K*t, eerst alles geregeld en nu gaat het niet door :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 11:52

Zaterdag vroeg ik aan Akerna of zij voor mij ff in de kleintjeskrant van Apeldoorn wilde kijken of er een kamer te huur in stond. Tot mijn grote verbazing was dat ook zo en ze gaf me een nummer, want er stond een kamer te huur in het centrum in....
Ik dus meteen bellen, maar er werd niet opgenomen. Ik heb denk ik wel 20 keer gebeld, maar geen gehoor.
Zondag nog maar de hele dag door gebeld, weer geen gehoor. Toen belde ik gistermorgen vanaf mijn werk weer en toen kreeg ik ein-de-lijk iemand aan de telefoon. Ik dus vragen naar die kamer, maar die was al verhuurd. Die man vertelde mij dat hij vanaf zaterdagochtend dat die advertentie in de krant stond de hele dag door gebeld was. Hij had wel 50 mensen die geinteresseerd waren, en op een gegeven moment heeft hij de stekker van de telefoon er maar uitgetrokken. Ik belde dus blijkbaar daarna.
Maar, zei hij, toevallig is er nog een andere kamer. Ook vlakbij het centrum. En ik moest dan maar meteen gisteravond komen kijken om 19.00 uur, want daarna kreeg hij nog andere mensen. Dus ik gisteravond meteen uit mijn werk naar de trein geraced, bijna een uur heen naar Apeldoorn. Daar aangekomen waren gelukkig Gerdien (shaienne) en haar moeder zo lief mij van het station af te halen en naar dat adres toe te brengen. Dus ik daar aangekomen, (ik was vet zenuwachtig) aangebeld, ik was te vroeg, maar een andere bewoner van dat huis deed open. Ik heb binnen even gewacht en Gerdien is toen ff met haar moeder naar Wiessel gereden, want ze moest nog ff iets met frans bespreken...
Na een kwartier wachten in het halletje kwam die man. Hij mij de hand schudden en wij naar boven. Het ging om een kamer op de tweede verdieping, op de zolder. Het was een leuke kamer van ong. 3.5 bij 4.5, alleen de muren waren schuin. Aan een kant was er een grote dakkapel met een heel groot raam en aan de voorkant was er ook nog een raam. Met eigen wastafel en gezamenlijke keuken en douche met rest van de bewoners (is soort studentenhuis, alleen niet met studenten, want die zijn er niet echt in Apeldoorn)
Nou, die man zei na 5 minuten, okee jij bent volgens mij wel een net meisje blabla, ik verhuur de kamer aan jou, ondanks dat ik de anderen nog niet heb gezien.
Ik dus helemaal blij!! Had ik eindelijk een kamer!! En prima ligging tov het centrum etc. 17 december komt namelijk toch wel erg snel dichtbij! (op die dag wordt het huis in Hilversum waar ik nu woon, opgeleverd aan de nieuwe mensen...)
Nou alles geregeld, intakeformulier voor de gemeente ingevuld en afgesproken dat ik de kamer per 1 december zou betalen en dus huren. Ik zou hem vandaag nog even bellen voor zijn rekeningnummer, zodat ik de borg kon storten en er dus zeker van was, dat die kamer voor mij was....
Ik helemaal blij, Gerdien en haar mams kwamen mij weer ophalen en gingen ook nog even kijken. Die waren ook helemaal enthousiast, alles was dus perfect. Ik ben toen weer afgezet op het station in Apeldoorn en weer een uur terug in de trein naar huis gegaan. Eenmaal thuis meteen die mensen waarbij ik woon op de hoogte gesteld en zij ook blij, meteen Renate gebeld, dat ik de kamer had en om te bedanken omdat zij dat geregeld had (tenminste tel.nr. had gegeven
Haha! ) toen mijn moeder in Frankrijk gebeld om te vertellen dat ik een kamer had aan de Bosweg (zij heeft daar vroeger praktisch tegenover gewoond) en toen was zij ook helenmaal blij, want ze vond het heel vervelend toen ze had gehoord dat ik dus niet meeging naar Belgie (wat een maand geleden gemeld werd.. Boos!) omdat zij dan net in Frankrijk zou zitten voor 3 maanden en zij mij dus niet kon helpen met iets nieuws zoeken, en omdat er in ons huis oppassers zitten ik daar ook niet echt naartoe terugkon.....
Ook maar meteen mijn vader, geregeld dat hij en mijn broer gingen helpen verhuizen..... alles dus prima geregeld.
Toen maar gaan slapen, wat niet echt wilde lukken, omdat ik veel te blij en opgewonden was dat het allemaal gelukt was.... Gaaaap uiteindelijk toch maar in slaap gevallen Slapen

