Mika heeft nieuwe ijzers...*blijblij*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 15:23

Zoals jullie misschien een hele tijd geleden wel hebben gelezen in dit : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 7&forum=15
topic, hebben we heel veel problemen gehad met de hoefsmid. De smid verloor helemaal zijn zelfbeheersing en is toen als een gek tekeer gegaan tegen Mika. In mijn ogen is hij veel te ver gegaan toen en ik ben dan ook van hoefsmid verandert.

Op aanraden van Stef heb ik kontakt opgenomen met Ric Segers, na een paar keer met hem gemaild te hebben over de problemen met Mika boodt hij mij aan om Mika te komen beslaan. Hij moet helemaal uit Dordrecht komen dus eigenlijk was ik wel verbaasd dat hij er zo'n reis voor over had, maar hij wilde me graag helpen zei hij. En als Mika een paar goede ervaringen zou hebben kan ik weer een smid hier uit de buurt nemen.

En vanmorgen was het zover! Ik had eigenlijk wel weer een beetje de kriebels was bang dat het weer op een drama uit zou lopen, maar het ging echt perfect!!!!!
Mika was zo braaf!!! En Ric is echt een kei!!!
*bedankt voor de tip Stef! Haha! *
Hij heeft een beetje met 'r zitten te knuffelen, we hebben haar een plak hooi gegeven en binnen 45 minuten stond ze vierkant op ijzers! Echt super!
Ric werkt zo rustig en praat veel tegen de pony, soms kwam ze wel eenbeetje omhoog en deed ze even moeilijk, maar dan stopte hij, weer even praten en aaien en dan kon hij ook zo weer doorgaan.... Echt ongelofelijk!!
Ik ben nu echt opgelucht, want de eerste reactie van Mika bij de geur van een hoefsmid was wel even paniek, maar ze was heel snel gekalmeerd en er was verder niets mee te doen!

Dus we kunnen weer "karren".... Haha! Haha! Haha!

En ik heb de eerste tijd geen slapeloze nachten meer van de hoefsmid! *LOL*

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 15:48

hey, da's geweldig toch!!!!
Fijn dat het zo goed ging, had niet anders verwacht Haha!

Zodra ik een probleempaardje heb schakel ik ook direct ric in (hoewel ik niet geloof dat een probleempaard voor mijn huidige smid een probleem zou zijn)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Goldwynn, Irma_Maandag, KikiCelinevs, Mark0919, sterregoud en 40 bezoekers