Ongeluk gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:20

Nou had gisteren echt een rot dag. Ik reed rond 2 uur thuis weg om even naar de bieb te gaan en om voor het bedrijf van mijn vader even een bestelling af te leveren.

Ik rij op een voorrangsweg komt er van links ineens een auto aanrijden en ik kon niet meer remmen... Ik raak die auto vol aan de zijkant, mijn auto begint te roken dus ik snel de auto uitgezet en uitgestapt. Even snel kijken bij de auto en bij de andere auto. De bestuurder was aan het praten met zijn inzittenden, ik heb toen snel mijn ouders gebeld. Net toen ik tegen mijn vader zei (eht was hun auto) dat ik de politie ging bellen stond er al iemand naast me te bellen. Er moest ook een ambulance bij komen voor de inzittenden van de andere auto, want ik begreep dat er daar iemand misselijk was. Toen was de bestuurder van de tegenpartij ineens weg... Ik zag hem nergens meer en getuigen hadden hem zien weglopen??????

Toen kwam de politie ook (die was heel snel) Ik heb een verklaring afgelegd van wat er gebeurde. Daarna kwam de ambulance ik merkte dat ik ook last had van mijn nek en het ambulancepersoneel heeft daar ook even naar gekeken.

Toen was de bestuurder van de tegenpartij er weer... (geen idee waar die geweest was, want hij is helemaal niet bij mij geweest voor wat dan ook, toch vreemd.....?!?!?!) Toen moesten de auto's weggesleept worden (ik had ondertussen mijn vriend gebeld want die woont daar in de buurt en die was er ook snel gelukkig) De auto van de tegenpartij is echt helemaal kapot en die van mijn ouders is afwachten, maar ik heb weinig hoop.
Toen de tegenpartij hun verklaring hadden afgelegd zijn ze ook gelijk vertrokken (ze hebben niet gewacht tot de auto weg was)

Ik ben samen met mijn vriend meegereden met het wegsleepbedrijf naar de garage daar heb ik een leenauto meegekregen.s' Avonds kwam de politie nog bij mij thuis voor de laatste gegevens. ik heb toen nog gezegd dat ik het raar vond dat de bestuurder van de andere auto weggelopen was. Pas toen hoorde ik dat er daarvoor een tweede busje was ingezet om hem op te sporen.

Ik heb nu nog steeds spierpijn in mijn nek. Ik hou het even in de gaten anders ga ik alsnog naar de dokter, verder ben ik super geschrokken natuurlijk, wie verwacht dat nou ik reed netjes 50, had mijn gordel om... en toch gebeurt het je... Het is in ieder geval heel erg balen... En ik vond het een rot dag (logisch toch!) Nu even alle verzekerings dingen afwachten...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:29

Jeetje ja zeg dat is schrikken en flink balen.
Gelukkig mankeer je weinig....

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:33

kan me voorstellen dat je je kapot schrikt.

Ik hoop dat de verzekeringafhandeling netjes gaat, en dat je nek niets ernstigs blijkt!

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:34

jeetje das schrikken
Hopelijk is de schade niet al te groot
verders geen gewonden gevallen ??

“In times of joy, all of us wished we possessed a tail we could wag.”

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:37

Tja de schade is afwachten maar ben er bang voor...
De ambulance is zonder mensen achterin weggereden, maar als ik last van mijn nek heb meoten hun ook wel wat hebben aan spierpijn enz... Ik raakte hun aan de zijkant en ik hoorde (weet niet zeker) dat de 3 inzittenden geen gordel om hadden....

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:38

Och jee, sterkte met je nek, en doe maar even rustig aan joh Ach gut

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:20

Misschien had tie wel gedronken. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Ze hebben hem thuis opgepikt. En hij kon nog ff een paar uur brommen. Des te leuker als je ze naam dan hoort; baron van Limburg van Stierum Haha!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:42

Jeetje das iddd schrikken.
Ik hoop dat t bij een beetje spierpijn in je bek blijft, anders toch even langs je huisarts.

Heel veel sterkte iig!!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:57

He wat vervelend.
Gelukkig ben je er nog zo af gekomen...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:59

Dit is ongeveer hetzelfde als ik vorige week had!
Ik reed ook rechtdoor en raakte een bestelbusje van de zijkant.

Alleen ik reed harder aangezien het buiten de bebouwde kom was.

Houd je spierpijn maar in de gaten!
Ik had ook spierpijn in mijn nek maar dat was gelukkig na een paar dagen over.

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:31

jee wat balen meid, gelukkig maar dat het redelijk goed is afgelopen, maar doe voorzichtig met je nekpijn hoor, ga anders nog ff langs de huisarts als het meer pijn gaat doen. (whiplash, evt. letselschade)

Ik heb ook eens een aanrijding gehad op de provinciale weg, een tegenliggertje die niet oplette en mij bijna vol frontaal raakte.... ik ben er nog steeds niet helemaal overheen (*is nu bijna 4 jaar geleden). Ik had gelukkig niet veel meer dan heel veel blauwe plekken, maar was toen ook 6 mnd zwanger en was heel erg bang dat er iets mis zou gaan met de baby.
En natuurlijk de materiele schade, die niet of nauwelijks werd vergoed, daar baalde ik achteraf nog het meest van, ik had toen zo'n lekker autootje, total loss door zo'n sufkut.....

sterkte ermee!!

