hihi longeren met cap op.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

hihi longeren met cap op.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 12:07

Na mijn actie van vorige week was ik wat angstig om te longeren, (trap tegen mijn hoofd en een in mijn buik met alle gevolgen daarvan).
Maargoed, ik ging gisteren op Luna zitten en die begon gelijk met een rodeo show Schijnheilig Op zich niet heel erg ben het onderhand wel van haar gewend Tong uitsteken Maar er waren mensen in de bak die daar minder blij mee waren helemaal omdat ik met me gipsvoet toch niet dat kan doen wat ik zou willen op zo'n moment dus ik ga naar buiten en wil haar ff aan de longe doen en word ik me daar echt heel bang opeens dat er weer wat raars gebeurt. (Ik weet van Luna dat ze wel eens flink wil bokken aan de longe)
Dus uiteindelijk heb ik mijn cap opgezet en ben zo gaan longeren, het zag er volgens mij wel stom uit maar het was wel een veilige gedachte.
De eigenaar van de manege kwam nog langs geren over de parkeerplaates en die zat me echt aan te kijken van "wat is zij nou mweer aan het doen?" Maar heeft verder niks van gezecht.
Ik heb me wel geschaamd maar ja je moet wat.
Daarna was ze echt heel braaf *LOL*

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


LibertyLucky

Berichten: 964
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:43

nou ja joh.
Zou er toch niet heel zo raar hebben uitgezien?!
veiligheid voor alles toch!!! dalijk gebeurd er weer wat in zo`n korte tijd!
Groetjes

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:46

Ik had een tijd terug dat een vriendin mee fietste en ik te paard met cap op, later wisselde we ik op fiets zij op paard. Na een tijdje kom ik er achter dat ik op de fiets zit met mijn cap nog op en zij dus op paard zonder cap!!! Dan heb je wel een beetje het idee dat je voor paal stond!

Maar wat dat longeren betreft vindt ik het juist wel een slim idee van je!

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:48

nou zo raar vind ik het toch niet als je bedenkt wat je hebt meegemaakt. Nou nog een bodyprotector dragen en je bent helemaal veilig. Haha!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:50

petraaken schreef:
nou zo raar vind ik het toch niet als je bedenkt wat je hebt meegemaakt. Nou nog een bodyprotector dragen en je bent helemaal veilig. Haha!


Geef je helemaal gelijk

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 12:55

Ja en dan een foto maken...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:04

Ik heb een tijdje in Schotland gewoond en dus ook daar paard gereden. Wij moesten verplicht een cap op als we de paarden uit het land gingen halen. Dus zo vreemd is jouw verhaal nog niet !

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:21

Ow gelukkig.
Ik stond me wel te scamen hoor!!
Maar uiteinedlijk was het wel een veilig gevoel zo met cap op.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:30

Toch heb ik geloof ik ergens gelezen dat het wel aangeraden word. Ook als je met een wagentje loopt. Ik zou je niet raar aankijken hoor. Het gaat wel om je veiligheid en als jij een cap op wil moet je dat gewoon doen

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:35

teriema schreef:
Ik had een tijd terug dat een vriendin mee fietste en ik te paard met cap op, later wisselde we ik op fiets zij op paard. Na een tijdje kom ik er achter dat ik op de fiets zit met mijn cap nog op en zij dus op paard zonder cap!!! Dan heb je wel een beetje het idee dat je voor paal stond!

Maar wat dat longeren betreft vindt ik het juist wel een slim idee van je!



ja dat zal wel een banketstaaf gevoel gegeven hebben.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:39

Ik longeerde omar meestal met cap, niet omdat ik bang van 'm was maar anders moest ik 'm op de grond leggen en dan had ik allemaal zand in mijn haar of de shet ging ermee vandoor Haha!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:11

Ik zie ook zo vaak mensen met kinderen in de auto die met hun cap op de kop richting manege gaat (stel dat je hem vergeet, haha). Bovendien ridjen er hier zoveeeeeeeeeeeeeel mensen paard dat ze je niet eens raar aankijken als je met je cap op in de supermakt loopt (hahah, had ik dus een keer, schaamde me dood toen ik wegfietste en erachter kwam).

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:40

fellor, da's pas echtgrappig!!!!
maar zonnebloem, laat ze lekker denken, als jij je er beter/lekkerder/veiliger mee voelt; lekker blijven doen!!!!!!!!!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:48

Zonnebloem schreef:
Na mijn actie van vorige week was ik wat angstig om te longeren, (trap tegen mijn hoofd en een in mijn buik met alle gevolgen daarvan).
Maargoed, ik ging gisteren op Luna zitten en die begon gelijk met een rodeo show Schijnheilig Op zich niet heel erg ben het onderhand wel van haar gewend Tong uitsteken Maar er waren mensen in de bak die daar minder blij mee waren helemaal omdat ik met me gipsvoet toch niet dat kan doen wat ik zou willen op zo'n moment dus ik ga naar buiten en wil haar ff aan de longe doen en word ik me daar echt heel bang opeens dat er weer wat raars gebeurt. (Ik weet van Luna dat ze wel eens flink wil bokken aan de longe)
Dus uiteindelijk heb ik mijn cap opgezet en ben zo gaan longeren, het zag er volgens mij wel stom uit maar het was wel een veilige gedachte.
De eigenaar van de manege kwam nog langs geren over de parkeerplaates en die zat me echt aan te kijken van "wat is zij nou mweer aan het doen?" Maar heeft verder niks van gezecht.
Ik heb me wel geschaamd maar ja je moet wat.
Daarna was ze echt heel braaf *LOL*


Dat gevoel ken ik. Ik stap vanwege mijn armen op met een krukje. Ik schaamde mij in het begin dood. Ik dacht 'heb ik weer, ik kan niet opstappen zonder krukje, en ik ben niet de slankste dus zal er wel weer belabberd uitzien'. Nu? Nu wil ik niet anders meer. Al was het het grootste gratenpakhuis, ik stap altijd op met krukje. Of van een verhoging. Voordeel dat mijn knollie echt overal voor me gaat staan dus ik kan bijna altijd wel zo opstappen.

Gewoon doen hoor. Als jij je er veilig bij voelt is dit zeker een goed ereden om zo'n ding op je koppie te zetten.

'Paint' it 'Black'

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:52

ach ja
waarom ook niet Haha! moet er grappig hebben uit gezien lijkt mij?
maar goed beter dat ze daarna weer luisterde!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:18

fiek schreef:
fellor, da's pas echtgrappig!!!!
maar zonnebloem, laat ze lekker denken, als jij je er beter/lekkerder/veiliger mee voelt; lekker blijven doen!!!!!!!!!


Ach ze zien me toch al als de dorps(paarden)gek, haha Knipoog Schijnheilig

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:32

zekere voor t onzekere!!


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 22:45

ja het voelde wel veiliger ja.
Volgende keer doe ik het weer zo.
Dan maar voor banketstaaf staan.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, manubres, Selina en 35 bezoekers