Melody gaat vooruit(1,5 maand onder het zadel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Melody gaat vooruit(1,5 maand onder het zadel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 00:36

Vanmorgen weer lekker met mn paardje gereden met een flinke windkracht..was nie van plan fotos te maken tot mn vriend ineens met de digi langs kwam...(mn pony is met wind altijd beetje gek dus die dacht ff val fotos te kunnen maken)
Ik zit er wel erg beroerd op net wakker/gekke pony/waaide door de wind er zowat af maar toch commentaar is altijd welkom..

Afbeelding
Ff poseren....

Afbeelding
Lekker stappen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu gaan we over op de draf...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ff nie luisteren naar het baasje en ff flink onder dr uit draven de andere paarden roepen me...

En ff een galopje..

Afbeelding

Ik zelf vind het er nog nie zo slecht uitzien k kijk alleen heel erg naar beneden waardoor ik ook iets naar voren ga zitten...Vorige week kende ze het woord nageven nog geeneens dus ik ben in ieder geval trots op dr..ze pakt alles zo goed op!!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:59

Ondanks het weer ziet het er redelijk goed uit hoor en commentaar geef ik niet want iedereen heb wel wat ik vin het er goed uitzien
Leuk dat je vriend de digi meenam

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:38

Wat een mega-shabrak!!! Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:00

waahahaha *lol* Haha!
dat viel mij dus ook al op Tong uitsteken kan je als deken gebruiken Schijnheilig
ik vind het er goed utzien hoor! voor zo kort onderhet zadel Lachen

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 12:03

ja ze moet nog een beetje in het dekje groeien..ik heb er een cob-dekje op gehad maar das geen gezichtde achterste punten van het dekje staan dan helemaal omhoog...ze moet ook nog ff breder wordne want tis echt te zien dat ze nog jong is...

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 12:29

achja alshet goed is groeit ze nog wel wat ze is pas net 3..en ik ben al uitgegroeid.ik heb dr ook alleen voor mn lol..wil dr wel beetje wedstrijdjes mee gaan doen maar ik zie wel waar we eindigen..ik heb haar gekocht omdat mn oude pony was verkocht en ik een nakomeling van haar wou hebben en da heb ik nu en ben kei blij met dr dus...

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:29

Volgende keer een iets kleinere maat dekje nemen Haha! *LOL* Staat haar wel heel erg gaaf moet ik zeggen, dat geel.

Ziet er verder goed uit!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:41

Ik vind het er netjes uitzien zeg! 1,5 maand onder het zadel is vrij kort en toch loopt ze supernetjes! *LOL*

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:54

Hoi hoi, ik vind het er netjes uitzien. Ze pakt lekker wat grond met draven. Ziet er mooi uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:36

Larissatjuh schreef:
Je bent er wel een beetje te groot voor maar jah maakt ook niet echt uit !!


Nou, vind het behoorlijk meevallen. Ze komt nog niet eens echt onder dr paard uit??!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:43

Het ziet er goed uit.
Ik heb wel een aandachtspuntje voor je... kijk uit dat ze niet gaat kantelen met haar hoofd, ze neigt er nu soms naar.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:51

Leuk paardje zeg,heeft mooie lange benen,en wordt waarschijnlijk alleen maar mooier als ze wat meer bespierd raakt!Verder zijn alle aandachtspunten al genoemd,geloof ik.......

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:54

Idd, dat schabrack is enorm! Misschien kun je het ook iets meer in de kamer van het zadel trekken voor je aansingelt, het ligt mijns inziens nu te strak gespannen op de rug.
Verder nog een tip: bij een jong paardje en zeker bij zo'n blubberbak, zou ik springschoenen omdoen. Op de foto's zie ik nl ook dat ze haar achterbeen vrij ver onder zet. Met springschoenen om voorkom je vaak een lelijke balbetrapping!
Verder leuk paardje en ziet er goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:58

En liever een te groot chabrak, dan een te kleine toch?? Te klein is veel vervelender voor je paard.... Hij heeft er verder heus geen last van.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:02

vel gele sjabrak maar wel leuk:D

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:47

Leuke pics! Mooi hoofdstel echt wel *jaloers* met zo'n super shabrak Tong uitsteken

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 00:11

Bedankt voor de reacties!!!
En ze neigt afentoe naar kantelen maar heb dr nu al zover dat ze met de les nie meer kantelt..nu kwam het ook voornamelijk door de wind maar we blijven op alles oefenen...
En dat te groot...ja de ene zegt van wel de ander van niet..ze is ook nog heel smal en groeit nog wel iets dus dan is het al een heel ander gezicht(en zolang ik nog nie te zwaar voor dr ben hobbelen we lekker verder)
Vandeweek zal ik mn vriendje eens lief aankijken dat ie met de les ff fotos knipt dan loopt ze naar mijn gevoel echt lekker...

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:43

WHahha he shabrakje waar ga je met die pony heen! Verward Maar een leuk ding hoor!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:45

wat een enorm geel dekje zeg! Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:19

Ze ziet er idd nog jong uit en weinig bespierd.
maar ik moet zeggen dat ik het er best netjes uit vind zien nadat je vertelde dat ze een week geleden nog niet eens nageefelijkheid kende
Ga zo door en de spieren komen vanzelf. ik denk dat als hij volwassener is dat hij wel wat forser word. dat zou wel mooi zijn *LOL*
haha en het dekje.... Ja groeien maar he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:53

irish_lady schreef:
WHahha he shabrakje waar ga je met die pony heen! Verward Maar een leuk ding hoor!


Hihi OK dan! Idd een onwijs mooie pony!!! En ik vind je er absoluut niet te groot voor hoor Ik ben benieuwd naar je lesfoto's!!!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:23

*doet het topic open en schrikt: GEEL Haha!*

Maar goed, mooie pony heb je zeg! En kan ook netjes lopen!

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:39

supernetjes!!!!
en mooi dekje!!!!

je bent er niet te groot voor hoor!!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:06

Ik vind het er hartstikke leuk uitzien en een leuke combi hoor, je bent er zeker niet te groot voor. (haha, ik ben iemand die kleine mensen op een enorm groot paard vreselijk vind.... )
Voor zo kort onder het zadel, loopt de pony super. (dat je er zin in hebt in zo'n blub bak rijden Haha! )