advertenties bespreken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

advertenties bespreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 20:03

waarom mogen er geen advertenties van marktplaats besproken worden op bokt op bijvoorbeeld vraag maar raak op paardenpraat. maar mogen er wel advertenties van ebay besproken worden op western?
is dit niet een beetje met 2 maten meten?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:23

Omdat Marktplaatsadvertenties opgezet zijn door Nederlanders en die dus geschaat kunnen worden, zeker op de negatieve manier waarop er vaak over advertenties gepraat wordt.
Ebay is in dit geval Duits of Amerikaans en dus qua verkopende partij niet relevant.
Als je het item bedoelt wat op dit moment op WN staat (Ortho-flex-zadel) is dit niet zozeer het bespreken van iets maar mensen attent maken op iets wat hier normaliter niet te koop is.

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 11:12

dat topic heb ik het ook niet over, maar ik zie veel vaker dat er een product van ebay op wn wordt gezet en dat daar dan ook commentaar op gegeven wordt. voor zover ik heb gelezen is dat commentaar ook niet alleen positief.
maar bokt is toch eigenlijk een internationaal forum? dus misschien komen die mensen van die advertentie ook wel op bokt. er zijn hier namelijk wel een aantal amerikanen en volgens mij ook wel een paar duitsers

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:29

Op WN worden wel (nieuwe) produkten besproken juist omdat WN een redelijke nieuwe tak van sport is en er dus nog veel onduidelijkheid bestaat over een aantal produkten. De foto's bij Ebay zijn dan een mooie leervoorbeeld waar mensen hun voordeel mee kunnen doen door er iets van op te steken.
Verder denk ik niet dat de Amerikanen/Duitsers van de aangeboden artikelen op Bokt komen Lachen Zo bekend is Bokt nou ook weer niet Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:32

Om nieuwe dingen als voorbeeld aan te geven, vind ik het geen probleem.
Geloof ook niet dat er een probleem gemaakt ou worden als er een nieuw soort zadel op paardenpraat gezet zou worden.

Word een advertentie negatief besproken zoals wel eens is geweest over paarden van markktplaats, dat die wel mishandeld zou zijn en dat soort penny gezever, dan vind ik ook dat het op western gesloten moet worden.
Maar ga er ook wel vanuit dat dat wel gebeurd.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:52

natuurlijk worden er wel eens Ebay-advertenties negatief besproken (die heerlijke westernbitten die het in de middeleeuwen als martelwerktuigen niet slecht gedaan zouden hebben bijv), maar ook hier kunnen mensen lering uit trekken. Dat het gebruik ervan niet 'normaal' is voor Western o.a.

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 12:53

het is duidelijk... tnx Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers