Jippie! ik heb eindelijk een box!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Jippie! ik heb eindelijk een box!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:28

Ik ben al bijna een jaar aan het aftellen wie er allemaal weggaat, zodat Tal een box krijgt (ze staat nu ook heel gezellig in een grote loopstal). Steeds was het ja de volgende is voor jou, en dan was de boer toch weer net iemand vergeten. Maar nu zijn we definitief aan de beurt, vanaf 1 mei jipppie OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:30

Tsk Tsk, de mensen wegkijken he? Tong uitsteken
Nee hoor, ik kan me voorstellen dat je er blij voor bent. Maar vindt Tallie die grote loopstal niet stiekem toch leuker?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:35

Cassidy schreef:
Tsk Tsk, de mensen wegkijken he? Tong uitsteken
Nee hoor, ik kan me voorstellen dat je er blij voor bent. Maar vindt Tallie die grote loopstal niet stiekem toch leuker?



je moets eens weten wat ik sommige paarden heb toegewenst Bloos nee hoor grapje. Haha!
Ze komt gewoon overdag vanaf 6.00 tot dat ik savond kom weer tussen de ponies en de loopstal en de grote buitenpaddock, dus ze kan zich nog steeds van harte uitleven en dr vriendjes bezoeken!

en als ik tzt eens een wedstrijd heb, kan ik 'sochtend gewoon een soort van schoon paard uit de box halen Schijnheilig

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:39

hmmm... wel lekker voor jou! Een eigen box is altijd handiger denk ik (heel egoistisch, ik weet het... Bloos) Oke... het is wat gezelliger in een loopstal voor je paard, maar het belangrijkste is dat ze iig nog contact heeft met andere paarden en dat heeft ze! Veel plezier in "jullie" nieuwe box Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:40

Talida schreef:
en als ik tzt eens een wedstrijd heb, kan ik 'sochtend gewoon een soort van schoon paard uit de box halen Schijnheilig


Gaat dat even tegenvallen Haha!

Maar gefeliciteerd met je box Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:41

Proficiat met je nieuwe box!
Nu maar hopen dat je paardje het net zo leuk vind als jij Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:44

thnx! vond het ook wel handiger, stel dat ze bv een keertje niet lekker is, heeft ze tenminste een plekkie om even bij te komen, ipv met een muilkorf tussen de ponies te moeten staan Huilen

en zo in de winter is het wel lekker droog voor mij haha

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:47

rona schreef:
Proficiat met je nieuwe box!
Nu maar hopen dat je paardje het net zo leuk vind als jij Haha!


ja dat zal wel even wennen worden! aan de andere kant, ze krijgt een berg hooi voor dr neus die ze met niemand hoeft te delen, en dan is het al snel goed bij haar Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:50

Richtje schreef:
Gaat dat even tegenvallen Haha!


*LOL* Dat geloof ik ook ja. Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:57

Cassidy"]
[quote="Richtje schreef:
Gaat dat even tegenvallen Haha!


*LOL* Dat geloof ik ook ja. Haha!
[/quote]

denk dat het de boer nog meer gaat tegen vallen, ze is echt een klein varkentje op stal Haha!
Haha!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:27

Talida schreef:
met een muilkorf tussen de ponies te moeten staan Huilen


Is ze zo erg Haha! ?

Mijn paard heeft daar een aardige opvoeding gehad tussen al dat beestenspul. Ik was blij toen ik ook een aparte box kreeg; kon toch merken dat ze de rust nodig had die ze daar in de loopstal niet echt kreeg. Veel plezier met je eigen stal, je zal er blij mee zijn!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 13:35

sannah schreef:
Mijn paard heeft daar een aardige opvoeding gehad tussen al dat beestenspul. Ik was blij toen ik ook een aparte box kreeg; kon toch merken dat ze de rust nodig had die ze daar in de loopstal niet echt kreeg. Veel plezier met je eigen stal, je zal er blij mee zijn!


het kost in ieder geval energie, je plekje in die kudde handhaven, en ik vind als ik straks wedstrijden ga rijden dat ze dan niet ook nog eens energie moet geven voor dr maaltijd. En een DA had gezegd dat paarden idd best een slaapkamertje kunnen gebruiken om zich terug te trekken!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:38

Talida schreef:
En een DA had gezegd dat paarden idd best een slaapkamertje kunnen gebruiken om zich terug te trekken!


