Gezocht!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 19:39

Ik ben op zoek naar mijn eerste pony Lola.
Lola is een blauwschimmel van nu ongeveer 18 jaar en zal dus bijna helemaal wit zijn, haar stamboek naam is Joanne haar vader Jaguar ox moeder Boep ingeschreven bij het NRPS en ze heeft ook een brandmerk hier een foto van Lola ik heb haar voor het laasts gezien op manege in Zwolle ongeveer 3 jaar geleden
[img]../upload/1853/lola.jpg[/img]

Ook ben ik op zoek naar Ivory stamboek naam Ilse, geboren mei 1990 vos twee witte achterbenen. Zij is nu ongeveer anderhalf jaar weg hier ook een paar foto's van haar
[img]../upload/1853/iivory3.jpg[/img]
[img]../upload/1853/ivory1.jpg[/img]
[img]../upload/1853/ivory2.jpg[/img]

Ik hoop dat iemand iets weet over een van de twee ik wil graag weten hoe het met ze gaat!!

alvast bedankt liefs Tatjana

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 19:41

Nog vergeten de afstamming van Ivory?Ilse:
Vader : Casanova
vm : Zeoliet
vmm : Heidelberg

liefs Tatjana

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 18:53

kent echt niemand deze paardjes???? Ik zou zo graag willen weten of alles goed met ze gaat! Verdrietig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 21:38

Het spijt me zeer, maar ik ken ze niet. Lola is wel errug mooi!! *LOL* Ilse is ook mooi hoor, maar Lola is mooier!! Pling . Sorry dat ik je niet verder kan helpen, ik weet hoe vervelend het is als niemand de pony's kent die je aan het zoeken bent! Ik ben er zelf ook 3 aan het zoeken, 1 is bijna gevonden!(gelukkig!!) Succes met zoeken! Knipoog
xxx

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 19:41

dankje voor je reactie!!het schiet helaas nog niet echt op nee Boos! maar ja we blijven hopen!!! Lachen

Ladanka

Berichten: 20
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:58

maar zij ze dan echt zoek Verward
ik sta er versteld van want da heb ik nog nooit meegemaakt tenminste nog nooit van gehoord. Huilen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 16:35

Ze hoeven niet echt vermist te zijn ofzo, maar als er bijv. op de manege een pony verkocht word aan iemand. En je weet niet aan wie of waar. Dan zijn ze zoek! Party!! Snap je??? Dit was ff un reactie op de reactie boven mij! *LOL* .
xxxSanne

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 18:53

Ze zijn inderdaad niet helemaal verdwenen maar ik weet niet waar ze zijn en dat zou ik toch wel graag willen dus als iemand ze kent meld het aub!! Verdrietig