Goed, ik heb dus vanochtend gebeld naar die man voor zijn rekeningnummer. Dus ik zeg mijn naam en dat ik nog ff zou bellen voor de borg (is al oude man), zegt hij, "Ik vind het heel vervelend, maar hij is al verhuurd. Gisteravond belde mijn broer mij, dat hij gistermiddag mensen voor de kamer had gehad en dat zij al een maand huur en borg mee hadden genomen" De kamer (mijne!!) was dus al verhuurd aan iemand anders!! Godver!! ja hij vond het ook heel sneu, hij wilde mij graag als huurder (okee, beetje pleister op de wond Lachen ) en als hij deze week toevallig nog iets anders had (hij heeft meerde huizen schijnbaar) dan zou hij me zeker bellen.
Ja daar heb ik nu ook niks meer aan. daar zit je dan. Gisteravond was alles nog helemaal perfect, ik had al bedacht waar ik wat in de kamer neer zou zetten.... stort vanochtend alles in een klap in elkaar! Verdrietig Boos! Frusty
Echt heel erg stinkmodder!! Verdrietig
Ik heb me nu meteen maar ff ingeschreven in zo´n kamerbemiddelingsbureau in Apeldoorn, die had ik nl net gebeld of zij toevallig iets hadden voor ik me in ging schrijven... (dat kost me alleen wel 65 piek inschrijfkosten en bij een geslaagde bemiddeling 75% van de huur! Boos! )
Toen ook nog ff een vriendin van een vriendin van mijn moeder (jaja) in Apeldoorn gebeld, want ik had gehoord dat zij, nadat ze het verhaal had gehoord van haar vriendin (nog duidelijk? Verward ) over dat ik een kamer zocht in A, wel een kamer in haar huis wilde verhuren. Nu heb ik morgenavond een afspraak met haar (moet ik Gerdien nog maar ff lief aankijken! Lachen ) en dat kamerbemiddelingsbureau maakt ook een afspraak voor mij met die eigenaar van een andere kamer die dus vrij is. het probleem daarbij uis, dat er nog 4 anderen zijn en de eigenaar dus de laatste keus heeft, dus we hopen maar op het beste....

Dit wou ik maar ff zeggen. Ik voel me nu echt zwaar kl*te. Moet ik straks ook weer iedereen gaan zeggen dat het niet doorgaat..... Boos!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:02

aan de bosweg een huis? hmmm volgens mij ken ik dat wel en dan mag je blij zijn dat je daar niet zit (drugs enz) maar hopelijk lukt het nu wel. ik duim voor je en als ik wat weet (doe ik niet) laat ik t weten.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:19

aaaaah echt jammer joh! Je was echt zo blij! Ik vind dit echt heel erg banketstaafig voor je.

Hopen dat je snel weer een andere kamer vind, ik help mee zoeken.

En ik breng je er natuurlijk heen hoor!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:22

bosweg is idd niet zo zit meteen naast zo'n verslavingskliniek.

arme doree.. misschien kun je in nood bij mieke en Frans intrekken en vanaf daar verder speuren???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:24

Mhh je wordt gewoon NIET geaccepteerd in Appeldoorn NIET ZO RAAR HOOR Frusty raar volk Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 12:24

tja, Pris, aPPeldoorners (wel met dubeel p, he Knipoog ) zijn nu eenmaal een beetje raar....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:25

Bah, balen voor je Doree
Ik hoop dat je snel een leuke kamer vindt.
Hang zoveel mogelijk advertenties op, supermarkten in Apeldoorn, kranten, Internet enz ..
Maar dat heb je vast al allemaal gedaan Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: puma op 2001-11-20 12:25 ]</font>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:47

blijf lekker in H'sum wonen. Daar is nog genoeg te vinden denk ik. Bovendien gaat er niets boven het Gooi!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 12:55

Maar ik wil hier niet blijven!! Ik wil naar Apeldoorn omdat daar een heleboel mensen wonen die ik ken... en daar staat Balou en de andere beesten in Wiessel....

