rijden voor mijn vriend, ieder zijn hobby.

overgens heb je me wel eens geholpen bij de videotheek toen ik daar nog woonde

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:13

Ik ken ook iemand die zijn vriend aan de deur heeft gezet voor haar paard. Vond ik echt geweldig, ze was aan het rijden met haar paardje en haar vriend was meegekomen, zegt die op het einde van de les: "jah, je moet het begrijpen, mijn ex die reed ook paard maar ik vind dat een stomme sport dus ik zou het fijn vinden als je ermee zou stoppen" Boos! antwoord meisje: "nou, dan donder jij maar lekker op!" Haha!

maar ik ken gelukkig ook nog jongens die zelf zijn beginnen paardrijden, eerst willen ze niet want paardrijden is een meisjesport en eens ze erop zitten ontpoppen ze zich tot echte pennyjongetjes Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:31

nooit!
geen haar op m'n hoofd dat daar aan denkt
niemand doet me stoppen met paardrijden

iZZiDiZZi
Berichten: 49
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Apeldoorn, Ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 20:47

hahaha...ok dan ik weet nu ook wel dat ik niks meer opgeef voor een vriend...ik ga nog met dezelfde vriend...als bijna 3 jaar...maaruh ik had het ook druk met school enzow..dus waren meerdere redenen..maar als ik ernu over nadenk...STOP IK NOOIT MEER ERGENS MEE voor een jongen...heheh...op z'n amsterdams: " Hij kan de schijt krijgen"...hehehe...later!!... Cool

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:21

Ik ben er niet mee gestopt, dat was zo ongeveer het eerste dat hij te horen kreeg...'ik heb wel wel een paard'!
Toen antwoorde hij nog heel simpel:'ach, iedereen heeft toch een hobby'... Inmiddels weet hij wel beter, paarden is iets meer dan hobby!

We hebben ons beide wat aangepast, ik heb me gestort op 1 paard i.p.v. 2 en nog groomen bij de staleigenaar waar ik toen stond (reed met tweespan), en hij heeft zijn koetsiersbewijs gehaald en is begonnen met mennen! Ook vergezeld hij me op wedstrijden en is hij dan mijn trouwe groom en voorlezen! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Fenders, Jet, Kimmie25501, Lanoca, MirjamRobin en 47 bezoekers