Pfff ze hebben ingebroken in me autootje |(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Pfff ze hebben ingebroken in me autootje |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 11:07

Hey Mensen..
Vanochtend om half 7 toen ik met de auto naar school wilde gaan om een belangrijke toets te maken zag ik dat er ingebroken was in mijn auto.. Alle spullen uit het dashbord door de hele auto lagen, ik was meteen in paniek want die kunnen er niet maar zo uitvallen. Ook was ik gisteravond uitgeweest en kwam ik er vanmorgen achter dat ik AL mijn autopapieren in de auto had laten liggen... hoezo blond?? Boos! Ik weet wel zeker dat alles op slot zat, dat check en dubbel check ik wel honderd keer zo secuur ben ik daarin.. Mijn autopapieren zijn nu dus gejat.. Huilen Ik ben meteen overal gaan zoeken of ik ze toch niet ergens had, ben overal heen gereden waar ik ben geweest en gezocht maar nee; toch echt gestolen..
Ik ben net naar het politiebureau gegaan en het aangifte gedaan.. jezus dat duurde lang, nu kan ik dus niet meer naar school en mis ik de toets. Mijn moeder was best pissig maar niet boos, dat was een opluchting. Ik weet van mezelf dat dit heeeeel stom is, echt stom, hoe kon ik die rot papieren ooit in de auto laten liggen?? Ik kan mezelf wel voor mijn kop rammen Frusty Daarbij heb ik nog mazzel gehad; ik heb geen schade aan de auto en zelfs de radio zit er nog in!! Bij ons in de straat zijn 4 auto's vernield en die van ons is daarvan het mist slecht aan toe.
Ik voel me heel stom vanwege mijn fout met die papieren maar wat mankeert die mensen eigenlijk om in te breken, te stelen en auto's te vernielen??? Die mensen zijn gelukkig nog stommer als mijn maar dat voelt nu ff niet zo ondanks dat het dat weet..
Huilen Huilen Huilen Huilen Stoom uit je oren


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:11

dat is behoorlijk k***e dat je papieren zijn gestolen. Wees blij dat je auto verder niet beschadigd is. Bij mij hebben ze een half jaar geleden een inbraakpoging gedaan. Heb nu schade aan m'n auto daardoor en de verzekering vergoed helemaal niets

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 11:24

das helemaal balen dan jah.. ik heb zowiezo nog mazzel als ik de andere auto's uit onze straat zie..


Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 18:55

pff net post gehad van de politie..
ze kunnen niks doen er is geen voldoende informatie, nee gek he als je ligt te slapen midden in de nacht Verward
Maar goed morgen dus maar naar het postkantoor enzo om nieuwe papieren aan te vragen Boos! Duur grapje weer..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:57

Nou lekker Daar zit je weer mee...
Lekker dat de politie dat op die manier afhandeld

Vervelend zeg...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:58

Je zou die mensen toch wat... Stoom uit je oren ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven...

Nouja, het is iig een les, je zal het niet snel weer doen denk ik ? Knipoog

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 18:59

Jah dat doen ze lekker makkelijk voor hun zelf maar voor mij is het een heel ander verhaal en voor de anderen mensen ook.. vind dit eigenlijk ook raar maar goed zolangs ze geen tips ofzo krijgen wordt het natuurlijk best lastig..

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 19:00

nee zker niet snel meer doen maar ik doe het eigenlijk ook nooit maar goed een keer vergeten en God straft meteen en terecht!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:00

zoals yellowfish al zei, waarom blijven mensen niet van andermans spullen af..

en op zich snap ik de reactie van de politie wel: er is totaal geen daderindicatie, en dan kan je er een team van 25 rechercheurs opzetten, en dan nog vind je niets :/

Werkt de verzekering nog een beetje mee?

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 19:04

nou op zich moet je alles zelf betalen helaas ik dus ook> ik was niet belangrijk genoeg Tong uitsteken Maar goed als ik er achter komt wie me dit geflikt heeft is die bij de politie nog veiliger als bij mij Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:47

ik vinnut dus echt niet meer normaal.....

er wordt echt zoveel ingebroken de laatste tijd , bij mijn vader gebeurde dit (als je het zo hoort is het eigenlijk best wel lachen *LOL*)

mijn vader is bouwvakker en was een het werken komen er twee mannen aan , en mijn vader zegt zo heel vriendelijk , eej dat is mijn laddr zouden jullie even terug kunnen zetten...Die mannen zo neej dit is onze ladder en ze lopen weg

nou je raadt het al.. bij mijn vader was de ladde weg ... en de slijptol ofzo.

in ons huis is ook ingebroken en hebben we die inbrekers "betrapt" waardoor ik nu echt slapenloze nachten heb pffff.... wat was dat eng , er lag gewoon geld op tafel dat hebben ze laten liggen , ze hadden geen tijd om iets mee te nemen... en wel een koevoet laten liggen (we hadden winst:P) ze waren om 2 uur 's middags al bezig en de buurman had de politie gebeld die dus niets deed....Scheve mond pas als de koe verdronken is dempt men de put Scheve mond

maar veel sterkte met je auto papieren......

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 10:45

Tsjah het is best een grappig verhaal maar op dat moment is het niet grappig!
Ik ben net naar postkantoor geweest voor formulieren, jezus ik moet ook nieuw kenteken nemen; dit wordt dus een heel duur grapje Stoom uit je oren
Maar goed het zal wel moeten ik kan niet de hele tijd met aangifte papieren rond rijden!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 10:45

Best eng trouwens in huis en ze dan betrappen ik snap dat je slapeloze nachten hebt jah
wat mensen tegenwoordig allemaal al niet durven en doen..

