Pony helemaal gezond verklaard na hoefbevangenheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Pony helemaal gezond verklaard na hoefbevangenheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 16:28

Vandaag is mijn tinker helemaal gezond verklaard door zowel de DA als de hoefsmid OK dan! . Hij is hoefbevangen geweest en we zijn er toen kennelijk zo snel bij geweest dat er ook geen blijvende afwijking in zijn hoeven is terug te vinden. Haha! .

Hij staat nu alweer een tijdje op een rantsoen van natuurhooi en vanaf vandaag mogen we er een handje geplette haver bijgeven voor de energie.

Sinds 2 weken zijn we langzaam zijn beweging aan het opbouwen en stappen alweer een half uur en dat gaat goed. Vanaf vandaag mogen we langzaam verder gaan opbouwen en over een maand mag ik dan maximaal 3 kwartier stappen en draven. En over een maand mogen we ook weer gaan mennen. Hopelijk gaat het vanaf vandaag weer helemaal de goede kant op.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:37

Geweeeeldig nieuws *LOL*
Ik hoop ook voor je dat het goed blijft gaan, hoefbevangenheid is echt een ***ziekte die zo snel weer terug kan komen Verdrietig

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:00

Idd erg goed in de gaten blijven houden! Ze blijven er dan toch gevoelig voor. Maar gelukkig heb je dit eerst weer achter de rug! Veel plezier met je paardje!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:39

He goed nieuws OK dan!
Veel plezier verder.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:48

Hartstikke fijn dat het allemaal goed is gekomen OK dan!
Wij hebben afgelopen zomer precies hetzelfde gehad met onze shetlander....en gelukkig waren wij er ook op tijd bij...je ziet bij hem ook niks meer in zijn gangen.