Brabantse Kampioenschappen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Brabantse Kampioenschappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 15:48

Nou ik had weer een druk weekend, want ik ging zaterdag avond met Marieke Pijnenburg mee naar Wanroij voor de Kampioenschappen, ik sta bij Marieke op stal, want ze moest in de M2 Met een 4, bijna 5 jarige schimmelmerrie (nevado), en met een 8 jarige bruineruin (Tcn Partout) in de Z2 Kür, nou met de schimmel ging het niet zo goed vond ze zelf, maar ze zat er ook pas weer een week op.. Toch was ze daar nog 6e mee, maar helaas mochten er maar 5 door. nou toen meteen Obsession opgezadeld, en die was heel erg gespannen bij het inrijden, wat hij meestal is op een wedstrijd, ze had deze week al wel een keer geoefend in Wanroij maar met publiek er bij is het toch anders. eenmaal in de ring was deed hij heel goed zijn best, en werd ze ook Brabants Kampioen in de Z2 Kür! dus wij helemaal blij naar huis . nou en de volgende dag had ik afgesproken dat ik met een vriendin van mij ook mee ging want die moest in de M1 rijden met een 7 jarige Lancet ruin. nou het ging op zich best aardig maar ze had hem een beetje eenvoudig voorgesteld. en na haar kwamen de wat spectaculaire beesten dus ze zat ook helaas niet bij de 5 die doormochten maar toch weer een goede ervaring voor haar en haar paard. Royald Dancer had trouwens gewonnen wat ik echt een heeeeeeeeel gaaf paard vind OK dan! Nou en nu maar hopen dat ik daar ook een keer mag rijden haha, in maart heb ik mijn eerste wedstrijden met mijn 3.5 jarig paardje maar daar komen de uitslagen nog van Lachen


ooh ja en de volgende dag moest marieke rijden met Kosmo voor het eerst in het ZZ zwaar, en toen had ze 60 en 63 % dus dat viel ook zeker niet tegen voor de eerste keer, ze rijd al wel met een ander paard ZZ zwaar maar die is wat makkelijker bij elkaar te rijden dan Kosmo

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:20

Wow goed zeg OK dan! heeft ze goed gedaan hoor!!
was zeker wel leuk om te kijken daar?
en succes met je eigen paardje in maart

vinos

Berichten: 1792
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Borkel en Schaft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:35

een vriendin van me mocht ook starten in wanrooij , ze had een hele nette proef gereden. maar de concurentie was zeer zwaar, tjee wat liepen daar mooie paarden.... pppffff die royal dancer.... niet normaal joh.. haha