morgen vakantie en de paarden aan de medicijnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

morgen vakantie en de paarden aan de medicijnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 20:02

daar baal ik dus zo van
mn veulen hoest al 2 weken ,en moet nu aan de antibiotica en poederes (slijmoplosser) maar ik ga dus morgen op vakantie nou is er wel iemand die het 1 keer per dag voor me kan doen en nog wel iemand die het sochtens kan doen, en het is maar 3 dagen maar ik baal er ontzettend van, mijn andere pony is ook verschikkelijk hoesterig, ik baal als een stekker! Over 2 weken moet die geopereerd worden. Laatst kwam de dierenarts al voor een trap, en een naar binnen geslapen infectie en bloedvergiftiging (begin) het nieuwe jaar begint goed
begin het gezeur nu echt helemaal zat te worden ben zo al andere half jaar bezig en ook niet op vakantie geweest, wou er nu echt even tussen uit alles van me afzetten, alle zorgen van de laatste tijd (ook dat die misschien afgemaakt moest worden wat ze eerst dachten blijft het iets heel anders te zijn) maar het is zn gezeur zo kan je toch niet van je paarden genieten ???!!!!!!!!
vindt het allemaal niet zo erg hoor maar nu net allemaal als ik op vakantie ga en alles eens van me af wil zetten Boos! Boos! Boos!

grrrrrrrrrr
sorry moest het even kwijt
nou snel maar weer eens asprines zoeken die liggen al klaar
(de eerst doosjes dit jaar zijn al op Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
en de saridon niet te vergeten)

ArbenLover

Berichten: 35
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:03

Hey meis veel sterkte met de paardjes he!
En zet het allemaal gewoon ff van je af tijdens je vakantie, geniet ervan!
Kuz
Lisanne

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:14

Ik hoop dat je toch een beetje alles van je afzet en geniet van die paar dagen vakantie!!
En veel sterkte met je paardjes

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:11

Dat is effies balen.
Nou sterkte ermee.