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:10

Ik hooop dat het allemaal meevalt met je nek.. Vaak merk je die dingen altijd achteraf inderdaad.. Balen van de auto maar gelukkig ben jij er wel goed vanaf gekomen zonder ernstige schade en dat is toch wel belangrijker.

gr

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 12:01

Nou mijn nek gaat veel beter nu. Is bijna over... Verder stond ik vanmorgen in de Apeldoornse Courant... (De Stentor)(whaaa daar zit je op te wachten) maar wat ik daar las.... Mijn ouders en ik zijn best boos nu op de politie. Dit is het bericht:

Zonder rijbewijs in aanrijding
Apeldoorn- De 36-jarige veroorzaker van een aanrijding, maandagmiddag op de kruising Sluisoordlaan/Ereprijs in Apeldoorn, bleek auto te rijden zonder rijbewijs.
De Apeldoorner verleende ten onrevhte geen voorrang aan een 21-jarige inwoner van Wenum Wiesel. Hoewel de schade groot was, raakte niemand gewons.


Zonder rijbewijs??? Wat en dat moet ik uit de krant lezen? Fijn is dat... De politie is maandagavond nog bij mij thuis geweest en al hadden ze even gebeld om het mede te delen, maar dat ik het uit de krant moet halen...
Nu weet ik ook waarom hij weg liep... We hebben van alles bedacht, ook dat hij geen rijbewijs had, we wisten dat hij iets te verbergen moest hebben, maar het bleef gissen, tot je het in de krant leest. Nou Vanmiddag de politie misschien maar eens even bellen voor opheldering.

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:05

Nou ben je lekker mee zeg......... hij is waarschijnlijk ook niet verzekerd....... ga maar eens kijken of je de schade vergoed krijgt dan..........

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:29

ja, daar dacht ik dus ook aan. Misschien zou je wat juridisch advies moeten gaan inwinnen. veel succes!

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:22

ik dacht ook al zoiets van misschien was hij even zijn flessen drank aan het weggooien ofzo. Dus verzekeringstechnisch sta je gewoon heel sterk zo denk ik. Maar ja je gezondheid is het belangrijkste. Ik hoop dat je er niets aan over blijft houden zowel lichamelijk als de 'schrik'. Ach gut

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:43

gouda schreef:
Dus verzekeringstechnisch sta je gewoon heel sterk zo denk ik



Ik ben juist bang dat ze problemen gaat krijgen met de verzekering. Als de schuld bij de tegenpartij ligt verhaal je dit namelijk op de verzekering van de tegenpartij. Als de bestuurder geen rijbewijs had zal hij ook geen verzekering hebben en dan heb je een probleem. Dan kom je bij het waarborgfonds terecht waarschijnlijk.

In ieder geval heel veel succes ermee en ik hoop dat je een rechtsbijstandverzekering hebt want dan hoef je zelf vrij weinig te doen (had ik dus niet en ik heb alles zelf moeten doen ). OK dan!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:46

dat is wel waar ja maar denk dat in ieder geval aangetoond is dat het jou 'schuld' niet is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:08

gouda schreef:
dat is wel waar ja maar denk dat in ieder geval aangetoond is dat het jou 'schuld' niet is.


maar als je daarmee de schade aan je eigen auto niet kan betalen heb je er weinig aan

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:18

Als je allrisk verzekerd bent kan het in dit geval misschien nog beter eigen schuld zijn. Dan weet je in ieder geval zeker dat je van je eigen verzekering uitgekeerd krijgt. In geval van schuld van de tegenpartij dan moet je toch echt verhalen bij de verzekering van die tegenpartij. Heeft deze persoon geen verzekering (lijkt me een beetje moeilijk zonder rijbewijs) dan moet je het op de persoon zelf verhalen (lukt meestal niet) of op het waarborgfonds geloof ik. Hoe dan ook je zit met een hoop problemen.
Het bewijzen van de schuld is hier het minste probleem denk ik.....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:21

Ja precies...... als hij niet verzekerd is dan moet je het op hem verhalen..... in een civile procedure geloof ik........ advocaten ga zo maar door........... en dan heeft hij geen geld of goederen en valt er niks bij hem te halen heb je gewoon pech.......... bah! daar ben je mooi mee zeg........ balen

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 14:32

ik weet niet of hij ook de eigenaar van de auto is, want de auto was wel verzekerd en ik geloof dat dat voldoende was...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:33

Ja maar dan was de bestuurder ook verzekerd................. dan geeft het niet......... als de auto maar verzekerd is .............(dacht ik????)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:59

gijsenkim"]
[quote="gouda schreef:
dat is wel waar ja maar denk dat in ieder geval aangetoond is dat het jou 'schuld' niet is.


maar als je daarmee de schade aan je eigen auto niet kan betalen heb je er weinig aan
[/quote]

ja dat is ook waar. Bovendien krijg je nooit meer precies dezelfde auto terug en van de zelfde waarde. je krijgt de dagwaarde toch?

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:07

gijsenkim schreef:
Ja maar dan was de bestuurder ook verzekerd................. dan geeft het niet......... als de auto maar verzekerd is .............(dacht ik????)


Dat denk ik niet. Of ze moeten frauderen, maar dat gaat moeilijk aangezien de politie erbij is geweest.
Ik ben bang dat je kan fluiten naar je geld. Je moet het verhalen op de bestuurder, de verzekering gaat echt niet uitkeren voor een ongeluk veroorzaakt door iemand zonder rijbewijs.

זכור


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, ComscoreBot, Eskimo, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, KikiCelinevs, Setteli en 182 bezoekers