petjes borduren op de western experience

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

petjes borduren op de western experience

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 10:49

wie o wie weten hoe deze jongens heten en wat hun adres en telefoonnummer is Verward
we hebben petjes laten maken, vorige weeke zondag op de western experience en ze zouden ze naar ons opsturen, maar het duurt nu wel heel erg lang vandaar...

dank!

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)


Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:32

Ik weet niet hoe hij heet maar ik weet wel dat hij op bijna alle western wedstrijden aanwezig is met zijn petten!
In Eersel zowieso altijd.
Misschien kan je hem ergens onderscheppen...

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:25

Oja, hij stond tegenover die (smerige) poffertjes kraam en de portefeuille meneer Haha!

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)


charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:11

je kunt ook even naar arthur bellen die weet het nummer wel , ik heb het nummer ook ergens zal nog even goed zoeken....hij woont vlak bij Arthur ........succes...het kan vaak even duren maar hij stuurt het echt wel op

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:37


From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 13:14


Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:13

Wij hebben dat ook gehad, maar uiteindelijk wel ontvangen. Druk, druk , druk, fout adres erop gezet en retour gegaan en uiteindelijk wel bij ons aangekomen. Telefoonnummer helaas alweer weg gegooid.

Suc6!
=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:02

yesta schreef:
hmmm, under construction.... Haha!


Inderdaad, al een heeeele poos. Maar adresgegevens e.d. zijn er wel te vinden Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 10:39

Haha! tja ik heb ze nu ook al gemaild...
*warenwenoumaareenuurtjelangerblijvenwachtentotdatzeklaarwarendanhaddenwezemeteenmeekunnennemennaarhuis*

Cool maar, thanks igg....

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:01

Borduren enzo
Dommelstraat 2
Son en Breugel
tel. 0499-840092

Bij mij precies hetzelfde (alleen dan met m'n jas). Ik vrees dat je naar je petjes kunt fluiten, of je moet ze zelf op halen.

Succes! Lachen

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 16:19

das best bijdehand... die dingen zijn toch 15 euro per stuk...
Ik vroeg nog: moeten we extra betalen zodat we zeker weten dat ze opgestuurd worden? nee hoor... dat hoefde echt niet, was nergens voor nodig Clown

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

Edvanschaik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: eersel (N.Br)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:02

Als jullie Michael gewoon bellen is er niks aan de hand. Hij zal jullie bestellingen zeker opsturen. Sommige mensen hebben het gewoon heel druk!!

Edvanschaik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: eersel (N.Br)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:03

Oh ja, en over de website: Goed werk kost nu eenmaal veel tijd;-)
Ik ben deze aan het maken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:06

Schiet eens op Ed Haha! Die site is al een half jaar in de maak Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:08

On-topic please, zonder verdekte vermelding van commerciƫle activiteiten Knipoog

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:25

Edvanschaik schreef:
Als jullie Michael gewoon bellen is er niks aan de hand. Hij zal jullie bestellingen zeker opsturen. Sommige mensen hebben het gewoon heel druk!!



Moeten ze wel opnemen!!! Boos! En ze hebben ook ons nummer dus als het nou veel later wordt hadden ze het best even kunnen laten weten.

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:46

Toekie schreef:
Borduren enzo
Dommelstraat 2
Son en Breugel
tel. 0499-840092

Bij mij precies hetzelfde (alleen dan met m'n jas). Ik vrees dat je naar je petjes kunt fluiten, of je moet ze zelf op halen.

Succes! Lachen

Dit is Micheal zijn email mp_designstudio@hotmail.com stuur hem maar een mailtje en voor je het weet is de zaak rond.
En je hoeft zeker niet bang te zijn dat je petjes niet komen Micheal komt zijn zaken altijd na

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:24

Citaat:
Dit is Micheal zijn email mp_designstudio@hotmail.com stuur hem maar een mailtje en voor je het weet is de zaak rond.
En je hoeft zeker niet bang te zijn dat je petjes niet komen Micheal komt zijn zaken altijd na


Zeker weten ......maar is altijd druk druk druk.....en ik weet zeker dat je je petje krijgt......

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:11

Robyn"]
[quote="Edvanschaik schreef:
Als jullie Michael gewoon bellen is er niks aan de hand. Hij zal jullie bestellingen zeker opsturen. Sommige mensen hebben het gewoon heel druk!!


Moeten ze wel opnemen!!! Boos! En ze hebben ook ons nummer dus als het nou veel later wordt hadden ze het best even kunnen laten weten.
[/quote]

Idd, ik heb heel veel gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ze zeiden dat ze m'n jas kwamen brengen, maar na een paar dagen ben ik zelf maar gegaan (omdat we toevallig in de buurt wonen). Ik kan begrijpen dat ze het druk hebben, maar laat het op z'n minst ff weten! Als je al hebt betaald zouden ze je petjes wel opsturen, maar ik ken iemand die al een jaar op z'n petje zit te wachten... Verward

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 17:15

Nou, ik heb de petjes binnen hoor! Haha!
Huilen nou is het alleen zo dat ze "Rick hot chili pepper" verdeeld hebben over 2 petjes!!!! Huilen dus "rick"op het ene petje en "hot chili pepper"op het andere.... het is toch niet te geloven
ken wel janken....
hopelijk kunnen ze ze opnieuw maken, want we zijn toch wel echt heel duidelijk geweest en het ontwerp staat zelfs nog op een briefje wat ze met de petjes mee terug gestuurd hebben!

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:24

Haha, oliebol man, das wel balen. Als je daar niet om gevraagd hebt en duidelijk hebt gezegd wat erop moest, zou ik ze gewoon terug sturen met het verzoek ze in orde te maken hoor!

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 09:52

yesta schreef:
Nou, ik heb de petjes binnen hoor! Haha!
Huilen nou is het alleen zo dat ze "Rick hot chili pepper" verdeeld hebben over 2 petjes!!!! Huilen dus "rick"op het ene petje en "hot chili pepper"op het andere.... het is toch niet te geloven
ken wel janken....
hopelijk kunnen ze ze opnieuw maken, want we zijn toch wel echt heel duidelijk geweest en het ontwerp staat zelfs nog op een briefje wat ze met de petjes mee terug gestuurd hebben!


En het is imiddels bijna weer 4 maanden verder Boos! nogsteeds niks binnen, helemaal geen telefoontje of wat dan ook, terwijl ik echt met koeie letters er een briefje heb bij gedaan met alle gegevens *zucht*
ik begin het echt heel erg zat te worden!!!! hopelijk staan ze binnenkort weer op een beurs, dan zal ik ze eens even vertellen hoe belachelijk dit is!!!
lekker makkelijk geld verdienen op deze manier zeg....

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:59

Heb je de petjes wel terug gestuurd dan????????
Met de goede gegevens erbij
Want als er eens iets mis gaat maakt hij het altijd in orde.

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 12:17

Freckles schreef:
Heb je de petjes wel terug gestuurd dan????????
Met de goede gegevens erbij
Want als er eens iets mis gaat maakt hij het altijd in orde.

ja, (lees hierboven) precies dezelfde dag als toen ik ze verkeerd binnen kreeg Scheve mond samen met het hele verhaal en m'n telefoonnummer en retouradres...
BEL DAN ALS HET NIET LUKT OF WAT DAN OOK, op deze manier ga je gewoon niet met je klanten om...

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:25

Heb je hun nummer niet dan? Als je een adres hebt, kun je vast ook wel een nummer achterhalen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 17 bezoekers