de hond en de katjes *siamsmeesjes*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

de hond en de katjes *siamsmeesjes*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 23:48

Afbeelding
Hoi ik ben Laika AKA Schaappie, omdat ik zo lief en onschuldig als een lammetje ben Schijnheilig
Ik ben 9 jaartjes jong en een mechels herdermeissie, een heel erg verwend meissie mag ik wel zeggen, ik lig overdag en sávonds lekker op de bank, mag altijd mee naar de paardjes en slaap lekker bij mijn 2 baasmensjes in bed.
Het liefst tussen ze in want dat is lekker warm...ze klagen alleen altijd zo over het deken en plektekort...oja...en mijn nagels in hun rug zetten wordt ook niet op prijs gesteld.....stom toch...daarmee toon ik mijn affectie Haha!
Afbeelding
Zoals ik al zei...een echt Schaapje....alleen afentoe een klein wolfje onder mijn vachtje Tong uitsteken
Afbeelding
Oja...er wonen ook nog KATTEN bij ons.....het enige leuke aan die KATTEN is dat ik lekker al hun speeltjes kan slopen Haha!
Die witte is Zoozoo *ja zo heet dat ding echt Haha! * hij is een foreign white siamees....van hem heb je weinig last, hij is al 6 en zijn enige jeugdigheid komt omhoog als er eten in het spel is, ik ben groter dus krijg altijd lekker meer Tong uitsteken
Die andere is Georgie, hij is bijna 4 en ach.....hij is de slechtste niet.
Baasje zegt dat hij een kruising siamees/balinees is...vandaar de pluimstaart *kan je ook leuk mee spelen, tenzij hij het doorheeft en dan zijn nagels even uitgooit*

Deze twee vallen erg mee.....ok het blijven katten maar er valt wel mee te leven.

Baasje zegt dat zij het niet leuk gehad hebben in hun eerste jaren...de hele dag in een klein kamertje, niet mogen praten tegen de mensen want dan kregen ze straf, kleine kindertjes die aan hun staart trokken en de hele tijd geschreeuw.
Zoozoo heeft er bijna 3 jaar ingezeten en daarom mauwt die zo raar en kan die niet spinnen zegt de baas...als die mauwde kreeg die klappen en geaaid en gekroeld werd die nooit dus spinnen zit er niet in.
Nu doet die soms vanuit het niets heel hard MAUWWWW, dan schrikt iedereen, want hij is er nog niet zo goed in, stoot ook alles om in het kozijn waar moeder de baas dan neit blij mee is maar ze weet dat hij het niet expres doet, hij is het gewoon niet gewend los te lopen.
Voor hem doe ik dus weleens extra lief.


Afbeelding
Maar DIT is Flyboy......2 jaartjes jong....2 jaartjes en 3.1 kg ellende Haha!
Hij ligt de hele tijd in mijn mand...en als ik er in lig gaat die op me liggen!!!
Ook gaat die de hele tijd op mijn plekkie op de buik van de baas liggen, en douwt me dan heel sneaky opzij....
Het is maar dat je zo leuk met hem kan spelen anders had ik hem allang het huis uitgezet.
Flaai is trouwens een oosters korthaar cinnamon.
Omdat zijn familie een paar keer ziek was geweest mocht hij niet meer jonkies maken, dus toen kwam die met 10 maanden, zonder balletjes bij ons terecht.
Stiekum is die mijn allergrootste vriend Lovers

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:57

Prachtig verhaal!

Wat kan jij goed schrijven Laika, moet je vaker doen. En dan eens over de streken van het baasje.

Katten kunnen soms heel sneaky zijn, ik weet het.

geniet jij maar lekker van je plekkie in bed.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:58

Aaaach schattig, leuk verhaal ook erbij haha...
Maar een hond in bed ehm haha, die van ons ligt gewoon in zijn mand, beter voor ons beiden Schijnheilig Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 00:07

Heike schreef:
Prachtig verhaal!

Wat kan jij goed schrijven Laika, moet je vaker doen. En dan eens over de streken van het baasje.

Katten kunnen soms heel sneaky zijn, ik weet het.

geniet jij maar lekker van je plekkie in bed.


Dank u dank u, Ik is opgevoed he..in tegenstelling tot die KATTEN...kunnen niet eens een fatsoenlijk woord nederlands.

Mijn baasje heeft geen streken hoor, alleen doet ze me in zo´n paardenmand als haar paard losloopt...maar dat is voor mijn eigen veiligheid hoor, dat stomme paardenbeest liep me verleden bijna omver...en dat alleen maar omdat ik de hele tijd aan het springen was...had van baasje gehoort dat ze dat niet kon...dus dacht doe het even voor.....volgende keer zal ik er niet meer: "Ik kan het lekker wel" bijroepen...misschien dat dat helpt.
Maar als ik uit de paardenmand gelaten wordt ben ik alles vergeten hoor...wil wel boos zijn..maar heb haar dan al minstens heel erg lang niet meer gezien, en dan doe ik toch liever knuffen en gek om haar heen springen *is ook affectie tonen toch?

En Ineke IK is een speciale hond, IK mag dat Haha!
Alleen ging mama baas verleden keer heel hard schreeuwen.....was vanuit paardenstal gelijk op bed gesprongen...was beetje modderig Bloos

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:38

Sily schreef:

En Ineke IK is een speciale hond, IK mag dat Haha!
Alleen ging mama baas verleden keer heel hard schreeuwen.....was vanuit paardenstal gelijk op bed gesprongen...was beetje modderig Bloos


Haha geweldig, zie het zo voor mij *LOL*
Harvey (mijn ouwe heer) is netjes opgevoed, hij veegt na het eten zijn snoet af aan het kleed Haha! Heb jij nog meer gewoontes Schijnheilig

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 00:40

Ik veeg niets af....mama baasje gaat echt niet dood van een keer extra het bed opmaken zegt papa baas.