Foto's van Charmotte!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Foto's van Charmotte!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 16:16

Omdat er toch wel wat fans op Bokt zijn van Charmotte Haha! Hier wat foto's...

Ik verzorg haar al een hele tijd niet meer, gister ging ik ff langs om te kijken hoe het met haar ging... Haar dochter Bucephala stond er niet (die is misschien ergens naar een stal waar ze beleerd wordt? Ze is bijna 3...), echt wel zielig...

Bij de wei aangekomen zagen we haar niet, dus gingen we via de achterkant waar je wel de hele wei ken zien en daar stond ze dus:
Afbeelding

Toen gingen we dus weer naar de voorkant, ik riep haar de hele tijd maar ze kwam maar niet, stond wel de hele tijd te kijken maar ze deed geen stap.... Toen ging ik een stuk doorlopen zodat ik dichterbij kwam, riep ik weer en toen ging ze hinniken en kwam ze wel naar het hek Lovers
Afbeelding

Er zaten allemaal takken in haar manen en staart Bloos!
Afbeelding

Er zat schrikdraad bij het hek, dus ik kon niet goed bij haar.... Ik had wel de stalsleutel bij me, maar ik vond het een beetje te brutaal om zomaar naar binnen tegaan aangezien ik daar al heel lang niet meer kom...
Ze is best schuw bij haar hoofd, het is me gelukt om die grote tak eruit te krijgen maar de rest niet Tong uitsteken
Afbeelding

Ik zit te denken om haar weer te gaan verzorgen (als dat mag van de eigenaar en ze nog geen nieuwe verzorgster heeft). Ik rijdt nu op een hele leuke stal, maar daar moet ik betalen, kan ik niet gaan wanneer ik wil en die paarden worden goed verzorgd. Bij Charmotte is het gratis, ken ik gaan wanneer ik wil en zij kan de verzorging en aandacht wel heel goed gebruiken denk ik.... OK dan!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:49

Superpaardje (jes ik ben eerste!!!)

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:53

leuk paardje om te zien! Ik zou me alleen niet te druk maken om de takken... die heeft Maurits ook wel eens in zn manen hangen als ik hem van het land haal, soms is het echt een zwerver! (en Maus wordt echt wel heel goed verzorgt!!) Waarom ben je eigenlijk met haar gestopt?! Als ik het zo lees ben je nog hartstikke gek op dr en moet je gewoon weer beginnen hoor Lachen Veel succes iig en you go girl! Doe wat je het beste lijkt Lachen

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 22:27

Jah toen ik haar verzorgde had ze die takken ook gewoon, ziet er idd niet uit maar je doet er weinig aan Tong uitsteken
Charmot ging samen met haar veulen Bucephala voor een tijdje naar een andere stal, de eigenaar zou mij bellen als ze weer terug waren maar hij heeft nooit gebeld.. Ik ben nog een tijdje gewoon geweest, steeds bericht achtergelaten maar niks gehoord, oftewel; ik was niet meer welkom....
Vraag me niet waarom Verward

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:38

die is misschien ergens naar een stal waar ze beleerd wordt? Ze is bijna 3...), echt wel zielig... waarom vind je dit zielig dan?

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:29

Hej Charmeurtje!

Mijn vroegere lievelingspony op de manege waar ik heb leren rijden Haha!
Hebben ze Fripon ook nog????

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 10:04

Neej Fripon is al heel lang dood Verdrietig Toen ik Charmot ging verzorgen was hij net overleden.... Ik heb hem 1x gezien...

Citaat:
die is misschien ergens naar een stal waar ze beleerd wordt? Ze is bijna 3...), echt wel zielig... waarom vind je dit zielig dan?


Omdat ze nu helemaal alleen staat, toen Fripon (haar vorige maatje dus, een shetlander...) er nog stond was ze veel vrolijker dan toen hij er niet meer stond natuurlijk... Toen kreeg ze haar veulen Bucephala en knapte weer wat op, nu is Bucephala weg en staat ze weer in dr 1tje de hele dag heel zielig voor dr uit te staren

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:54

Fripon heeft een vriendin van mij (Tabasco hier op bokt) heel lang geleden verzorgt en wij hebben allebij nog op hem gereden.. En door mijn bemiddeling hebben deze mensen Charmeur (Charmotte) leren kennen..

Misschien kunnen ze er een shetje bij nemen.. is Charmeur ook niet meer zo alleen??

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:59

leuk paardje hoor! ik hoop voor je dat je nu wel welkom bent en dat je dr weer gewoon mag verzorgen! Pling

Tutu

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:03

Ik zou Charmotje weer gaan verzorgen, die eigenaar is namelijk gestoord. Maar echt! kan daar niet echt op ingaan, maar neem het van mij aan!