Hammie gaat dood?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Hammie gaat dood?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 10:12

Eergister zijn kooi schoongemaakt en niets aan de hand... Gisteravond 7 uur in ene een witte rand om zijn oog en dikke wang. Hup naar de da en antibiotica meegekregen. Een weekje in de gaten houden want hij zag er nog goed uit en leek geen last te hebben.
Durfde hem niet vast te grijpen in zn nekvelletje. Was bang dat ik hem pijn ging doen dus heb het in zijn drinkwater gedaan.

Vanmorgen zat hij heel zielig in een hoekje open en bloot op het zaagsel leek net of hij niets gedronken had en hij had niets gegeten. Hij had zijn eten ook niet verstopt. Ik maakte hem wakker en hij viel iedere keer om en bleef rondjes draaien om zijn eigen as. Mijn moeder gaat vanmiddag weer terug naar de da. Ben al 25 maar moet janken als ik aan hem denk. Hij is pas 1 mijn vorige hamsters waren 4 en 2 geworden. Je ziet hem ook echt lijden nu. heb ook banaan en appel naast hem neergelegd, bakje water naast hem, en een handdoek over de kooi gedaan.

Denk dat een spuitje beter is of niet? Of moet ik het nog aankijken of hij misschien weer gaat eten? Hij gaat in ieder geval vanmiddag weer terug naar de da.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:15

Oh wat zielig als je niks kan doen hè,..
Nou hij gaat iig vanmiddag naar de DA, en misschien kan hij hem helpen, maar misschien ook niet De DA zal wel zeggen wat dan het beste is.
Sterkte ermee!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:17

jeetje zeg wat balen als je niks voor het beestje kunt doen

herken het, mijn vriend had een cavia, waar wat mis mee bleek te zijn. die zag je ook echt pijn lijden

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 10:52

hammie is overleden mijn zus heeft hem daarnet naar de da gebracht 9.30 heeft hij een spuitje gekregen. Hij had bloed geplast in de handdoek. Gelukkig heeft hij niet lang geleden achteraf denk ik waarschijnlijk maar 1 dag want eergister leek er nog niets aan de hand want was hij nog druk. Verdrietig

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:57

Heel veel sterkte met je verlies.
Hamster of niet... een dier of iemand verliezen is altijd vreselijk.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:00

Gecondoleerd.... en sterkte!
Veel mensen verklaren je voor gek dat je met zo'n klein beestje naar de DA gaat. Maar ik vindt het super OK dan!

(heb zelf weken met mijn muisje bij de DA gelopen, moest bijna met haar naar Utrecht)

Sterkte Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:33

Dank jullie voor de reacties het helpt wel.

Ik ga met ieder diertje groot of klein naar de dierenarts. Ik heb veel liefde voor dieren en trek mij altijd alles aan. Mijn paard van 31 heb ik gekregen van een manege om pensioen te geven voor hem heb ik ook alles over. Zo heeft mijn vriend een keer voor mij een emmer half geplette jonge babymuisjes (voetjes/hoofdjes e.d. eraf) verdronken omdat ik hetzelf niet kon. De dierenpraktijk was dicht dus we moesten wel. Ook heb ik een x de dierenambulance gebelt voor een kreeft die hier door de straat liep. Ik belde het dierenasiel op wat ik er mee moest en toen kwamen ze hem met 3 man halen. Of ze hem nu opgegeten hebben weet ik niet hoop dat hij in een aquarium beland is.

Mijn zus had de medicijnen (antibiotica) van mijn hammie meegenomen en aan het dierenasiel gegeven er was bijna niets uit. wel een mooi idee. Zit nu op mijn werk maar ben nog steeds een beetje van slag als ik er aan denk dat de kooi straks leeg is als ik thuis kom. Ben wel heel erg opgelucht dat hij nu geen pijn meer heeft.