Geen zin.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Geen zin.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 23:17

Bah zit ik me ineens te bedenken dat ik morgen moet werken van half 2 toen tien uur savonds ....bleeeeeehhhh daar heb ik nou helemaal geen zin in....heeft iemand nog tips hoe ik deze lange dag morgen kan uitzitten Haha!

Gr Claudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:55

Als ik een lange dag heb, en er is weinig te doen, koop ik altijd een zak M&M's. Echt heel erg, want ik vreet zo'n ding helemaal in mijn eentje op, maar ja je hebt wat te doen. Voor de rest smokkel ik altijd tijdschriften mee naar binnen, en als er echt niets te doen is ga ik maar schoonmaken (lees met Franse slag overal een doekje langshalen en alle collega's even gedag zeggen). Gelukkig is het meestal heel druk en is de dag zo voorbij. Vroeger konden we op het internet, maar dat hebben ze afgesloten (heel verstandig van ze!!) Soms helpt het ook als ik van te voren besluit heel erg mijn best te gaan doen die dag, op één of andere manier gaat het dan sneller. In ieder geval veel succes ermee!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:27

ga gedichtjes verzinnen.
En zet het resultaat op bokt Haha!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

baukje
Berichten: 167
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: sint pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:27

wat doe je voor werk dat je er zo weinig zin in hebt? misschien op zoek naar een andere baan

joy is the best

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:40

bedoel je de lange morgen voordat je naar je werk gaat (zo kan je hem ook opvatten)? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antgillya, Geertema, goldenarrow, GrapeshotBot, Janyne, Pellelilly, Ruai, Texas02 en 123 bezoekers