iemand ervaring hiermee??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

iemand ervaring hiermee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 11:16

Regendeken 0 grams vulling Euro 79,95

Maat 175 Kleur lichen 185 Kleur lichen 195 Kleur navy 205 Kleur Navy

Buitenzijde: 600D 'honingraat' ripstop, waterdicht en ademend polyester.

Vulling: Polyfill.

Voorzien van: •Dubbele borstsluiting met nylon borstvoering tegen schuren. •Loopsplitten. •Beschermbontje aan de schoft. •Naadloos op de rug. •Kruissingels welke door de deken heen sluiten. •Afneembare bilkoorden. •Staartflap. •Luxe titaniumkleurige fournituren.
0 GRAMS VULLING

is van de website the gallop.
heeft iemand ervaring met deze deken?
mag een deken uitzoeken van m'n schoonouders,
had deze deken op het oog.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:43

Het gaat over de HH toch? Ik heb hem maar dan in het bruin. Hij bevalt goed vond hem wel klein vallen bij mijn paard. Zowel aan de voorkant (sluiting) als qua lengte. Dus ik had een maatje 195 genomen ipv de gebruikelijke 1.85 die hij normaal heeft.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:06

Ik heb zelf geen ervaring emt deze deken, maar vind hem eigenlijk vrij prijzig voor 600D.

Mijn paard en een ander paard bij ons op stal hebben heel even 600 gehad en de 1 was binnen 4 weken kapot, mijn paard doet gelukkig geen gekke dingen, zoals spelen en zich laten happen, maar viel mij toch wel even vies tegen.
Ook rekte het materiaal heel erg uit, maar dat kan ook aan de deken zelf gelegen hebben, na 5 weken was het ding dus veelste groot.

Nu hebben we beide 1200D en die zijn nog steeds, ondanks spelen en happen in goede staat.

Bij Divoza hadden ze ongevoerde regendekens van ongeveer dezelfde prijsklasse, die gaan bij ons ook al maanden mee en zit nog geen beschading aan.

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 14:13

ja gaat over de hh,ga d'r nog maar eens goed over nadenken denk ik
na deze reactie's....