_________________
Balou, Mowgli en wij!! Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-20 14:43 ]</font>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 14:48

ik vind het echt zoooo ontzettend k*t!! Had me er helemaal op verheugd en nu gaat alles niet door... Verdrietig zoals het nu is, heb ik dus straks een probleem....
Moet ik dus het huis uit en heb ik nog niets nieuws... Frusty
Ik sta dan niet op straat ofzo... maar toch... bij vreemde mensen in mijn eigen huis gaan zitten, heb ik ook niet echt veel trek in en naar mijn vader (heb niet zo´n hele goede band met hem, maar das lang verhaal) is ook niet echt ideaal...

En Kim, ik zou op zich wel naar Wiessel kunnen, mag vast wel van Mieke, ze had ook al voorgesteld om op hans´ ( Huilen Misselijk ) oude kamer te gaan zitten (die is nu verhuurd aan Pim en Lilian, maar misschien kon ik die dan wel tijdelijk van hen huren zei ze) en ik mag ook vast wel gewoon een tijdje bij hen wonen, maar dat vind ik ook zo vervelend om te vragen, ze doen altijd al zoveel voor mij......
Het is gewoon allemaal heel erg stinkmodder Verdrietig Boos! Verdrietig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:09

ja ik snap het, het is echt zo vervelend! ach, er komt vast wel weer wat, het komt vast goed joh

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:41

he sjit man!!!! echt balen!
dus we moeten weer verder met de oogjes en oortjes openhouden om doree aan n kamer te helpen!
maar wel raar zoals t gegaan is dan zeg! helaas dat er nu niets meer aan te doen is he

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 17:39

Ja blijf maar zoeken voor mij.... Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:43

he meid, wat balen nu zeg. je was zo opgetogen gister. echt kl*te Boos!

zal iig weer voor je verder zoeken.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 12:52

dat is balen dododee.

gewoon blijven zoeken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 16:27

Ja dat ga ik ook maar doen, ben niet meteen uit het veld geslagen....
Het is alleen heel erg poedersuiker als je denkt dat gelukkig alles voor elkaar is en dat dat dan opeens niet zo blijkt te zijn.... Boos! Frusty

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 16:42

joehoe doree ik ben er ook nog!!!!!!!!!!!!!!!

enne de bosweg is juist super helemaal geen drugs enzo! vette kakbuurt!Ik pas op bij de vonderlaan en dat is een zijstraat van de bosweg! Supergrote luxe huizen geweldig gewoon!

Als t echt niet lukt geef je ff een gil he! en we moeten ff meeten binnenkort!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 16:53

Ja, ik weet dat jij er ook nog bent... maar ik vind het zo banketstaaflig om te vragen...Ik bedoel ik wil jou niet belasten met mijn problemen, bovendien ken je me helemaal niet! Weet wel wat voor monster je dan in huis haalt ( Haha! Extreme duivel ) nee hoor grapje...
En ja, we moeten zeker binnenkort ff meeten!!
Ga trouwens vanavond weer ff naar A, naar die vriendin van de vriendin van mijn moeder (jaja)
maar vind het ook zo banketstaaflig om daar heen te gaan, want dan gaat zij dus eigenlijk een kamer aan mij verhuren omdat ik omhoog zit, niet omdat ze sowieso al wilde verhuren... Frusty
Maar goed, kop op en we zien het wel.....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 16:56

het komt wel goed.
enneh bij die bosweg kom je maaike veeeels te vaak tegen. (der vriendje woont er ind e buurt) dus weees blij. en als je wil dat er briefjes in de diverse supermarkten van Apeldoorn komen te hangen moiet je t zeggen. wil best briefje schrijven voor je en ophangen (zolang ik er maar op mag zetten dat je dildodee heet:D )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 16:59

hopen dat die kamer van vanavond wat is. ik hoop het echt zo voor je!

tot strakjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 17:00

Nou Malein, dat wil ik wel!! En ook in de jouwe (je werkt toch in supermarkt) en tuurlijk mag je er opzetten dat ik Dildodee heet.....(krijg ik natuurlijk allemaal vrouwen die reageren!! Haha! )
Moet je er maar opzetten dat ik heel liefff ben en met spoed een kamer zoek en dan mijn telefoonnummer, maar daarvoor moet je me dan maar ff pb´en!!! Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, aliida, aniek_joefy, Anne., Anomien, Bianca_v_s, Drico, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, MagicBullet, Pellelilly, Pferdchen, RianC, Tomboy0, Vuri, Westhof, xelle, xLiez, xRaisin en 53 bezoekers