Pfff wat moet ik hier nou mee?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Pfff wat moet ik hier nou mee?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 16:58

Al 3 of 4 jaar chat ik met een jongen. Ik had toen in die tijd al een vriend maar hij wou echt heel graag iets met me en iets afspreken. Nou dat deed ik niet omdat ik een vriend had...
Nu vind ik hem ook leuk en we hebben iets afgesproken... ( 20 feb. Knipoog ). Ik ben nu toch vrijgezel dus waarom niet he ? Lachen
Nou da's allemaal heel leuk enzo natuurlijk maar hij zei tegen me: ik ben wel iemand die graag aandacht wil. Dus we smste wel eens en chatten natuurlijk. Nou laatste paar dagen doet hij heel erg vreemd
Als ik hem sms krijg ik niks terug of pas nadat ik 2 smsjes heb gestuurd. Nu was hij gister op msn en zo ging ons gesprekje:
ik: Heeyz alles goed?
* 5 min. wachten op antwoord zoiets *
hij: jah hoor! maar ik moet zo eten, ik kwam alleen maar even mijn mail bekijken.
ik: Ow jammer
* weer hele tijd moeten wachten *
ik: nou dan smsen we vanavond nog wel!
Weer een hele tijd gewacht en toen was ie dus offline Scheve mond

Ik vind dit dus niet leuk....ik geef hem aandacht enzo maar zelf krijg IK geen aandacht van hem. Terwijl z'n broertje zegt dat ie het best vaak over me heeft.
Ik moet ook altijd het gesprek beginnen of als eerste een sms sturen, uit zn eigen stuur hij geen sms...

Wat zouden jullie doen?
Mijn moeder zegt dat ik gewoon niks meer moet sturen enzo...en een vriendin zegt dat ik hem een sms moet sturen van wat ik ervan vind Scheve mond

Misschien vinden jullie dit wel overdreven ofzo maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen!
Ik hoop dat het ik het een beetje duidelijk getypt heb.

Liefs Sun

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:23

ik zou even wachten tot hij contact met jou opneemt

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:24

Ik zou gewoon ff niks van me laten horen, als hij jou echt zo leuk vindt belt/smst/msnt hij je vanzelf wel hoor!
laat hem maar achter jou aanlopen dan jij achter hem! Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:52

precies mooi laten gaan. Waarom zou jij degene moeten zijn die steeds contact opneemt, laat hem ook maar eens de eerste zijn hoor. *mannen!*

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:57

Maaike zegt het beter dan ik zou kunnen Lachen

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:00

Gewoon wachten, hoeft nix te betekenen te hebben dat ie nu ff weinig van zich laat horen. Mayvbe heeft ie het druk met andere dingen ofzo. En vergeet niet, tis een man, die snap niet dat vrouwen gaan twijfelen als ze een tijdje nix van zich laten horen....

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 18:45

Bedankt voor de reacties! Ik heb gisteravond dus een sms gestuurd naar hem maar heb nog steeds niks terug gehad.

Het is wel moeilijk om te wachten hoor
Maarja ook al heb je het druk met andere dingen, dan heb je toch wel even tijd om een smsje te sturen?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:49

Als een man jou zegt dat ie veel aandacht nodig heeft doe jij dat ook?? Je bent van mij hartstikke gek..
Het klinkt meer als een player dan dat ie echt gek op je is..

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:57

wacht tot hij jouw aandacht geeft

tis heel moeilijk als je hem leuk vind, maar vraagt hij je niet waarom je bijv niks van je laat horen, dan ben je hem ook niet waard...

... klinkt hard he Ach gut tis wel de waarheid Ach gut

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:27

Inderdaad rustig afwachten...
Het moet niet allemaal van een kant komen...

Ik weet hoe moeilijk het is om af te wachten, maar zo weet je wel of hij het serieus meent...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:35

gewoon even afwachten, en anders een keer met hem afspreken, en dan merk je vanzelf wel hoe hij is!

als je hem leuk vind, dan zou ik het niet te snel opgeven hoor, wie weet heeft ie t gewoon hardstikke druk met vanalles

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 21:43

Ja maarja hoelang moet ik afwachten Verward
Ik ben het nu al zat.....
Maar hij woont dus in Rotterdam dus dan kan ik hem alleen maar in de weekenden zien. Dusja als hij doordeweeks dan ook niks van zich laat horen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:39

rustig afwachten....