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:59

Jeetje balen zeg, maar je mag wel blij zijn dat ze je ruit niet hebben ingeslagen en je radio eruit hebben proberen halen. Wel balen van je autopapieren.
Bij ons hebben ze vorig jaar ook de auto opengebroken. We hadden zo'n radio met een terugdraai frontje. Ze hadden de ruit aan de bestuurderskant open geslagen, en geprobeert met een koevoet oid de radio eruit te slopen. Dat is ze niet gelukt, maar hij was wel stuk dus moesten we wel een nieuwe kopen Verder hadden ze de achterruit eruit geslagen, en de hoedenplank met speakers meegenomen. Boos!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:27

je bekijkt het toch echt verkeerd. Het is niet stom dat jij je autopapieren in je eigen auto hebt liggen. Het is toch jouw auto? En daar hebben anderen vanaf te blijven!
Als je toch overal aan moet denken... En stel je nou eens een keer vergeet om ze weer in je auto mee te nemen en je wordt door de politie aangehouden. Dan krijg je weer een boete omdat je je papieren niet bij je hebt.
Voor hetzelfde geld gaan ze die papieren gewoon bij jou in huis jatten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:01

Nooit ooit je autopapieren erin laten liggen. Voor het zelfde geld stelen ze je hele auto en jij kan nooit meer bewijzen dat het ding van jou is!!!
Ik neem aan dat je schade hebt. Of ze hebben een ruit ingeslagen of ze hebben en van je sloten vernield.

Ze hebben bij mij al 3 keer in mijn auto ingebroken. De eerste keer door een stoeptegel door de voorruit heen te gooien, toen was er niets weg gelukkig want de buurvrouw stond op het raam te beuken toen zijn ze weggegaan. Maar wel schade.
De tweede keer hebben ze een schroevendraaier onder het handvat gezet, dat is erg makkelijk bij de Alfa 156. Toen was mijn dure autoradio weg, zo'n Sony met blackpanel.
De derde keer was bij mijn nieuwe auto, wederom een baksteen door het raam heen en gelukkig weer niets weg.

We zijn het zo zat dat we nu een garagebox aan het kopen zijn om die auto in kwijt te kunnen...

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:08

nee weet dat het nooit moet maare scum heeft ook beetje gelijk.. eigenlijk neem ik de papieren ook altijd mee naar binnen maar goed een keer vergeten en zoals ik al zei God straft meteen.. Gelukkig heb ik altijd deel 3 in huis liggen en zonder dat kunnen ze de auto nooit verkopen of zeggen dat het hun eigendom is!!!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:09

Ik heb geen schade
ze hebben met een ijzertje me slot open gemaakt bij een oude golf is dat namelijk zo gepiept..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:11

Mazzel dat je deel 3 binnen hebt. Dan kunnen ze inderdaad niets.
Ik heb nooit mijn autopapieren bij me. Ik weet het, het is fout. Maar het is omdat mijn hoofd vastzit anders was ik die ook kwijt. Ik raak echt alles kwijt... Schijnheilig

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:11

haha Haha!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:12

zegt mijn mams ook altijd dat ik geluk heb dat mijn kont vast zit anders vergat ik die ook nog Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:44

Sjiem schreef:
Tsjah het is best een grappig verhaal maar op dat moment is het niet grappig!
Ik ben net naar postkantoor geweest voor formulieren, jezus ik moet ook nieuw kenteken nemen; dit wordt dus een heel duur grapje Stoom uit je oren
Maar goed het zal wel moeten ik kan niet de hele tijd met aangifte papieren rond rijden!


Logisch.... Je bekijkt het van de verkeerde kant!! Er loopt momenteel iemand met JOUW papieren rond. Waar het huidige kenteken op staat... Als ze die auto meenemen, heb jij een probleem. Jouw naam staat er momenteel nog op, maar een overschrijving is zo gemaakt... Zie hem dan nog maar eens terug te vinden.

Sja, wat die autopapieren betreft... Het is jouw auto, maar helaas is het een algemeen bekend feit dat men niet van andermans spullen af blijft... Het erin laten zitten van een radio of een tas vind ik dan ook echt vragen om 'ongelukken'. Die autopapieren waren idd niet zichtbaar, maar vergelijk het eens met een beurs... Een pinpas en een blaadje met je pincode in je portomonnee, en die wordt ineens gerold...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:42

Pervinco schreef:
Jouw naam staat er momenteel nog op, maar een overschrijving is zo gemaakt...



Deel 3 lag niet in de auto heb ik begrepen dus van een overschrijving kan geen sprake zijn want daar heb je toch echt deel 3 voor nodig.

Dat is dan een geluk bij een ongeluk!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:59

Geloof het maar niet Kaj... Deel III kun je zo aanvragen. Ik ben een hele tijd dat deel kwijt geweest (voordat ik erachter kwam dat pap en mam dat hadden) en als ik deel I en deel II had, heeft de RDW zelf geschreven, kon ik deel III zo aanvragen... Wel idd met nieuwe nummerplaten, maar dat is een kwestie van vervangen.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:01

zo das mooi poedersuiker!! dan moet ej auto toch een paard agen uit het zicht ofzow?? of hoe zat dta?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, OmgiliBot, Redford, scoebje, Snorlex en 41 bezoekers