Jaaaa, auto gekocht :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Jaaaa, auto gekocht :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 00:42

Oh, ik ben zo blij, we hebben een auto gekocht Haha!
We zijn net terug van het verre Zuid-Limburg. Hele aardige mensen en auto is in goede staat! Alleen een klein roestplekje boven de wielkast. Maar verder is ie super, we hebben er ook al in gereden en hij rijdt heel fijn! Maakt geen bijgeluiden ofzo Haha!
We hadden een vriend van ons meegenomen die expert is in auto's, dus die heeft hem van top tot teen onderzocht. Ben met hem even een proefrit wezen maken en hij heeft hem meteen even goed uitgeprobeerd Schijnheilig We hebben maar meteen een goed zandpad genomen waar we de 4x4 hebben geprobeerd. De auto slaagde met glans voor de test Haha!

Vrijdag gaan we hem ophalen en dan wordt ie onder mijn moeders naam verzekerd, dat scheelt namelijk nogal wat Haha!
Aaaahhhhh, ik ben zo blij Haha!

Dit is hem:
Afbeelding

Alleen na de proefrit was ie iets viezer Schijnheilig

Hoe vinden jullie hem?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 01:13

Helaas,
de foto doet het niet.
Ben wel erg benieuwd!

Iig heel erg gefeliciteerd en veel schadevrije gelukkige kilometertjes ermee toegewenst! Party!!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 01:40

Héél veel plezier met je autootje (maar daar voorzie ik geen problemen in Lachen ) Afbeelding

Semper erit denique omnia


      Sterre

      Berichten: 15226
      Geregistreerd: 23-08-01
      Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 01:46

      Jammer, ook hier een kruisje ...
      Wat voor auto is het ??

      iig Ook van mij gefeliciteerd met de nieuwe auto Lachen !

      Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
      Welkom lieve Mila <3 !
      Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

      sharonaollie

      Berichten: 6442
      Geregistreerd: 05-06-03
      Woonplaats: Utrecht

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 02:07

      luke auto OK dan! veel plezier ermee OK dan!

      Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

      Carlaa

      Berichten: 2867
      Geregistreerd: 25-03-03
      Woonplaats: Drenthe

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 03:39

      Rinske, ik zie hem hoor! Thanks voor je sms, vond het leuk te lezen (kon helaas zo snel niks terug sturen en dacht: ik pb haar later wel even!)!

      Hij is super en ik snap dat je er heel blij mee bent! Jij een nieuwe auto, ik een nieuw Joepje! Haha! Heel veel plezier ermee en we moeten maar eens gaan offroaden dan he? *LOL*

      Samantha_

      Berichten: 10797
      Geregistreerd: 20-12-02

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:41

      Leuke auto hoor!
      Veel plezier ermee!

      lies

      Berichten: 9624
      Geregistreerd: 09-11-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:53

      Leuk autootje! Gefeliciteerd Lachen
      Hij lijkt op de Samurai Pepper van mijn moeder, zelfde kleurtje, zelfde kap, etc.

      Even over het verzekeren; In principe mag het niet wat jullie doen, tenzij je jezelf als regelmatige bestuurder van de auto aangeeft (maar dat zal niet, want dan betaal je net zo veel als zelf verzekeren). Als je dat niet doet pleeg je simpelweg fraude en zou er weleens moeilijk gedaan kunnen worden als je een ongeluk veroorzaakt. Niet te vergeten dat je moeder ook nog eens haar no claim kwijtraakt. En je bouwt zo zelf geen schadevrije jaren op. Zelf weten natuurlijk, maar ik zou het niet doen.

      זכור

      Scum

      Berichten: 33099
      Geregistreerd: 11-08-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:27

      ... ik zie alleen maar een kruisje

      Rinske

      Berichten: 25110
      Geregistreerd: 16-04-02
      Woonplaats: Loon op Zand

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 10:31

      lis schreef:
      Leuk autootje! Gefeliciteerd Lachen
      Hij lijkt op de Samurai Pepper van mijn moeder, zelfde kleurtje, zelfde kap, etc.

      Even over het verzekeren; In principe mag het niet wat jullie doen, tenzij je jezelf als regelmatige bestuurder van de auto aangeeft (maar dat zal niet, want dan betaal je net zo veel als zelf verzekeren). Als je dat niet doet pleeg je simpelweg fraude en zou er weleens moeilijk gedaan kunnen worden als je een ongeluk veroorzaakt. Niet te vergeten dat je moeder ook nog eens haar no claim kwijtraakt. En je bouwt zo zelf geen schadevrije jaren op. Zelf weten natuurlijk, maar ik zou het niet doen.


      Bij de verzekering zeiden ze dat het geen probleem was, en volgens mij doet de helft van de jonge autokopers het zo. Maar het is de bedoeling dat mijn ouders er ook in gaan rijden, dus die blijven dan waarschijnlijk als bestuurder staan Lachen

      Ik snap alleen niet waarom ie het niet doet, zal hem eens op mijn eigen server zetten Lachen

      Rinske

      Berichten: 25110
      Geregistreerd: 16-04-02
      Woonplaats: Loon op Zand

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 12:39

      Ok, we oen waarschijnlijk idd de verzekering op mijn naam, omdat de auto ook op mijn naam komt. Dan bouw ik zelf schadevrije jaren op ( als het goed is Tong uitsteken ). We hebben zowieso via het bedrijf van mijn moeder 33% korting op depremie, dus dat is behoorlijk wat! Lachen

      Hier de foto van de auto. Het is een Suzuki Samurai uit 1988.
      Afbeelding

      Cassidy

      Berichten: 75551
      Geregistreerd: 08-08-01
      Woonplaats: Purmerend

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:44

      Leuk karretje hoor! Kan/mag hij een trailer trekken?

