beginnen met roken....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

beginnen met roken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 15:25

Laat ik als eerste melden dat je dus echt niet moet beginnen met roken. het is ongezond dat weten we allemaal, het kost een hoop geld en om er vanaf te komen is ook allemaal ellende. maar als je deze site met een korreltje zout kunt nemen dan kun je er toch wel hartelijk om lachen. Ik in ieder geval wel.

Het begint met.
Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te ondersteunen. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de rokerscoupe binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met roken op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats.

http://www.beginnenmetroken.nl/

compleet met cursus!

(Zie de humor er dus van en en begin niet met roken he?)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:36

haha diep van binne wil ik geen roker zijn ben er zelf trots op dat ik niet rook Haha! snap het nut er ook niet van Knipoog

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:40

Tessake schreef:
ben er zelf trots op dat ik niet rook Haha!

Ja echt iets om trots op te zijn. Rolleyes Iedereen WEET toch dat rokers veel cooler zijn dan niet rokers? Waar zit je verstand.. Trots zijn op het niet roken.. Ben je dan stom? Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:43

Rainie"]
[quote="Tessake schreef:
ben er zelf trots op dat ik niet rook Haha!

Ja echt iets om trots op te zijn. Rolleyes Iedereen WEET toch dat rokers veel cooler zijn dan niet rokers? Waar zit je verstand.. Trots zijn op het niet roken.. Ben je dan stom? Scheve mond
[/quote]


geintje toch Verward

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:49

gijsenkim"]
[quote="Rainie"][quote="Tessake schreef:
ben er zelf trots op dat ik niet rook Haha!

Ja echt iets om trots op te zijn. Rolleyes Iedereen WEET toch dat rokers veel cooler zijn dan niet rokers? Waar zit je verstand.. Trots zijn op het niet roken.. Ben je dan stom? Scheve mond
[/quote]


geintje toch Verward
[/quote]
ik denk een geintje inverband met de site die de roker oooh zo cooler vind
niks cool aan gewoon Tong uitsteken En als ik zou roken zou ik met toch afvragen met welk geld ik dat sigaretten zou moeten kopen ben nu al altijd blut Haha!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:49

Whaha Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:50

gijsenkim schreef:
geintje toch Verward

Ach gut

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:52

Rainie"]
[quote="gijsenkim schreef:
geintje toch Verward

Ach gut
[/quote]


pfieuw......... je weet het tegenwoordig niet Knipoog Haha!

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:16

haha leuk Haha! staan er ook tips hoe je het geld bij elkaar moet krijgen Tong uitsteken


niet dat ik het van plan ben, maar geld wil ik wel Haha!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:50

als je die cursus nu van achteren naar voren leert,kan je dan stoppen met roken? Haha!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:54

guanacotje schreef:
als je die cursus nu van achteren naar voren leert,kan je dan stoppen met roken? Haha!



haha ja dat wil ik ook wel eens weten! Haha!
Ben helaas een echte roker Sigaar ...die het diep van binnen niet wil; zijn...Verdrietig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:41

Vooral het uitmaken is een leuk stukje...Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:13

In deze cursus gaan we in op zowel de fysieke aspecten (hoe steek ik een sigaret op? Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?) als de mentale aspecten (hoe weet ik wanneer het tijd is voor de volgende sigaret? Hoe vertel ik het mijn kinderen?) van het roken.

In deze cursus behandelen we: het omgaan met niet-rokers, het roken in stress- en panieksituaties en het roken in een asbak-schaarse omgeving. Voor nog zwaardere onderwerpen als `roken onder water´en ´shag draaien zonder handen´ verwijzen wij u naar onze vervolgcursus: 'Inhaleren en penetreren door de eeuwen heen´.

Je moet dit inderdaad met een grap nemen, best leuk geschreven!

Ga niet te snel door na stap 2. Probeer eerst rustig te wennen aan de sigaret. Wanneer u de sigaret open en ontspannen benadert hoeft u niet bang te zijn dat hij zal gaan bijten. Sigaretten houden van mensen en ze zullen u vrolijk en vol liefde benaderen als u ze de kans geeft die ze verdienen.

Mijn vader is zo juist gestopt, als ik hem het bovenstaande stukje laat zien denk ik dat hij onmiddelijk weer begint.

Sigaretten die vriendelijk zijn voor mensen Tong uitsteken

Leuke site! Als je hem met een grap neemt is hij leuk!