Begrafenis achter de rug..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Begrafenis achter de rug..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 20:14

Vandaag zou het dan toch gebeuren.. Sylvester zou worden begraven hier in het dorp..
Pff wat zag ik ongelofelijk tegen deze dag op zeg..

11.30 was het dan zover, de rouwstoet kwam het terrein op.. Mijn vriend en de vader van Sylvester droegen het kistje, wat was dat moeilijk, zo'n klein kistje en mijn vriend die vol in de tranen stond.. Verdrietig
Iedereen om mij heen storte ook in toen ze langkwamen.. De begrafenisondernemer kwam aan het woord en daarna de vader, pff die hield zich echt heel erg goed..
Als tussen muziek was Marco Borsato met Afscheid nemen bestaat niet.. ik had het hele weekend al dat nummer gemeden, omdat ik het er niet droog bij hield..Nu dus ook niet..
Het was erg mooi, er werden veel speeltjes neegelegt, vooral van Bob de Bouwer, zijn idool...
Het was wel erg mooi, maar erg emotioneel.. gelukkig heeft het weer ook gedaan wat ik had gevraagt. Het was droog!!!

Er is wel een hele last van me afgevallen nu, ik kwam vanmorgen trillend van de zenuwen uit bed en kreeg geen hap door mijn keel..
Nu gaat het gelukkig al een stuk beter.. Nog bedankt voor alle lieve berichten ook namens mijn vriend..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:17

Heel veel sterkte ermee!!!
Lijkt me een heel moeilijke tijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:19

Heel veel sterkte ermee.
Zoiets blijft onbegrijpelijk Verdrietig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:22

ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar dat wat je beschrijft klinkt vreselijk :/

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:22

Onwijs veel sterkte!
Voor jou, maar ook voor de ouders en andere familieleden en vrienden.

*voor de mensen die het gemist hadden (net als ik) heb ik het bijbehorende topic even opgezocht.
[AM] 2 jarige neefje van mijn vriend overleden..

Vreselijk zeg, zo jong Verdrietig

:evaw:

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:47

Vreselijk, heb hier even geen woorden voor (had het vorige topic ook even gemist).
Kennissen van mij hebben kort geleden ook hun 3-jarige zoontje moeten verliezen. Daarbij was de klap al groot, maar wisten ze vanaf de geboorte dat hij in feite geen levensverwachting had.

Maar in dit geval lijkt het me extra moeilijk. Zo'n gezond kereltje, en dan ook nog naar huis gestuurd met een verkeerde diagnose

Sterkte....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:18

Richtje schreef:
Vreselijk, heb hier even geen woorden voor (had het vorige topic ook even gemist).
Kennissen van mij hebben kort geleden ook hun 3-jarige zoontje moeten verliezen. Daarbij was de klap al groot, maar wisten ze vanaf de geboorte dat hij in feite geen levensverwachting had.

Maar in dit geval lijkt het me extra moeilijk. Zo'n gezond kereltje, en dan ook nog naar huis gestuurd met een verkeerde diagnose

Sterkte....


Sterkte.....

Richtje,een kind verliezen is altijd erg ook al waren de levensverwachtingen niet groot het is toch een mensje geweest waar die kennissen heel veel van hebben gehouden 3 jaar lang!Het een is nooit erger dan het ander in dit geval.Beide kindjes hadden ouders die ze eigenlijk niet nog niet hadden willen missen en die hun nog zoveel liefde hadden willen geven.Hoe oud het ook is,welke levensverwachting dan ook het blijft altijd je kind.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:21

Heel veel sterkte *knuffel*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:21

binky"]
[quote="Richtje schreef:
Vreselijk, heb hier even geen woorden voor (had het vorige topic ook even gemist).
Kennissen van mij hebben kort geleden ook hun 3-jarige zoontje moeten verliezen. Daarbij was de klap al groot, maar wisten ze vanaf de geboorte dat hij in feite geen levensverwachting had.

Maar in dit geval lijkt het me extra moeilijk. Zo'n gezond kereltje, en dan ook nog naar huis gestuurd met een verkeerde diagnose

Sterkte....


Sterkte.....

Richtje,een kind verliezen is altijd erg ook al waren de levensverwachtingen niet groot het is toch een mensje geweest waar die kennissen heel veel van hebben gehouden 3 jaar lang!Het een is nooit erger dan het ander in dit geval.Beide kindjes hadden ouders die ze eigenlijk niet nog niet hadden willen missen en die hun nog zoveel liefde hadden willen geven.Hoe oud het ook is,welke levensverwachting dan ook het blijft altijd je kind.
[/quote]

Zal je even pb-en met het hele verhaal, het was in dit geval heel dubbel....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:23

jeetje zeg!!

heel veel sterkte met dit verlies, voor iedereen die er mee te maken heeft Ach gut

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:27

Ik had het andere topic ook gelezen, echt heel erg! Er wordt ook nog te vaak een verkeerde diagnose gesteld helaas(en helaas overkomt een huisarts hier uit de buurt dat vrij regelmatig... Frusty )

Heel veel sterkte!

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:41

Pfoe, dat zal een zware dag zijn geweest idd... moeilijk hoor... veel sterkte Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:45

nog maals heel erg veel sterkte! Voor jou, maar zeker ook voor je vriend!

Ach gut

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:55

Het is onbegrijpelijk, zo jong... veel sterkte! Ouders zouden nooit hun kinderen mogen begraven... het is vreselijk Verdrietig Nogmaals, heel veel sterkte met dit verlies

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:04

Ik had het topic ook gemist, wat ontzettend erg Verdrietig
Heel erg veel sterkte allemaal, echt vreselijk..

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 07:58

Sterkte, meer woorden kan ik niet vinden.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:01

vreselijk zeg..om zo'n jong kereltje te moeten begraven..
heel veel sterkte

Liefs Marloes

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:06

Vreselijk....hoe vaak je dat niet hoort dat artsen een verkeerde diagnose stellen...
Heel veel sterkte aan jou, je vriend en naturlijk de ouders en iedereen die om het ventje gaf.Verdrietig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:11

Wat vreselijk. Ik wens jullie heel veel sterkte...

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:12

Jeetje wat vreselijk!! Ik had het andere topic ook niet gezien. Dus bij deze nog gecondoleert.
Wat erg zo'n gezond mannetje Verdrietig Het is niet eerlijk
Heel veel sterkte de komende tijd!!

En Binky wat jij zegt is helemaal waar, geen andere woorden voor!!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:13

Ach jeetje... wat ontzettend naar om mee te maken, zo piepklein nog.. Echt oneerlijk.. Scheve mond

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 15:32

Dank jullie wel.. pff vandaag komt wel alle spanning eruit.. bah, heb hoofdpijn en vreselijk moe, maar dat gaat wel weer over.. vanavond vroeg op bed!!..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:44

Jeetje wat erg zeg. Ik had het andere topic ook nog niet gelezen. Bij deze dus nog gecondoleert.
Heel veel sterkte, voor jou en je vriend en de rest van de familie natuurlijk. Ach gut

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:48

heel veel sterkte, voor iedereen!!! Ik hoop dat de begravenis toch mooi is geweest...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:02

Een jongetje van 2 jaar begraven... Het leven is soms echt niet eerlijk.
Sterkte.

זכור


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie