Spaanse Rijschool, Wenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Spaanse Rijschool, Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 17:45

Binnenkort ga ik samen met mijn moeder naar Wenen en daar hoort natuurlijk een bezoekje aan de "Spanische Hofreitschule" bij.

Wie is daar wel eens geweest?
Wat is leuker om bij te gaan kijken, een echte voorstelling of de "Morgenarbeit mit Musik"?


http://www.spanische-reitschule.com/

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:48

Ik ben er een xtje geweest en het is prachtig. Ik heb alleen de echte voorstelling gezien,en ik vond ze heeeeel mooi Lachen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 16:28

Dankjewel!
Verder niemand?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:30

Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me prachtig!
Ik zou er zelfs alleen al heen willen om die bak van hun te zien Nagelbijten / Gniffelen Sjonge wat is die prachtig zeg!

Jaaa, ik zou er beslist heen gaan!

En, nogmaals, gefeliciteerd Tong uitsteken

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:31

ik geloof dat ik naar beiden zou gaan. ´s Morgens is er de training, altijd leerzaam natuurlijk, maar die voorstelling is ook heel mooi!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:33

Ik had er laatst ook een topic over geplaats en Napoleon zei dat je kaartjes kon kopen in Laren ofzo Scheve mond
ik weet het allemaal niet meer precies, moet je even mijn topic zoeken en Napoleon pb-en Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:39

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, en sindsdien is de poster (100x120cm) niet uit ons huis te slaan Haha!

Het is echt geweldig mooi. We hadden een heel goed plekje, en konden zo mooi de capriool en dat soort kunstjes zien

Bij de training krijg je ook een rondleiding door de stallen, of niet? Destijds hebben wij ook zo'n rondleiding gehad tenminste, mooie stallen!

Vergeet je fototoestel niet! Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:40

Mijn ouders zijn er geweest en vonden het: "wel leuk..."
Niet spectaculair, ze vonden dat de paarden veel spanning hadden, dat maakte dat ze wat 'ongemakkelijk' zaten te kijken. Aan de ene kant mooie dingen, maar aan de andere kant paarden met de oren in de nek, half weggedraaide ogen en opengesperde monden.

Ze hebben zowel de training als de voorstelling gezien.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:07

Sjuimpje, wat jij nu zegt, dat had ik ook met de voorstelling van de Andalusische Rijschool in Antwerpen vorig jaar. Was allemaal erg spectaculair om te zien, maar die paarden keken echt niet blij...
Ik denk dat het gewoon ook zo ontzettend moeilijk is voor die beesten, dat blij kijken er niet meer bij komt.

Als ik jou was, Margreet, zou ik zowel naar de training als naar de voorstelling gaan kijken!