Helemaal mee eens. Je zal er geen spijt van krijgen. Gaat ze straks dan tussen de merries of blijft ze in het oude koppel lopen?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 13:43

sannah schreef:
Helemaal mee eens. Je zal er geen spijt van krijgen. Gaat ze straks dan tussen de merries of blijft ze in het oude koppel lopen?



ze blijft tussen de ponies, die paddock is veel groter en droger, en ze is daar nu juist een beetje op dr plek in die groep. Moest ze anders tussen die bitchen staan, mn ukkie Haha!

Volgens mij heb ik savannah van de zomer heel even op stal gezien, klopt dat? Verward

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:50

Talida schreef:
ze blijft tussen de ponies, die paddock is veel groter en droger, en ze is daar nu juist een beetje op dr plek in die groep. Moest ze anders tussen die bitchen staan, mn ukkie Haha!

Volgens mij heb ik savannah van de zomer heel even op stal gezien, klopt dat? Verward


Ja, dat klopt. Dat heb ik gedaan om ook eens op ander terrein te rijden, eerst in de bak en toen nog even het bos in! Dat ging trouwens super, alleen terug de trailer in duurde wat lang.

Hahaha, ik heb, toen ik een box kreeg voor Savannah, ook geprobeerd haar bij de merries te zetten. Ze werd zo achterna gezeten, dat ze dwars door het lint heen liep en met de hele kudde in het vogelland terecht kwam. Herman was niet zo blij .
Savannah was blij dat ze weer bij d'r eigen groepje mocht.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:42

Wat leuk ik zag dat jij in vogelenzang staat, staat een kennisje van mij ook. Mooie stal en een prachtige omgeving. Leuk paard heb je! Lekker dat je een box krijgt al vind ik zelf een loopstal ook ideaal, maar bij ons staan ze maar met zijn drieen in de loopstal dat is natuurlijk wel wat anders dan bij 's gravendeel.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 16:44

nu wil ik natuurlijk wel weten wie jouw kennisje is Haha!

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:19

Mag mijn vieze pony dan in jouw box als ie een keer naar de keuring gaat zodat ie een beetje fatsoenlijk voor de dag kan komen?

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:47

Mirella, van Lola (bonte merrie)
Ik sta zelf in Santpoort met mijn paardje, niet zo ver van Kennemergaarde. Maar mocht mijn paard ooit eens moeten verhuizen dan kom ik ook naar 's Gravendeel, mooie stal en lekker bij de duinen.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 22:41

MelanieS"]
Mag mijn vieze pony dan in jouw box als ie een keer naar de keuring gaat zodat ie een beetje fatsoenlijk voor de dag kan komen?
[/quote]

tuurlijk, je denkt toch niet dat ik je ga helpen schrobben om hem dan weer in de blub te Haha! gooien !

[quote="Delphi2 schreef:
Mirella, van Lola (bonte merrie)
Ik sta zelf in Santpoort met mijn paardje, niet zo ver van Kennemergaarde. Maar mocht mijn paard ooit eens moeten verhuizen dan kom ik ook naar 's Gravenweg, mooie stal en lekker bij de duinen.


die kennen we wel En Tal heeft van de zomer op kennemergaarde gestaan met zadelmakmaken!

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:37

Ik las het al, heb je haar zelf zadelmak gemaakt? Ik zag op de foto's in je profiel nog net de benen van Ed (hoezo herkenbaar?) aarige vent he?

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:49

OK dan! gefeliciteerd met je stal! OK dan!

We komen naar de stalwarming party!

Maar Maikel zal tallie 's nachts wel missen Lovers

moon65
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:47

Ik wil natuurlijk heeeeel graag weten wie ons gaat verlaten.
Misschien kan de vlag uit.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:04

Isabel gaat per 1 mei weg