Karin E gemeet!!!!1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 00:15

Grinnik, sta ik bij de groninger stand, met er tegenover de stand van de Tennesee walkers. Tja, ik wist dat Karin bij de TWH zat, en dat ze er ook zou zijn, maarja, geen flauw idee hoe ze eruit zag of wat dan ook.
Had haar paard al wel gezien bij het rassendefile, maarja, daar schiet je ook niet veel mee op.
Dus ik de stand in:
"als ik mis gegokt heb heb ik een hele rare vraag, maar zit hier iemand die op bokt komt?"
Dus karin gelijk, jah!.
Nou, dat was snel gemeet.
Karin heeft me het een en ander uitgelegd over de TWH, en over het zover naar achter zitten op een TWH.
Ik begrijp het nu wel, waarom ze zover naar achter zitten, maar ik vind het nog steeds een raar gezicht.
Heb een klein stukje van Karin op de film staan, tijdens het rassendefile, zal ik van de week een foto van maken


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 13:00

op welk paardje zat Karin dan tijdens het defile??? want dan heb ik Karin ook gezien!!! toch meer bokkers gezien dan ik dacht... Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 16:23

Hoi!

Ik heb Zondags ook over Paard en Koets lopen struinen! Helaas was Karin niet bij de stand toen ik er was.

Gave paardjes gezien zeg!!

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:44

hehe grappig he? Ik ken Karin nog van vorige jaar wist dus niet dat ze een bokker was maar wat een geweldig veulen heeft ze Lodewijk was er helemaal in luv mee Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

karin e
Berichten: 120
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:00

leuk dat jullie allemaal zo vriendelijk zijn. Ik heb dus ook geen idee wie wie is, en als je een paar mensen leert kennen, kan je tenminste een gezicht bij de mailtjes plaatsen. Paard en koets was erg succesvol. De paarden hebben het allemaal erg goed gedaan, vooral het veulen. Wij hadden op het allerlaatste moment besloten om haar mee te nemen, en zij paste zich ontzettend goed aan. Ze hebben alleen gevaarlijke boxen, want zij was gaan liggen, en rolde naar een kwartierje om, en kwam dus met haar benen vast te zitten in het hekwerk. Heb haar toen maar gewisseld met een volwassen paard. Leek me verstandiger. Ze worden trouwens hartstikke sjagerijnig van mensen die haar altijd in het gezicht willen aanraken.

Ride With Pride, on a Tennessee Walking Horse


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 18:58

jep zag het gebeuren even schrikken gelukkig hield ze er niets aan over. Vond het een prachtig veulen. Die van mij vond haar zo grappig Lachen
Hij vind al dat getut wel lekker maar ook wij wisselde de paarden af krijgen ze een beetje rust tussen door

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers