bruine labrador nieuwe ondekking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:52

Jolynn schreef:
Ik vraag me af of je het probleem met castreren oplost.
Oke hij kan in elk geval geen baby's meer maken, maar mijn hond is ook gecastreerd en wipt er nog vrolijk op los!!


Soms is het zelfs andersom. Knipoog Ongecasteerde reuen rijden dan op wel gecasteerde reuen.
Mijn reu van 17 maanden ben ik er ook al een tijdje over aan het nadenken of ik hem wel of niet moeten laten castereren. Hij druppelt namelijk best vaak, volgens mij is het urine met sperma. Scheve mond Maar ik weet niet of het de oplossing zal zijn om hem dan te laten castereren.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:03

Pervinco schreef:
Met castreren kun je echt niet voorkomen dat een hond gaat zwerven...


Echt voorkomen niet, maar de wegloop drang is wel minder, vanwege de hormonen die niet meer aangemaakt worden.

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:24

Lachen Hij heeft het sindsdien niet meeer opgezocht. Hij was overigiens op een hondje van een personeelslid gedoken dus het is niet dat hij aan het zwerven is gegaan. We wonen in het midden van een doodlopende weg, en hij laat zichzelf eigenlijk in de ochtend en middag zelf uit. In de avond loopt mijn vriend altijd eeen rondje met hem of hij gaat met mij mee hardlopen. Dat hondje heeft een spuitje gehad en we zien dus geen puppys!! Gelukkig hebben we er verder niets meer van gemerkt dat zijn hormonen de baas geen spelen. Dus ik hoop stiekem dat het gewoon niet meer voorkomt, mocht dat wel zijn dan laten we hem waarschijnlijk wel castreren.