altijd op dezelfde???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

altijd op dezelfde???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 08:58

Heb ik weer, sta ik gister met Jacks voor de bakdeur te wachten tot we naar binnen kunnen voor de les komt er een vrouw naar me toe. Zegt ze, jij rijd ook altijd op dezelfde. Verward Was even heel verbaasd, heb maar geantwoord dat dat normaal is als je een eigen paardje hebt. Als ze nu net nieuw zijn op de manege zou ik zeggen, oke. Maar ze komen nu alweer wat weken.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:04

Haha! Is toch eigenlijk wel grappig? Hoe reageerde ze toen jij dat zei dan?

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:17

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe ze reageerde..
Ik heb een keer gehad dat een een meisje naar me toe kwam en zei ik ga vandaag op dat paard (had Redna vast) want jij rijd er altijd al op..
Toen heb ik haar ook even uitgelegd dat dat paard MIJN paard was...

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 09:27

Toen ik het zei snapte ze pas waarom ik altijd op Jacks rijd. Maar ze snapte het nog niet helemaal omdat ik op zondag op Beau ( een manegepaard ) rij. Dus maar uitgelegt dat Jacks pas onder het zadel is en de les op zondag niet aan kan. En omdat beau best dressuurmatig is aangelegd ik haar het een en ander kan bijleren. Toen was alles helemaal duidelijk.
Ze vroeg alleen nog wat voor ras het was, dus ik zeg een tinker. Die kende ze niet maar een vriendin van haar had wel een irish cob. Maar gezegt dat het hetzelfde ras is alleen een andere benaming.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:50

Haha, altijd lachen, die uitspraken!

Toos paardloos

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:51

Hahha wel grappig ja.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:52

Hahahahaha, ik vind het wel grappig.
Sommige mensen.....

XANTHA

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:31

Toen ik nog op een manege stond en daar dus met Prisca in de les meereed vroeg ik wel eens op wie ik moest (voor de gein) en dan stonden die manegekinderen me altijd heel raar aan te kijken... Of ik nou vroeg of niet...ik moet altijd op Pris.

Altijd grappig die reacties!


Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:47

Ik heb wel eens gehad dat ik in een manege-les zat met Estor en dat er iemand aan mij vroeg: "Wat een leuk paard rijd jij, wat voor nummer heeft hij? Daar wil ik ook wel eens op!" Bij ons heeft ieder paard nl een nummer, makkelijk in de zadelkamer en je kunt dan achter je naam in het inschrijfboek dmv twee nummers de voorkeur op geven op welk paard je wil rijden. Ik heb haar maar uitgelegd dat Estor geen nummer heeft, omdat het een pensionpaard is en geen manege-paard.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:53

Ik heb een tijdje een manegepaard geleast en reed daar dus ook in de lessen op. De instructeur snapte dat niet helemaal en had mij dus op een gegeven moment op een ander ingedeeld en iemand anders op mijn leasepaardje. We hebben natuurlijk zelf weer gewisseld (was al geregeld voordat ik op stal kwam), maar die instructeur snapte het maar niet waarom ik toch altijd op dat paard moest.

Grappig al die reacties!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:15

Haha, leuk dit soort situaties... Langzaamaan ging er een lampje branden boven haar hoofd dus... Haha!

ghisje schreef:
Ze vroeg alleen nog wat voor ras het was, dus ik zeg een tinker. Die kende ze niet maar een vriendin van haar had wel een irish cob. Maar gezegt dat het hetzelfde ras is alleen een andere benaming.


Maaruhm, ze is dus instructrice op de manege? En ze weet niet wat een Tinker is? Dat is vaag...


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:19

wat ik ook wel geinig vond was dat een meisje vroeg of klaske van mij was.. ja antwoorde ik..
ohw.. rijdt je haar "normaal" of western... Haha!:D
ik kon mijn lachen niet in houden..

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:23

Ach, Friezen kan je toch ook western rijden? Normaalste zaak van de wereld... Schijnheilig

*proest*

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 13:50

Carlaa"]
Haha, leuk dit soort situaties... Langzaamaan ging er een lampje branden boven haar hoofd dus... Haha!

[quote="ghisje schreef:
Ze vroeg alleen nog wat voor ras het was, dus ik zeg een tinker. Die kende ze niet maar een vriendin van haar had wel een irish cob. Maar gezegt dat het hetzelfde ras is alleen een andere benaming.


Maaruhm, ze is dus instructrice op de manege? En ze weet niet wat een Tinker is? Dat is vaag...
[/quote]

Sorry, misschien verkeerd neergezet. Ze is sinds een poosje op de manege en komt om te lessen. Ik geef er wel les, maar dan op zaterdag de kinderlessen.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:57

Nee hoor, niks jouw schuld, mijne! Haha! Zit niet goed te lezen, sorry!

(vond het al zo vaag... Haha!)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:01

haha leuke reacties zeg !

Karaat_the_newforest op Instagram

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:02

hahaha.... :"jij rijd ook altijd op dezelfde" hahaha... wat een leuke opmerking. Net zo leuk als de opmerking die ik op een vorige stal ooit hoorde.

moeder van een kleiner meisje op stal was echt zo`n enorme tuthola kakmadame.... ze kwam haar dochter ophalen en stapte uit de auto....
trok een vies gezicht en zei...:"pfffff..... wat ruikt het hier toch naar paarden zeg, het stinkt."

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 14:56

Ik heb zo'n jongetje in de les zitten. Hij stond in de hal te wachten tot ze naar binnen konden en zijn pony stond in de hal te poepen. Dat wilde hij niet opruimen want dat stonk, na de les had de pony jeuk aan zijn hoofd en zag hem voor schuurpaal aan. Zegt hij heel droog, niet doen want dan wordt ik vies. Moest zo lachen naderhand. Heb hem toen heel droog terug gezegt dat als je regelmatig vies wordt van de paarden en in de blubber speelt dat je daar groot en sterk van wordt.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:36

hahaha Haha!
Mensen kunnen soms echt heel raar reageren!

Rona, Linanda en Oackly

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:18

*LOL* Haha!
Ik ben altijd helemaal vies als ik bij de maffers ben geweest Haha!
Ben een klieder hihi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: othelloster, Vetra, Vlindy en 38 bezoekers