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:46

Niks meer laten horen hoor! Hij is nu aan de beurt! En anders is het wel duidelijk ook.

pmarena

Berichten: 48086
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:47

Ik zou gewoon even een berichtje sturen waarin je vraagt waarom hij ineens zo lang wacht met antwoorden steeds , niet dat je dan meteen wanhopig klinkt ofzo Haha! Maar gewoon interesse , zo van : hey ! ik dacht dat je meer contact wilde Verward

Even uitleg vragen , wat er aan de hand is Lachen

En dan daarna idd gewoon bekijken wat hij verder doet , en hem contact laten zoeken.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:36

Ik heb nog steeds niks gehad Scheve mond
Ik wacht iig tot morgenavond....en dan zal ik hem laten weten wat ik ervan vind en dan ziet hij maar....

Kzal morgen wel laten weten of ik iets gekregen heb enzo en wat ie anders zei op mijn smsje! Haal ik het topic wel even omhoog....

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:39

gewoon niks meer sms-en of mailen, ook niet meer praten, er gaat vanzelf wel eenlichtje branden

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:45

Zucht mannen.....mijn ex is er ook zo 1....als ik sms en msn en mail en bel dan is er altijd wel wat, teveel, te lang, te onzinnig en ga zo maar door.

Nu is het uit, ik neem helemaal geen contact meer met hem op, er zit een lang en ingewikkeld verhaal achter maar hij twijfelt dus nog steeds.
En sinds ik geen contact meer met hem op neem kwam die hoor...smsen, bellen, mailen, msnen, icqen......stond paf....leuke dingen voorstellen, leuke dingen willen doen, tot 3 keer toe opeens bij de paarden staan emt camera en al.

Heb hem heel duidelijk verteld dat ik rust wil, hij heeft het uitgemaakt omdat hij het benauwend vond.
En nu blijft die komen, wat ik niet eens zo erg vindt want ja, voor mij was het niet benauwend...ik ben relaties gewend en weet dat het niet altijd over rozen gaat...wat hij dus wel gedacht had als naief vrijgezelletje.

Zo gaat het nu nog steeds en ik laat het maar allemaal over me heenkomen....leuk hoor al die aandacht opeens Haha!

Heb er wel van geleert....

Dus mijn tip ana jou: negeer hem...als die tegen je praat of je smst gewoon antwoord geven.
Maar laat hem maar even een tijd in zijn eigen sop gaar koken.
Ook niet smsen hoe jij er over denkt, hij komt vanzelf wel een keer met de vraag of de date nog doorgaat...en op dat moment kan jij het antwoord geven wat jij tegen die tijd in je hoofd hebt.

Grote kans dat als die je echt leuk vindt hij wel contact gaat zoeken, als je nu door blijft gaan drijf je hem alleen maar weg.....

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:46

sunshine schreef:
Ik heb nog steeds niks gehad Scheve mond
Ik wacht iig tot morgenavond....en dan zal ik hem laten weten wat ik ervan vind en dan ziet hij maar....

Kzal morgen wel laten weten of ik iets gekregen heb enzo en wat ie anders zei op mijn smsje! Haal ik het topic wel even omhoog....


Niet uit jezelf een smsje sturen...hij krijgt op die manier meer aandacht van jou dan dat die waard is.
Je bent gewoon een leuke, jonge meid die zat gasten kan krijgen en dat mag die voelen ook Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:03

Luister vriendschap moet van 2 kanten komen dus jij hoort niet de enige te zijn die iets van zich laat horen want als jij niks van jezelf laat horen zou hij je ook laten barsten......Dus waarom besteed je hier nog aandacht aan ??Is moeilijk weet ik maar hij zou jou gewoon laten barsten dat vin ik niet normaal....

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:21

Gewoon helemaal niks meer laten horen. Ook geen sms met de vraag waarom die zo doet. Als ie je wil laat em dan maar moeite voor em doen.
Kom op man laat je niet kennen, wees vrouw!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 17:30

Bedankt voor de reacties!!
Gister nadat ik de computer af had gesloten kreeg ik een sms van hem...
Ik heb hem daarna dus wel een sms gestuurd van dat ik het niet leuk vond vanmorgen kreeg ik weer een smsje....ik weer iets terug sturen, heb daarna ook gelijk een sms terug gekregen
Alleen daarna heb ik niks meer gestuurd....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:05

OK dan! gaat goed dus! mooi zo, hopen dat ie snapt dat t niet leuk is als ie nix van zich laat horen!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:31

Gaat dus al wat beter Knipoog Ik herken je situatie, zo doet Niels ook soms. Dan is hij weer een tijdje heel erg lief en smst hij me helemaal dood. En dan ineens smst ie helemaal niet meer en gaat hij weer achter een ander aan Boos!