verslag van bezoek Jumping en meeting Tigger en en

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

verslag van bezoek Jumping en meeting Tigger en en

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 19:48

nog veeeeel meer Knipoog
Na zaterdagavond mijn vriend te hebben 'meegesleept' naar Jumping (al vond ie het allemaal iets interessanter worden toen hij las dat Andre Hazes opzou treden, en hij gillend enthousiast werd toen Lucky Ajax ging voetballen tegen de springruiters, en bijna blase werd toen hij een fokker/hengstenhouder bleek te kennen, en toen zo quasie nonchalant liet vallen dat wij een merrie van Cocktail hebben......... pfff, mijn bek viel open, hij luistert dus af en toe wel naar mijn gebasel en gebabbel en af en toe blijft er wat hangen...) maar goed terug naar het verslag:
Het was heel leuk en spannend, en we hebben ons na het hele programma heel goed vermaakt op het 'Leidse Plein'.

Zondag middag kwam Tigger 'op visite' na een bakkie koffie, naar stal vertrokken.
En na al mijn 'wilde' verhalen over dat ontzettende wilde/hete paard, viel het slapende paard in die box een beetje tegen...
Sirona vroeg nog een keer bezorgd of ze niet ziek was...
Na het poesten (en veel,heel veel, geknuffel en getut) gezadeld en naar de bak.
Sirona was heel enthousiast over het feit dat Padaula al zo veranderd was in een paar maanden (maar daar kan ze beter zelf over vertellen)
En na een tijd rijden en een batterij van de camera leeg te hebben geschoten waren we klaar...

En heeft Sirona de Primeur gehad, om op die levensgevaarlijke merrie te zitten.
Volgende keer rijkleding aan, en wat meer actie he?

Thuis omgekleed en naar Jumping, na wat gecross en tegen de richting in rijden in de parkeergarage, een plek gevonden.
Binnen snel een febo hap 'getrokken' daarna wat grijze haren gekweekt omdat Tigger in nul comma 1 seconde 20 euro kwijt was geraakt. Na wat Paniekerig heen en weer lopen en met klotsende oksels en hoogrode wangen van de stress, weer gevonden..... gewoon IN haar spijkerbroek...

De rest van de avond, hebben we lekkere paarden bekeken, af en toe lekker commentaar zitten leveren en vooral GENOOOOOOOOTen van Wibi...
Moet echt op zoek naar zijn fansite.... Echt ik hield het niet meer, emoooties kwamen los.
Denk dat ik hem ook een keer bij mij op stal uitnodig, op de oplegger in de binnenbak..

Op de terug weg, zat Tigger naast me (er zit een deuk in de vloer van het mee remmen terwijl ik langs de amstel reed, en haar uitlegde wat de terugweg was, alleen dan omgekeerd, en dan bepaalde informatie die dan ook geblockt moest worden... een soort Ctrl Alt Delete soms... niet altijd...
Maar, ze heeft het onthouden en is thuis gekomen!

Ik vond het heel leuk!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:52

haha leuk hoor!
ik vond wibi trouwens niet geweldig, naja hij misschien wel, maar de combi van de liedjes(muziek) en de paarden...btje langdradig!

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 12:07

reddytobias schreef:
haha leuk hoor!
ik vond wibi trouwens niet geweldig, naja hij misschien wel, maar de combi van de liedjes(muziek) en de paarden...btje langdradig!


Ik had er waarschijnlijk een smily bij moeten zetten, ik was ook niet 'kapot'van die combi muziek en paarden (ben helemaal niet zó'n piano muziek liefhebber Schijnheilig )

Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:22

Gelukkig maar dat je het leuk gehad hebt
Jammer dat ik je niet gezien had. Jij zag mij wel voorbij schieten hé?

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:41

Antoinette, heb je meegedaan of was je er gewoon?? Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:23

Haha, ja dit jaar was ik er weer gewoon....vanaf kind zijnde droom ik ervan om er ooit eens te rijden. Dit jaar was dat nog niet het geval. Ik droom rustig verder Schijnheilig Haha!

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 17:29

Mag ik met je mee dromen? Knipoog

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:36

haha okej sorry!! maar wat rij je nu dan?? en als je mee doet meld je het dan even?? Haha!:D hhaah p.s. ik droom ook mee!! Haha!