      Je suis Charlie.

      Anoniem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:46

      Hij's mooi hoor Knipoog Geniet er maar van, alleen had je niet een ander kleurtje kunnen kiezen? Ik houd niet van rood Maar de type is wel erg mooi, nog meer complimenten gewenst??? Tong uitsteken

      animals
      Berichten: 3343
      Geregistreerd: 14-08-03
      Woonplaats: 't Harde

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:52

      eel plezier met je auto'tje haha als mij ma die auto ziet dan wil ze die hebben ahaha maa rja mag die ook een trailer trekken?

      Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

      Buitenzorg

      Berichten: 10818
      Geregistreerd: 02-10-01
      Woonplaats: Spijkenisse

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:57

      Hij ziet er zeker netjes uit voor een 88-er! Gefeliciteerd!

      Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
      Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

      Rinske

      Berichten: 25110
      Geregistreerd: 16-04-02
      Woonplaats: Loon op Zand

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 14:39

      Hij mag geen trailer trekken, het is maar een 1300 motortje en de auto weegt maar 895 kilo Haha! Ik denk dat dan de trailer met de auto aan de haal gaat Schijnheilig
      Het zijn gewoon super leuke autootjes! En ze zijn heel gewild, daarom liggen bij bedrijven de prijzen vaak belacheljik hoog. Wij hebben deze particulier gekocht, en een nette prijs betaald.

      En Animals, als je ma zo'n autootje wil moet ze eens op marktplaats kijken, daar staan er genoeg! Lachen

      Mireille

      Berichten: 41893
      Geregistreerd: 06-01-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:41

      Inderdaad een leuke auto!
      Gefeliciteerd er mee Haha!

      Ziet er ook netjes schoon uit (voor hoelang? Knipoog)
      Veel plezier er mee!

      Mijn naam is haas.

      Incognito! 8-)

      Carlaa

      Berichten: 2867
      Geregistreerd: 25-03-03
      Woonplaats: Drenthe

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:42

      Fairie schreef:
      Ziet er ook netjes schoon uit (voor hoelang? Knipoog)
      Veel plezier er mee!


      Haha, vast niet voor erg lang, of wel Rinske?
      Deze autootjes horen eigenlijk ook helemaal niet schoon, foei! Haha!

      Rinske

      Berichten: 25110
      Geregistreerd: 16-04-02
      Woonplaats: Loon op Zand

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 15:17

      Nou uhm hij was zeg maar na de proefrit al niet meer schoon Schijnheilig
      We zagen een zandweg daar met wat plassen, dus die moesten we natuurlijk even uitproberen. We vroegen ons al af of we hem vies hadden gemaakt en toen we uitstapten werd ons vermoeden bevestigd: We hadden idd wat viezigheidjes meegenomen van het pad Schijnheilig


      Tessebes

      Berichten: 18524
      Geregistreerd: 09-09-02
      Woonplaats: Den Haag

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:21

      Coole bak hoor!
      Ik zou alleen als ik zo'n wagentje zou kopen er wel een trailer mee willen kunnen trekken.

      Faline

      Berichten: 7798
      Geregistreerd: 22-10-01
      Woonplaats: Berltsum

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:24

      Cwl autootje hoor Haha! Ik heb zelf ook een suzuki, een Vitara, ook een jeepje Haha! Zijn echt mijn favo autotjes (en met de 4x4 ben je wel blij hoor, vooral als je van die dagen hebt als afgelopen week )

      (moet die van mij alleen ook allang weer eens een grote schoonmaakbeurt geven... Hij ziet er echt niet uit, van binnen niet en van buiten ook niet Tong uitsteken)

      Scum

      Berichten: 33099
      Geregistreerd: 11-08-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:29

      Ik vind terreinwagens zowiezo wel gaaf. Ik zou wel een Sanyong willen, of de Opel terreinwagen. (met achterbank natuurlijk). Alleen zuipen die dingen wel benzine.

      Rinske

      Berichten: 25110
      Geregistreerd: 16-04-02
      Woonplaats: Loon op Zand

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 15:34

      Idd, ze zijn niet echt zuinig, deze rijden iets van 1:10, 1:11. Maar we hebben deze expres genomen, omdat hij zo licht is, anders betaal je je scheel aan wegenbelasting. Hij kan dus geen trailer trekken, maar goed, die hebben we niet eens Haha!

      En Scum zo'n Opel Frontera is idd ook heel gaaf! Komen ook goed het terrein door! Lachen

      Scum

      Berichten: 33099
      Geregistreerd: 11-08-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:40

      En grijs kenteken, daar kun je tegenwoordig ook bijna niet meer aankomen. 1 op 10 valt volgens mij nog best mee voor een terreinwagen hoor.
      Jaah, Frontera bedoelde ik. Ik ken iemand die hem in het donkerblauw heeft en dat is zooo mooi!

      Carlaa

      Berichten: 2867
      Geregistreerd: 25-03-03
      Woonplaats: Drenthe

      Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:51

      Ik heb de voorganger van deze, een SJ. Mijn erijdt 1 op 12/13, dus dat is nog heel netjes voor zo'n oud beestje! Frontera's zijn ook echt gaaf, maar ik ga dan meervoor de Jeeps, Landrovers of Gallopers...


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Annienke, Balou_k, Exorcizamus, grace1989, Grainey, IASCrawler, leonie1988, Sizzle, YandexBot en 172 bezoekers